Mám v autě automatickou klimu od toho abych nastavil °C a nechal jí na automat pracovat. Kolečko je tam proto že když je venku -22°C a škrábeš auto tak máš zmrzlý ruce hodíš tam 3 červený puntíky nebo kolik jich tam je a necháš si chvilku topit teplej vzduch na ruce než se ti ohřejou.
Digiklima saje zevnitř vzduch a čidlo vyhodnocuje teplotu uvnitř auta. Pokud jsou mi jasný fyzikální zákony 6. třídy ZŠ tak vím že teplo stoupá nahorů a chladný vzduch klesá dolů. Tudíž topit auto musí na nohy bude mi i větší teplo mít nohy v teple

A studený vzduch fouká z horních ofuků palubní desky. Na sklo fouká samozřejmě teplý jednak aby sklo vůbec rozmrzlo a aby ten studený vzduch vycházející z horních ofuků klimy ideálně namixovalo na např 22°C.
Tím že ty otočíš tak nemůže klima reagovat okamžitě, je tam určitá prodleva. Sám to vím od sebe že prostě trvá pár minut než to reguluju na akorát.
A je to normální že ti to nebude ragovat okamžitě záleží jak máš v autě zrovna teplo. Když tam máš 23°C a požadovaných je 22°C tak prostě ten ledovej vzduch pustí okamžitě. Ale když budeš mít v autě 18°C a požadovaná teplota bude 22°C tak ta klima si rozmyslí jestli ti vůbec ten ledovej vzduch pustit do auta. Už to není e36 kde to bylo čistě jen mechanický otevírání klapky. Tady je víc klapek který jsou ovládaný servomotorem a prostě nějaký věci ta klima v automatickým módu neumí.
Chci mít v autě 22°C navolím je na displeji zmáčknu AUTO a nechám klimu žít vlastním životem. Osobně se mi stává po delší cestě mi hoří nohy a je to opravdu příjemný a na horní část fouká vlažný vzduch díky kterýmu se dá v autě pohodlně dýchat žádný dušení horkým vzduchem přímo do plic
Ta digiklima u e39 stála v příplatku u nás v ČR 86tis Kč za ty prachy to asi musí něco umět
