Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
PAN Uhlik
Takze chtel bych znovu pochvalit Pana Uhlika za skvele odvedenou praci... Kdyz jsem karu kupoval tak jsem vedel o detailech ktere se budou muset jeste poladit abych svoji karu dovedl k dokonalosti, samo. ze jsem dostal na karu slevu. cca 15000Kc. Komplet cepy v predni naprave, cidlo+napln klima, podavaci pumpa z nadrze, vsechny filtry atd... Plus moje dalsi hovadinky vymena volantu a prednich blinkru. Pumpa ktera se ani samotna neda sehnat stoji v BMW neco pres 10000Kc, Pan Uhlik sehnal za 2500Kc. Ovladaci panel na Climatronic ktery stoji neco kolem 15000Kc tak 4000Kc. To vse Pan Uhlik zvladl za jeden den za 3000Kc. Za toto Panu Uhlikovi :ucta: :ucta: :ucta:
Jinam nez k nemu nikdy auto nedam.
Jinam nez k nemu nikdy auto nedam.
N54 PWR
Jó jó, tímhle jsem si taky prošel. Jedu si takhle v pohodě, někde zastavím, vypnu zapalování a potom už nenastartuju :paranoia: Takže vymontovat víko nádrže, poklepat na pumpu, vrátit zpátky a zkusit 3x10 sec. startování, než se to chytne.
Samotný čerpadlo sehnat nešlo, dělá se to jenom v kompletu s hladinoměrem za 7kKč. Tak to jistilo vrakoviště za 3kKč.

Samotný čerpadlo sehnat nešlo, dělá se to jenom v kompletu s hladinoměrem za 7kKč. Tak to jistilo vrakoviště za 3kKč.
Originál zaslal Schóva
[B]To my jsme to resili trochu jinak,kdyz nas nechal cestou do Hradku n.Nisou kousek od sjezdu na Jablonec. Nekolik telefonatu a pak nas nakonec odvezl k benzince upocenej, spinavej, ale motorizovanej chlapek, co hlidal silnicarum stroje.Byl fakt hroznej. Ale hlavne, ze byl a odvezl nas. :mhihi:
Poprvé, když jsem zůstal stát s půlkou nádrže, tak jsem musel taky zavolat známýmu o pomoc. Ten se v tom chvilku vrtal, pak zkusil proklepnout to čerpadlo a bylo. Taxem se to naučil a od tý doby jsem to dělal sám. Jenže to byla pakárna a nikdy jsem nevěděl, kdy mě to nechá ve štychu a jestli to už náhodou nebude definitivní. Taxme sehnali to čerpadlo a od tý doby klídek, pohoda.
Jen tak mimochodem, takový kiksnutý čerpadlo není to nejhorší, co může potkat turbokamna. Včera jsem zrovna debatil na AUTO.CZ a kluci popisovali kiks, kterej se může stát každýmu turbodieselu: Něco v turbu nebo před ním rupne, začne tam unikat olej, kterej se žene do spalovacího prostoru, v tu chvíli se motor roztočí do maximálních otáček a nic s tím nejde udělat. Vypínání klíčku ze zapalování nebo odpojování baterky nepomůže, stejně by jste to nestihli, protože stačí pár desítek sekund, možná ani to ne, a v motoru to zachrastí a zastaví se sám. Bohužel nadobro.
Kdo je duchapřítomný, tak to může zkusit ubrzdit přes kvalt a zastavit auto i s motorem. Jenže zkuste ubrzdit BMW pod víc než plným plynem :nene: Myslím, že to nehrozí.
Takže mi to nedá a pomyslím na to pokaždé, když tomu pořádně podkouřím. Nerad bych aby mě to potkalo, automatem to neubrzdím a ještě ho to odrovná i s motorem. Taková noční můra tak za 200kKč.
Kdo je duchapřítomný, tak to může zkusit ubrzdit přes kvalt a zastavit auto i s motorem. Jenže zkuste ubrzdit BMW pod víc než plným plynem :nene: Myslím, že to nehrozí.
Takže mi to nedá a pomyslím na to pokaždé, když tomu pořádně podkouřím. Nerad bych aby mě to potkalo, automatem to neubrzdím a ještě ho to odrovná i s motorem. Taková noční můra tak za 200kKč.
