Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e53, 3.0d 2001 Výměna baterie

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
wylson
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 03.03.2014 01:00

#1 Příspěvek od wylson »

Zdravím, chci vyndat baterku a dát novou, nezakóduje se mi něco?
A dále bych chtěl vědět - když svítí kontrolka dobíjení za chodu motoru a auto nedobíjí znamená to jen a pouze alternátor ex nebo to může být i něco jiného? Abych ho zbytečně nevyndaval.
Vyměnit chladič, vyndat pylový filtr, vyměnit měchy, vyměnit man. převodovku a podobný radosti zvládnu bez problému (na e32, e39)
Alternátor jsem osobně nikdy nevyměňoval.
Díky za rady.
hansm5
Registrovaný
Příspěvky: 1084
Registrován: ned 31.08.2008 00:00

#2 Příspěvek od hansm5 »

po vymene se nic nekoduje :wink:
pokud sviti kontrolka dobijeni,je altik po smrti :wink:
MildaX5
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pon 20.01.2014 01:00

#3 Příspěvek od MildaX5 »

Ahoj u E53 se nic nekoduje.
Vypadá to skutečně na altík,ale nemusí být,může odejít regulátor napětí,může být vadná hlavní kostra motoru,nebo i baterka v čudu.
Rada - při chodu motoru změřit napětí na baterce a pak i na výstupu alternátoru a měl bys mít jasno.
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#4 Příspěvek od jararak »

On myslel asi navigaciu kde si vies zakodovat ews, ale pokial to nemas aktivne, samo to nezacne
wylson
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 03.03.2014 01:00

#5 Příspěvek od wylson »

u e32 (730i) což dle mých zkušeností s baworáky byla nejpovedenější serie vůbec, se mi zakódovalo rádio, kód jsem samozřejmě nevěděl, na netu jsem sehnal nabídku za 500Kč. Poslal jsem bytnou v minisukni do autorizovaného servisu ve Stodůlkách, borec dle VINka našel kód v PC za 30vteřin a řek jí ho zadarmo :D

starým mazákům x5 to může být k smíchu, já když jsem ji loni koupil nemohl jsem baterku najít 8O

baterka je pod rezervou, je třeba povolit kompresor měchů - nejlíp oríšek 13, kompresor i s kabeláží se odklopí a na kontaktech baterky je 10 oříšek + křížový šroubovák pro držák baterie[/code]
sametak
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: pon 18.04.2011 00:00

#6 Příspěvek od sametak »

Při vyndavání altáku asi servopumpa pryč,že ano?Myslim že ho preventivně zkontroluju...
wylson
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 03.03.2014 01:00

#7 Příspěvek od wylson »

servopumpa pryč, ano, ale mě stačilo pouze vyndat šrouby, žádný hadice hydrauliky jsem nerozdělával, pumpa šla celkem v pohodě odklonit.

Vopruz je s kladkami, ta pod alternátorem musí uplně ven, teprve za ní je šroub alternátoru. Také kudy vede řemen je dobré si důkladně prohlédnout a zapamatovat :lol: :lol:
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#8 Příspěvek od vlastnemec »

Řemen doporučuji fotit, je to celkem mazec přemýšlet kam narveš ty metry řemenu.
wylson
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 03.03.2014 01:00

#9 Příspěvek od wylson »

jj, fotit :lol: když jsem to šel rozebírat byl sem línej (zasraný ruce) tak jsem myslel že si to zapamatuju, druhej den sem byl v řiti, naštěstí jsem si vybavil že všechny řemenice i kladky byly obtočeny řemenem o 180° :idea:

scháním držák závěsu + nárazníku, kus železa přišroubovanej mezi nárazníkem a kastlí (za dobrý peníz pls)
Odpovědět