Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Uvažuju o X5 4,4i zkušenosti

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bobo Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 29.11.2007 01:00
Bydliště: Jeneč, Praha -západ
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Bobo Člen Klubu »

Zdravím všechny, prodal jsem svoji E39 535i LPG a protože jsem se přestěhoval a zadokolka je zvláště teď k vzhledem k mému přístupu k domu uvažuju o x5. K vzhledem finančním možnostem hledám už letitej kus :-)
Líbí se mi tenhle
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/x ... oFrom=list

Poradíte na kolik je to poruchové a čeho se případně vyvarovat ? Jedu se příští víkend podívat tak případné neduhy a ještě nakolik je ta cena úměrná dle vás..

NA E39 nedám dopustit bylo to auto ze kterým jsem více měně neměl žádný zásadní problém.. děkuju za všechny názory
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#2 Příspěvek od vlastnemec »

No výbava nic moc, na klubu jsem nedávno viděl za stejné prachy mnohem vybavenější, otázkou co tomu je, bez diagnostiky nekupuj to je základ a od toho se odraž.
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#3 Příspěvek od Lennox »

Tak ono hlavně záleží co komu vyhovuje. Já třeba taky nepotřebuju mít auto vybevený různýmá serepatičkama. :)
loyd-krismas
Registrovaný
Příspěvky: 697
Registrován: ned 24.10.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#4 Příspěvek od loyd-krismas »

Svojí 4,4i v plynu taky prodávám, tak pokud bys chtěl, mohu poslat info.

Jinak ta v inzerátu vypadá celkem pěkně, ale je to Ital, takže bez výhřevu a bez projížďky a prolezení, ti stejně nikdo nic bližšího neřekne. U X5 je technický stav hodně důležitý pro budoucí investice.
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#5 Příspěvek od ajfel »

ja jen doplnim:
U X5 je technický stav HODNĚ důležitý pro budoucí investice.
Jenda21
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 24.09.2013 00:00

#6 Příspěvek od Jenda21 »

Zdravím, s dovolením žádám o radu. Bez ohledu na počet najetých kilometrů, jaký z těchto motorů by byl lepší volbou?http://www.tipcars.com/bmw-x5/48-ism-packetcrtop-stav--14751788.html nebo http://www.tipcars.com/bmw-x5/44i-9280115.html. Cenově jsou blízko, jde mi hlavně, jestli nemá nějaký nějakou slabinu, nebo podobně. Díky moc za odpověď.
Isachs
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: stř 18.09.2013 00:00

#7 Příspěvek od Isachs »

Hele... Ono obecně u takhle těžkýho auta čím víc, tím líp. Za mne je určitě ISo lepší volba.
Celkově je lepší volba poface, mám předface a s celkovýma nákladama jsem mohl mít poface možná i v hodně pěkném stavu. Poface má víc kvaltů na automatu a xDrive (není to stálá 4x4) - lepší spotřeba. Má taky výkonější motory a celkově se mí líbí trochu víc (hlavně interiéry).
Jinak 4.4 V8 je na toto auto slušný motor. Mě s ním jízda vyhovuje. Ono to zrychlení na osmnáctiletý cápky s golfem s urvaným výfukem stačí. 0-100 je tam za nějakých 7,XXX sekundy :D.
Ne vážně. Dálnice, rychlejší jízda i taková napůl sportvoní - 4.4 V8 na to stačí, ale někdy si říkám, že by to možná chtělo trochu víc.
Jinak tomu stavu věnuj opravdu pozornost, ať nekoupíš hnůj :). Z vlastní zkušenosti vím, jak to pak může být drahé (u mě třeba už tak 70 tis. a to si skoro vše dělám sám). Hlavně motor - vanosy, zvuk, chod, reakce na plyn. Předovoka, nesmí cukat, řadit musí bez houpání a hladce. Dobře se pozná při zařazení s brzdou, nejlépe do kopce. Nesmí tě kopnout. A pak další drahá věc... podvozek. Ramena, stabilizace atp. Ale to je srtejné všude. Kardany a poloosy co vím na nic netrpí, ale radši pruce zatáčet na nějakém parkovišti sem tam (poslech na cvakání, podezřelý zvuk). Pokud plánuješ LPG, tak hlavně kontrola i toho. Mě se to hodně vymstilo. Koupil jsem s LPG a bylo špatně nastavené - hodně špatně nastavené... Díky tomu jsem špatně diagnostikoval nějaké závady a dost věcí dělal zbytečně. Pokud plánuješ dostavbu, chce to hodně přemýšlet kde.
Jinak X5 je super auto a musím říct, že po všech uskákaných krámech mě fakt hodně baví a celá rodina ho zbožňujeme. Jen není to jízdních charakterem plovné SUV. Pocit z řízení je spíše jak vést sportovní sedan...
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Killingman »

Tak rozhodně 4.8iS. Ten zvuk je jinde a hlavně má mnohem lepší výbavu - už jen kvůli vzduchovýmu podvozku. X5 na pérech je jak žebřiňák. A ty 20tky u iS v základu, mňam :-)

Žrát bude oboje zhruba stejně (tj 14-20l/100) v plynu. Jukni se na můj thread tady, tam jsem popisuju všechno co jsem dělal a kolik to stálo.

ROZHODNĚ SI NEKUPUJ X5 za 300.000, aniž bys měl v kapse minimálně dalších 25% ceny auta na opravy!
Vzduchový podvozek vpředu vydrží buďto 8let a nebo 200.000km, pak měníš oba měchy (jsou i s tlumičema, cca 30.000 Kč). Výměna oleje v převodovce + všechny další náplně máš taky minimálně 10.000 Kč. Svíčky, řemeny dalších 10 :-)

Jo a iS má JEDNU ZÁSADNÍ NEVÝHODU - díly na něj jsou obecně dražší než na 4.4, na to se taky připrav...
Odpovědět