Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Uprava TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od smocek »

cau nezabyval se nekdo nekdy upravami komurek u TDS? chtel bych upravit hrany otvoru komurky.. vice je zakulatit... pls. vase nazory
vilejs
Registrovaný
Příspěvky: 976
Registrován: pát 27.06.2008 00:00
Bydliště: kaufland

#2 Příspěvek od vilejs »

to radsej nerob.hned to pukne.a naco to chces robit?ak sa mozem opytat.mi sme davali na fabii vacsie sanie a pomohlo to..samozrejme diesel.myslel si sacie komory dufam :D
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#3 Příspěvek od Kail »

Já myslím že myslel vstřikovací komůrky - TDS je totiž takzvanej "komůrkovej diesel",co znamená že se nafta nevstřikuje do válce přímo,ale do komůrky nad válcem :wink:
vilejs
Registrovaný
Příspěvky: 976
Registrován: pát 27.06.2008 00:00
Bydliště: kaufland

#4 Příspěvek od vilejs »

aha,no myslel som si:)ale neviem naco to chce menit?vsak to nebude fungovat...
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#5 Příspěvek od Kail »

Osobně jsem taky ještě neslyšel o takové úpravě,a nemyslím si že by to mělo pro motor nějaký přínos...
fafejta

#6 Příspěvek od fafejta »

xx
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od lenoch »

smocek píše:cau nezabyval se nekdo nekdy upravami komurek u TDS? chtel bych upravit hrany otvoru komurky.. vice je zakulatit... pls. vase nazory

Ahoj. Já bych čoveče řekl, že BMW není jako škodovka. Tudíš ve fabrice udělali přesně takový tvar i včetně výpusti komůrky, který nejlépe vyhovuje. Ne že by byli líní něco zakulacovat. To je můj laický názor... když dojde ke vstřiku, tak ta směs v tý komůrce musí chytit nějakou danou turbulenci, aby se co nejdokonaleji rozptýlila ve válci a mohla co nejlépe prohořet. A tímto se zabývalo asi dost lidí ve specializovaných laboratořích a sežralo to nemálo peněz. Tak pochybuji, že by jsme my garážníci s pilníkem v ruce dokázali ještě něco vylepšit. Ale je to fakt jen můj laický názor... jestli vypiluješ cca 1mm, tak podle mě toho moc nezkazíš ale a budeš mít dobrej pocit z vylepšení - to znám moc dobře:) Ale možná tím opravdu i vylepšíš spalování. Držím palce!
barvas
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 09.01.2008 01:00

#8 Příspěvek od barvas »

Pracuji 25 let v jedné nejmenované automobilce a dost často jsem v kontaktu s vývojem včetně motorárny. Tak mám jak takž představu o tom co vývoj motoru obnáší. Předpokládám, že inženýři a konstruktéři v BMW si s tímhle problémem také lámali hlavu. Tenhle zásah není něco ohnout, přihnout a vyzkoušet to, zde se jedná o změny téměř nevratné. Nedovedu si to dost dobře představit jak to dělat v domácích podmínkách, to to chceš připilovat, dát těsnění, smontovat, zkusit, pak znova a znova...... Samozřejmě nevím jaké máš možnosti jak technické i materiální, v každém případě držím palce.
Odpovědět