Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výměna motoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
mtvrdik píše:Zdravím má tu někdo zkušenost s výměnou motoru v E34, chtěl bych vyndat muj 2,5 l diesel a dát tam 3,0 l diesel . Vím že to jde a že to tu na fóru provedl, jen nevím co je k tomu všechno potřeba ( mimo motoru) a co se musí udělat jinak. Jinak zkušenosti už nějaký mám.
Já chápu tvůj motiv, ale nepouštěj se do toho. Kdo to auto potom od tebe koupí (jestli se ti to podaří, o čemž silně pochybuju) ? Bude tě to stát moc peněz, času a úsilý a výsledek nejistý. Bude tě to potom zlobit a budeš z toho mít hlavu jak balon.
Lepší je auto prodat a koupit e39 3.0d, třeba v dezolátnim stavu a opravit si ho z dílů z vrakáče atp.
Nebo jestli nemáš peníze a chceš rychlé vozítko, tak si kup třeba Peugeot 205 GTi, nebudeš chápat jak toto vozítko jede. Jestli ho ale seženeš. Nebo něco podobnýho, ale neprzni značku BMW

Čágo bágo supertágo
S nadupanejma autama se povozim i v práci ( třeba MB AMG, S6, M5 ) , ale svoje auto beru spíš jako koníček. Mám jěště služební auto.
E39 má sice 3,0 naftu , ale E34 se mi líbí víc. CHtěl bych do auta výkonější motor a nechce se mi ždímat tu 2,5 tds, ze který nedostanu takový výkon. A když jo tak na ukor mechanických částí a sejně cbch musel udělt GO motoru a to vyjde na ranec (muj motor má skoro 500 tis) . Tak sem myslel že výměna výjde levnějš.
A je jasný že bych musel koupit nejakou bořenku s komplet el a přeházet to. Jen nevím jestli jsou stejný příruby na převodovkách ..
A neznám slovo nejde
E39 má sice 3,0 naftu , ale E34 se mi líbí víc. CHtěl bych do auta výkonější motor a nechce se mi ždímat tu 2,5 tds, ze který nedostanu takový výkon. A když jo tak na ukor mechanických částí a sejně cbch musel udělt GO motoru a to vyjde na ranec (muj motor má skoro 500 tis) . Tak sem myslel že výměna výjde levnějš.
A je jasný že bych musel koupit nejakou bořenku s komplet el a přeházet to. Jen nevím jestli jsou stejný příruby na převodovkách ..
A neznám slovo nejde

Tady mas inspiraci e28:lol:
http://www.youtube.com/watch?v=Je8EjFjxylQ&NR=1
a nebo e30
http://www.youtube.com/watch?v=l1dwVrq7MU0&NR=1
Kdyz nemas co delat a mas nejaky penize tak proc ne
e34 530D
Uploaded with ImageShack.us

http://www.youtube.com/watch?v=Je8EjFjxylQ&NR=1
a nebo e30


http://www.youtube.com/watch?v=l1dwVrq7MU0&NR=1
Kdyz nemas co delat a mas nejaky penize tak proc ne



Uploaded with ImageShack.us
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
jaradaf píše:Tady mas inspiraci e28:lol:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Je8EjFjxylQ&NR=1
a nebo e30![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=l1dwVrq7MU0&NR=1
Kdyz nemas co delat a mas nejaky penize tak proc nee34 530D
Uploaded with ImageShack.us
z jakýho auta je tahle foto že to je e34?

BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
BMW e53 X5 3.0D
Mecanická část jako namontovat nebude tak velkej problém , mám jen trochu obavy z el instalace . Na svém autě jsem už dělal výměnu karoserie a přestavbu z automatu na manual. Taky jsem musel předělávat el instalaci.
A vy co řkáte kolik to bude stát - nově postavit motor 2,5tds ( aby to lépe jezdilo ) cca 25 tis + načipování. A motor 3,0d počítám tak max 30tis s bouranou karoserií ( koupím buť tady, nebo v SRN ) , zbylé díly ještě rozprodám .
Tak že cenově to vychází podobně tak se mi nemůže nikdo divit že nad něčím takovím přemýšlím
A vy co řkáte kolik to bude stát - nově postavit motor 2,5tds ( aby to lépe jezdilo ) cca 25 tis + načipování. A motor 3,0d počítám tak max 30tis s bouranou karoserií ( koupím buť tady, nebo v SRN ) , zbylé díly ještě rozprodám .
Tak že cenově to vychází podobně tak se mi nemůže nikdo divit že nad něčím takovím přemýšlím
Jo, tak asi seš šikovnej, tak se toho neboj. Vidíš na videu, že to jde. Já jsem proti takovým přestavbám, protože nemyslím, že to bude fungovat tak jak má a ve finále člověk zjistí, že v tom utopil spoustu peněz a času.
Ale s tou elektrikou ( tý fakt nerozumim), ale vim, že to bude určitě oříšek. Asi nebude možný jen někde něco napojit a jedeš. E39 je canbusová a e34 ne, takže nevim nevim, ale z videa vidíš, že to jde. Někdo ti určitě řekne víc co s tím.
Ale s tou elektrikou ( tý fakt nerozumim), ale vim, že to bude určitě oříšek. Asi nebude možný jen někde něco napojit a jedeš. E39 je canbusová a e34 ne, takže nevim nevim, ale z videa vidíš, že to jde. Někdo ti určitě řekne víc co s tím.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
mtvrdik píše:Když jsem se zakoukal na tu fotku, tak sem si všimnul že je tam dost věcí změněných ... A uznávám že to je složitější než jsem si myslel. Tak se asi na to vyprdnu a začnu pomalu skládat motor co mám v kulně a dám větší turbo a čip. To nebude asi tak složitý :)
Hale nechci to hrotit,ale kdyby ses do toho pustil tak bys měl můj velkej obdiv,a za další bys měl naftovou e34 jakou by jentak nikdo neměl,ze 160kw motoru se dá dostat 186kw a z 135kw-> 161kw což by nebylo k zahození.
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
BMW e53 X5 3.0D
Hale nechci to hrotit,ale kdyby ses do toho pustil tak bys měl můj velkej obdiv,a za další bys měl naftovou e34 jakou by jentak nikdo neměl,ze 160kw motoru se dá dostat 186kw a z 135kw-> 161kw což by nebylo k zahození.[/quote]
Já vím , ale budu muset o tom hodně popřemýšlet , ono to nebude taková legrace jak jsem si původně myslel. On je tam přeci tak trochu geneřační rozdíl. Ale už vím že to jde,ale bude to pakárna. Musím si to všechno spočítat...
Já vím , ale budu muset o tom hodně popřemýšlet , ono to nebude taková legrace jak jsem si původně myslel. On je tam přeci tak trochu geneřační rozdíl. Ale už vím že to jde,ale bude to pakárna. Musím si to všechno spočítat...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: pon 11.02.2008 01:00
- Bydliště: Uherské Hradiště / Hluk
- Kontaktovat uživatele:
Dovolím si trochu OT. Jeden člen tady z fóra měl či má v podpisu hlášku >>> Kdo něco chce, hledá způsob jak toho dosáhnout, a kdo nechce, hledá důvody proč to nejde ... <<< Osobně se mi toto líbí a naprosto s tím souhlasím, tudíž pokud máš patřičnou iniciativu, máš mou plnou podporu. Všecho jde ,když se chce.Pokud by bylo potřeba, motor z 530d (i když nevím přesně typ) by možná nebyl problém pořešit, včetně kabeláže ...