Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e34,r.v.94,525tds-nema vykon
Ahojte mam problem na aute a prosim o radu.
Na aute zaclo tect pal.cerpadlo a tak se nechalo pretesnit + repasovat.Vse bylo spravne namontovano z5.
Motor ale ted nema zadny vykon a do kopce musim mit i na 2 plny plyn.
Po namontovani zpet mech.umyl motor a od te doby sviti na palubce vstrikovac.Na diag. to nasalo 3 chyby.
Snimac teploty vzd.v sani-zkrat na kostru
Regulace rychlosti -zkrat na kostru
Snimac zdvihu jehly -mimo rozsah
Muzete mi poradit co znamenaji ty 2 posledni zavady?Nebo jsou zavisle treba na jedne???
Diky
Na aute zaclo tect pal.cerpadlo a tak se nechalo pretesnit + repasovat.Vse bylo spravne namontovano z5.
Motor ale ted nema zadny vykon a do kopce musim mit i na 2 plny plyn.
Po namontovani zpet mech.umyl motor a od te doby sviti na palubce vstrikovac.Na diag. to nasalo 3 chyby.
Snimac teploty vzd.v sani-zkrat na kostru
Regulace rychlosti -zkrat na kostru
Snimac zdvihu jehly -mimo rozsah
Muzete mi poradit co znamenaji ty 2 posledni zavady?Nebo jsou zavisle treba na jedne???
Diky
Já mám e34 525td 85kw, letos o dovolený jsem chtěl Bávu udělat radost a umyl motor. Né nějak surově Wapem, pouze hadice a snažil jsem se vyhnout el. Rozsvítila se mi kontrolka vstřiku a nejelo to, sotva to lezlo. Rozebral jsem svorkovnice, vysoušel a nic platný. Pak se to postupně zlepšovalo, dokonce to začalo jezdit normálně akorát to občas vynechávalo, škubalo. Potíže pak sami odezněli asi po dvou! měsících a do teď nevím kde ta voda byla. Už to nikdy neudělám.
VPetr píše:Ahojte mam problem na aute a prosim o radu.
Na aute zaclo tect pal.cerpadlo a tak se nechalo pretesnit + repasovat.Vse bylo spravne namontovano z5.
Motor ale ted nema zadny vykon a do kopce musim mit i na 2 plny plyn.
Po namontovani zpet mech.umyl motor a od te doby sviti na palubce vstrikovac.Na diag. to nasalo 3 chyby.
Snimac teploty vzd.v sani-zkrat na kostru
Regulace rychlosti -zkrat na kostru
Snimac zdvihu jehly -mimo rozsah
Muzete mi poradit co znamenaji ty 2 posledni zavady?Nebo jsou zavisle treba na jedne???
Diky
teď mam ten samej problém a řešim nový čerpadlo. Vyndal jsem ho dal ho zpátky a už to nejelo vůbec. Zkus váhu vzduchu nebo reklamovat čerpadlo. Dneska nemůžeš věřit nikomu.... Dám pak vědět jak jsem dopadl.
lucky píše:někdo říká váha vzduchu někdo zas tlak vzduchu a pak nakonec teplota vzduchu. Sakra chlapy domluvte se... Tak co tam teda mam?
Absolutně nevím kde a co myslíš,a myslím,že chyba je na tvé straně,protože si blíže nespecifikoval co máš za auto/rv./ není tds jako tds.A chlapi je měkké /jako páni/
VPetr píše:Ahojte mam problem na aute a prosim o radu.
Na aute zaclo tect pal.cerpadlo a tak se nechalo pretesnit + repasovat.Vse bylo spravne namontovano z5.
Motor ale ted nema zadny vykon a do kopce musim mit i na 2 plny plyn.
Po namontovani zpet mech.umyl motor a od te doby sviti na palubce vstrikovac.Na diag. to nasalo 3 chyby.
Snimac teploty vzd.v sani-zkrat na kostru
Regulace rychlosti -zkrat na kostru
Snimac zdvihu jehly -mimo rozsah
Muzete mi poradit co znamenaji ty 2 posledni zavady?Nebo jsou zavisle treba na jedne???
Diky
Koukal si na hadičky a kabílky? Třeba to je jen nějaká píčovina...