Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 318i r.v 94 M40

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mike21
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 10.07.2007 00:00

#1 Příspěvek od mike21 »

Chci se zeptat jak moc je spolehliví motor, jaká je spotřeba. Kolik je schopen bez potíží najet... Jaké kdo má skušennosti..
Dík za odpověd...
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#2 Příspěvek od error-motohanz »

dej si hledat na foru...je toho tadz megamoc..jinak v roce 94 by tam ten motor nemel uz davno bejt...
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od matal Moderátor »

error-motohanz píše:dej si hledat na foru...je toho tadz megamoc..jinak v roce 94 by tam ten motor nemel uz davno bejt...


Ale M43.. :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
mike21
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 10.07.2007 00:00

#4 Příspěvek od mike21 »

Mám moždnost koupit E36 s motorem M40, ale mám stoho strach má dost najety cca 230 000km. Je sice teměř v plné výbavě a je po novém celolaku (poškrábáné od klíčku) a je s Italie. Motor má nově udělané rozvody .... Byli s M40 nějaké važnější poruchy.
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#5 Příspěvek od Maslista »

já M40 měl a celý čtyři roky byla bez problémů, nedám na ten motor dopustit.. chodil výborně nebyl to žádný lenochod a spotřebu měl akorát...
problémy mají ti co zanedbávají pravidelné výměny oleje... po té většinou odchází hydrozdvihátka ventilů a následně vačky...

pokud motor běží za studena krásně bez cvakání či klepání (hydra) a za tepla jde v tahu pěkně vytáčet k až červenému poli neměl by být s výše popsanými věcmi problém.. 8)
mike21
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 10.07.2007 00:00

#6 Příspěvek od mike21 »

Na motoru jsou právě již měněny hydrozdvihátka ventilů.

Pár známích my tvrdí že kastla E36 je na 18i dost těžká...
Doteď jsem jezdil E30 s motorem ještě starším M10 a nestěžoval jsem si, akceleraci to mělo docela slušnou..
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#7 Příspěvek od error-motohanz »

mike21 píše:Na motoru jsou právě již měněny hydrozdvihátka ventilů.

Pár známích my tvrdí že kastla E36 je na 18i dost těžká...
Doteď jsem jezdil E30 s motorem ještě starším M10 a nestěžoval jsem si, akceleraci to mělo docela slušnou..


do toho motoru nevidis, kolik zdvihatek meneno a je to zkutecne pravda? je jasny ze maslista treba mel bezproblemovej motor ale je to vyjimka, tady v cr se na servis prdi tak podle toho ty motory vypadaj...bral bych m43 a jestli ti m10 stacila tak to bude bez problemu... :wink:
Odpovědět