Ahoj jak tu tak procitam forum tak k temhle motorum toho moc nenachazim. Chci se zeptat jaka je jejich bolest a rozdil mezi nima. Budu rad za kazdou radu.Dekuju
susak píše:Ahoj jak tu tak procitam forum tak k temhle motorum toho moc nenachazim. Chci se zeptat jaka je jejich bolest a rozdil mezi nima. Budu rad za kazdou radu.Dekuju
To si děláš srandu, že nic nenacházíš ne??? Je toho plny fórum. Dej HLEDAT a napiš tam TDS...vyhodí ti to mrtě témat. O těchto motorech je tady toho nejvíc ze všech
jj myslel jsem koupě Jde mi o to jestli maj ty motory nejakou velkou chybu na co si dat pozor. CO jsem nasel tam hlavu,ale je i neco vic?Mel nekdo s nim problem?
318 TDS bez problemu akorad odesla pumpa pri blbnuti, jinak spokojenost akorad to moc nejede:-) jinak znamej ma 325 tds a spokojenost takyzatim zadny vaznejsi problem, jedine bacha na hlavu toje nejvetsi pruser.
Diky,mam ted 318i a chci zmenu,od zacatku jezdit s turbodieslama a popravde mi benzin nevyhovuje Tak bych se rad k dieslu vratil. Tak premyslim o 325tds.
susak píše:jj myslel jsem koupě Jde mi o to jestli maj ty motory nejakou velkou chybu na co si dat pozor. CO jsem nasel tam hlavu,ale je i neco vic?Mel nekdo s nim problem?
Jedinej opravdovej problém těchle motorů je článek mezi sedačkou a volantem. Od něj se odvíjí vše ostatní.
susak píše:jj myslel jsem koupě Jde mi o to jestli maj ty motory nejakou velkou chybu na co si dat pozor. CO jsem nasel tam hlavu,ale je i neco vic?Mel nekdo s nim problem?
Jedinej opravdovej problém těchle motorů je článek mezi sedačkou a volantem. Od něj se odvíjí vše ostatní.
susak píše:jj myslel jsem koupě Jde mi o to jestli maj ty motory nejakou velkou chybu na co si dat pozor. CO jsem nasel tam hlavu,ale je i neco vic?Mel nekdo s nim problem?
Jedinej opravdovej problém těchle motorů je článek mezi sedačkou a volantem. Od něj se odvíjí vše ostatní.
susak píše:jj myslel jsem koupě Jde mi o to jestli maj ty motory nejakou velkou chybu na co si dat pozor. CO jsem nasel tam hlavu,ale je i neco vic?Mel nekdo s nim problem?
Jedinej opravdovej problém těchle motorů je článek mezi sedačkou a volantem. Od něj se odvíjí vše ostatní.
Presne si to trafil!:driver:
svatá pravda, ovšem nesmíš koupit auto po tomto člověku
S predchozim amjitelem je mi to jasny,ale ptam se tu proto abych vedel po cem jit hlavne. Ceho si nejvic vsimat,co je slabina. Diesle od BMW je to muj prvni. Ptam se abych vedel do ceho jdu
S predchozim majitelem je mi to jasny,ale ptam se tu proto abych vedel po cem jit hlavne. Ceho si nejvic vsimat,co je slabina. Diesle od BMW je to muj prvni. Ptam se abych vedel do ceho jdu
susak píše:S predchozim majitelem je mi to jasny,ale ptam se tu proto abych vedel po cem jit hlavne. Ceho si nejvic vsimat,co je slabina. Diesle od BMW je to muj prvni. Ptam se abych vedel do ceho jdu
Podivej, pokud bude předchozí majitel všivák, tak umyje pochcaný motor, dá nové pásky na hadici od turba aby ji mohl líp utáhnout a nebylo vidět, že to teče jak cedník, nalije hustej olej aby moc neřachtal motor, dolije přesně na rysku vodu, aby nebyl patrný únik atd. A nepoznáš nic...
no ja sem se ted byl podivat na 5tku e34 krasnej interier pak rikam kouknu na motor odevru to u turba totalne mastnej podbeh a ta deka na haupne taky prochcana tak nastartovat motor mlatil jak blazen a kamos co byl semnou koukal na vejfuk jak kouri pri nastartovani totalni voblak a kdyz se rozbeh tak pokuroval bile ten bazarmen mu povida kdyz sel ktomu vejfuku " tady nic neuvidite" tak sem zabouch hapnu a jelo se domu je treba si fakt dat bacha jak ten motor kouri a jaky ma zvoucek musi to bejt sepot !! nejaky zapraskance nebrat