Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 s motorem M43-občas škublo,dnes zaškubalo a konec

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
CESi125
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: úte 11.03.2008 01:00
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od CESi125 »

Zdravím,potřebuju poradit ohledně tohohle problému.Minulý týden mi asi třikrát škublo auto tím stylem,že spadly otáčky a zhasl motor (cca na půl sekundy),dnes jsem jel po kostkách a motor tak mírně poškubával a otáčkoměr se mohl zbláznit.
Na rovný cestě bylo vše OK.
Zastavil jsem,asi za 20 minut sem o5 nastartoval a zhruba po kilometru mi najednou motor začal škubat a vynechávat až úplně zhasl.
Od tý doby sem ho nenatočil
Auto sme táhli na laně a i se zařazeným kvaltem a zaplejma klíčkama se otáčkoměr ani nehnul což beru jako indícii,že odešel snímač otáček buď na klice nebo na vačce,ale klidně se můžu mýlit.

Prosím o radu co by to mohlo být.Nějaké relé...prostě nevím a nechce se mi kupovat něco a potom přijít na to že je to něco jiného...
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#2 Příspěvek od Lucifer »

Tak sjeď na diagnostiku tam ti to poví pokud se bude jednat o čidlo :wink:
CESi125
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: úte 11.03.2008 01:00
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od CESi125 »

dobrej nápad... kdybych auto neměl na zvedáku právě proto že nejede,takže "někam zajet" je celkem problém...
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#4 Příspěvek od Lucifer »

Tak ať diagnostika přijede za tebou :D
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od icecold »

podavačka tlačí palivo?
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
CESi125
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: úte 11.03.2008 01:00
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od CESi125 »

benzín tam jde,je to v elektrice
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#7 Příspěvek od beny-maser »

podle těch kostek by se dalo usoudit, že se nějakej kablík uklepal.
jarin36
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: stř 30.07.2008 00:00
Bydliště: Prachatice

#8 Příspěvek od jarin36 »

Kdysi davno, nam tohle delala e30, ktera mela proslehlej kabel k civce :D ted sem ti moc nepomohl co? :D Podle me to bude kostra na motoru nebo neco takoveho, cidla bych asi zatim vyloucil a sel bych po kabelech kde je co proslehly nebo urvany :wink:
CESi125
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: úte 11.03.2008 01:00
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od CESi125 »

motor je kostřenej u siletbloku?v jednotce to být nemůže?ráno na to vlítnu a doufám že v poledne to pojede ;-)
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#10 Příspěvek od Lucifer »

Nalevo při pohledu na motor, pokud ti odešla kostra na motor, tak potom ti nemůže ani ve druhý poloze klíčku svítit kontrolka oleje.
CESi125
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: úte 11.03.2008 01:00
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od CESi125 »

OK takže kostra motoru je v cajku ;-) (olej svítí)
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#12 Příspěvek od Lucifer »

Tak zkus připojit startovací kabel na kastli a motor. Mě odešla kostra na motor a normálně jsem jí natáhl 35mm průřez silnej izolovanej jednožilák na konci silový svorky přikostřil jsem to ke kostřícím bodům za světlama. Očistil jsem plochu pod šroubem startéru tam přitáhl druhou svorku a neměl jsem s tim ještě problém :)

Problém v origo kostřícím kabelu je ten, že je to neizolovaná měď který sůl voda a mrazy moc neprospívá.
Odpovědět