Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530d E39 SERVO volant jde ztuha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
Ještě jsem to sice nerozdělával, ale typl bych, že to bude toto: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=10
Pozice: 1
Pozice: 1
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:

Ten dvojpólový konektor je hodně špatně chráněný, takže je možná oxidace kontaktů a nebo ty dva dráty SWWS a SWRT občas kompletně uhnijou. Protože vedou přímo na řídící jednotku motoru, tak pozor při pájení a nepoužívat trafopájku, ale mikropájku s nulovým potenciálem na hrotu. A doufám, že Ti nesvítí ABS/ASC. To by si auto myslelo, že jsi ve smyku a potom jde volant ztuha správně, to je vlastnost.
Mám před FL model, na tomto autě šlo řízení nejvíc ztěžka snad co jsem kdy měl (a že těch aut už bylo požehnaně), a to i s origo kormidlem (čtyřramínkem). Neznám přesnou funkci toho ventilu na řízení, ale měl jsem pocit, že když jsem dal volič převodovky na "S", tak to těžké řízení ztuhlo ještě víc.
Nicméně jsem vyměnil řízení z FL verze (nemá tam ten ventil), mám teď i o chlup menší tříramínko a účinek serva je už naprosto OK.
Nicméně jsem vyměnil řízení z FL verze (nemá tam ten ventil), mám teď i o chlup menší tříramínko a účinek serva je už naprosto OK.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
starML píše:
Ten dvojpólový konektor je hodně špatně chráněný, takže je možná oxidace kontaktů a nebo ty dva dráty SWWS a SWRT občas kompletně uhnijou. Protože vedou přímo na řídící jednotku motoru, tak pozor při pájení a nepoužívat trafopájku, ale mikropájku s nulovým potenciálem na hrotu. A doufám, že Ti nesvítí ABS/ASC. To by si auto myslelo, že jsi ve smyku a potom jde volant ztuha správně, to je vlastnost.
ABS/ASC nesviti, zitra rano jdem delat beznou udrzbu tak se nato s Michalem u nej kouknem.. Michal je ten s cernou 530d,ja jsem ten jak ti psal o ty hlasce na ridici jednotce.. Auto uz je doma.. Kdybys mel zitra chvilku time stav se za nama na kavu.. My tam budem od 9.00 min tak do 11.00 urcite..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
Někde jsem tady četl, źe když je v síti nižší napětí, tak servo ztuhne. Platí to pouze pro servotronic, nebo i pro vozy bez? Dnes jsem totiž koupil novou baterii, měl jsem tam ještě originál BMW. Řízení bylo vždy po nastartování docela tuhé, po pár km se to zlepšilo, nebo jsem si prostě zvykl. Když jsem dnes baterii vyměnil, tak jde krásné zlehka. Může to néjak souviset, nebo je to jen souhra náhod?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
zdar, mě to včera taky začalo blbnout, najednou mě volant při zatáčení začal jít tak jako sekaně a po chvíli začal jít ztuha, přišlo mě to, že přestal jít posilovač, ale kdyby nešel posilovač tak na místě asi kola neutočim jen tak, viděsil jsem se a dneska ráno to už zase šlo normálně, tak nevim čím to může bejt.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
info pro všechny-zrovna jsem to ted řešil...Pokud odejde LZ čidlo ABS-teda že svítí při jízdě kontrolky a systém je nefunkční tak na modelu co má Servotronic servo nefunguje
To LZ čidlo dává impuls mimi jiné i do tachometru a pokud teda nejde tachometr tak nejde servo-samo pouze kdo má Servotronic...
