Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

SMAZAT prosím

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
renzo
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 06.11.2010 01:00

#1 Příspěvek od renzo »

smazat
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Leveler »

Že by snímač otáček klikové hřídele?
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#3 Příspěvek od fornax »

Ověř čidlo teploty motoru, ŘJ může mít informaci, že motor je studený a za tepla ho zalije a pak nestartne a i ty vyšší otáčky tomu nasvědčují
renzo
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 06.11.2010 01:00

#4 Příspěvek od renzo »

Dík za info chlapi..., zkusím teda to čidlo teploty vyměnit...já si myslel ,že to možná bude nějaké teplotní čidlo.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od castro »

já bych řekl že cívky. Najdi někoho se stejným motorem / cívkami, obětuj 10minut prohození a uvidíš.

cívky se tak chovaj, když jdou nebo už jsou v kopru že za studena jakoby nic ale za tepla už nedávaj jak maj.
renzo
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 06.11.2010 01:00

#6 Příspěvek od renzo »

myslíš cívky?jo?to se mi nějak nezdá,že bby měli za nasledek to,že to při zahřátí nestartuje a mam vysoké otáčky?
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od castro »

renzo píše:myslíš cívky?jo?to se mi nějak nezdá,že bby měli za nasledek to,že to při zahřátí nestartuje a mam vysoké otáčky?


no hele, stejně jako mě se nezdá že by to bylo nějaký čidlo otáček :-)

prostě některý věci se projevujou různě a dokonce diagnostika hlásí věci které špatný vubec nejsou ( dost často právě ty čidla ).

zkus to a uvidíš. Na diagnostice jsi byl? Jen bych ale upozornil, že ikdyž ti diag. zahlásí čidlo, tak to v něm být nemusí. Zkus prohodit ty cívky, pro ně je typický že se začnou projevovat právě za tepla. Někde si je pujč, třeba ušetříš tisíce za čidýlka.
renzo
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 06.11.2010 01:00

#8 Příspěvek od renzo »

Díky za odpověd...to je pravě to,že já nemam možnost od koho si pujčit ty dobré cívky abych je vyzkoušel:(nikdo koho znam nemá bmw...je ještě jiná možnost jak je zkusit jestli jsou dobrý nebo vadný?A ty otačky vysoký myslíš,že to není Volnoběžným ventilem?Ještě jsem si vzpomněl,že když jedu a auto je zahřatý jako by trochu cuká občas a plynový pedal jako kdyby někdo mačkal za mě to se ho ani nedotknu ...to bude ale asi přičinou těch velkých otáček ne?že ten pedál se sám stlačuje...Normálně mam těd tempomat :D
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#9 Příspěvek od jarda »

MOD jarda: oprav si nadpisy svých vláken - psát vše velkými písmeny je neslušné
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od castro »

a když neznáš nikoho s bmw tak budeš dělat co? Půjdeš a koupíš naslepo všechny ty čidla co by to mohly být? Doporučuju se s někým takovým seznámit a ty cívky si na chváli půjčit ;-)
Odpovědět