Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě BMW- rady

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
paweld

#1 Příspěvek od paweld »

Zdravím, jsem tady novacek. Minuly tyden jsem prodal sveho Galanta kombi a premyslim nad BMW, velmi se mi libi e39 520i nebo 523i. Muj rozpocet je momentalne 130tis. Kc. Jsem student, ale privydelavam si jako automechanik a muj otec me odrazuje od koupi BMW, pry se nedoplatim za provoz a nahradni dily. Proto bych rad od Vas, majitelu BMW slysel Vas nazor.
Da se s 520i nebo 523i jezdit pod 10 litru i kratsi vzdalenosti :?:
Jsou ND tak drahe :?: Je lepsi je kupovat na ebayi a posilat do CR :?:
Mám se bát aut s více km :?: Co se motoru a prevodky tyce.
Je lepsi koupit v CR nebo od nejakeho navstenika tohoto fora :?: Nebo dovezt z Nemecka :?: je tam plno krasnych e39 do 4000 eur a muj otec dovazi auta z D.

Budu rad za kazdou Vasi radu, za kazdy nazor. Diky
kavanda

#2 Příspěvek od kavanda »

Na 100% vím,že pokud by jsi šel do 2 nebo 2,3l,tak by jsi chtěl za chvíli silnější motor.Pokud budeš jezdit denodenně do práce sám,tak to potom jo.
S tou spotřebou je to trochu jinak - můžeš "jezdit" pod 10l,ale musíš se snažit.Časem ale zjistíš,že bmw není o spotřebě.
Můj názor :wink:
Fantucci
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Fantucci »

to že jste s tátou oba děláte do aut, značně snižuje náklady na opravy. Náhradní díly se dají sehnat levněji. třeba tady na fóru. Zkus si tady projít některé inzeráty a uvidíš jak se ceny pohybují.
e46 325i Touring; X5 e70 3,0d xdrive
vilejs

#4 Příspěvek od vilejs »

pavle neboj se,kup si e39..nahradni dily jsou neni az tak moc drahy a kdyz tomu nebudes furt kalet,tak te to prezije :D ..podlemne je jediny co se da nazvat autem BMW..mel jsem japonce,francouza a kdyz jsem sed do bmw, bylo mi jasny ze je to co jsem vzdy chtel.
Susi

#5 Příspěvek od Susi »