Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
malé otáčky motoru
Vim, ze ti to nepomuze a je to tady psany porad, ale zacni diagnostikou. Kouknout na data kdyz to znovna vynechava, kouknout na korekce vstriku, tesnost cele saci soustavy......
Sice to neni stejny, ale me auto pocukavalo pri mirne akceleraci. Chyba nakonec byla na konektoru RJ. Pod pravy pylak se dostala vlhkost a konektor RJ -> vstriky dostal lehkou vyrazku. Po ocisteni a konzervaci je to pryc. Na diagnostice taky nic nebylo.
Sice to neni stejny, ale me auto pocukavalo pri mirne akceleraci. Chyba nakonec byla na konektoru RJ. Pod pravy pylak se dostala vlhkost a konektor RJ -> vstriky dostal lehkou vyrazku. Po ocisteni a konzervaci je to pryc. Na diagnostice taky nic nebylo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Trochu oživím toto téma s malinko jiným problémem.
Mám 530d, 142kw, r.v. 2001. nájezd 260 tkm
Volnoběh mám také na cca 700ot/min. Můj problém není v cukání - ať zahřátý nebo studený jde pěkně bez zadrhávání, po přidání plynu absolutně bez prodlevy jde do otáček, ALE;
Na volnoběh je v interiéru znatelné dunění a zvýší se vibrace - není to nic tragického ale vadí mi to. Po zvýšení otáček na 850-900 vše ustane - stejně tak jízda je krásně tichá a motor začínám v interiéru slyšet až za hranicí 3500ot/min (zdravý zvuk šesti hrnků v řadě).
Když na volnoběh stojím vedle auta, ševelí si pěkně klidně. Tak kde hledat problém?
Díky za rady.
Mám 530d, 142kw, r.v. 2001. nájezd 260 tkm
Volnoběh mám také na cca 700ot/min. Můj problém není v cukání - ať zahřátý nebo studený jde pěkně bez zadrhávání, po přidání plynu absolutně bez prodlevy jde do otáček, ALE;
Na volnoběh je v interiéru znatelné dunění a zvýší se vibrace - není to nic tragického ale vadí mi to. Po zvýšení otáček na 850-900 vše ustane - stejně tak jízda je krásně tichá a motor začínám v interiéru slyšet až za hranicí 3500ot/min (zdravý zvuk šesti hrnků v řadě).
Když na volnoběh stojím vedle auta, ševelí si pěkně klidně. Tak kde hledat problém?
Díky za rady.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Kontaktovat uživatele:
uložení motoru se ti po čase začne trhat, ani podtlak už je nedokáže zpevnit.
Silentbloky se nedají dotahovat, pokud jsou unavené jedině dát nové. Hadičky nesmí přisávat vzduch. Překontroluj spoje, konce hadic, popřípadě je natáhni. Jde o to že se mohou zdát opticky dobré, ale už neudrží podtlak nebo jsou rozleptané.
podívej se na tenhle návod
http://www.5er.cz/forum/viewthread.php? ... 0#post_100
Ještě jedna věc. Funkčnost silentbloků si můžeš ověřit jednoduše. Otevři kapotu. Nastartuj motor a trochu tůruj. Dívej se mezerou pod kapotou na motor. Při přidání se ti nemá moc naklánět. Levá strana má tendenci jít nahoru. 1cm je asi tak normální, 2cm je už na prohlídku, 3/4cm je už opravdu na pováženou.
Po odpojení motoru ti zase jde ráz doleva. Motor ti nemá moc lítat.
Napadá mě , To dunění jak si psal ti může dělat i čerpadlo pod podlahou řidiče. To se dá zjistit poslechem, pokud tušíš kde poslouchat
Silentbloky se nedají dotahovat, pokud jsou unavené jedině dát nové. Hadičky nesmí přisávat vzduch. Překontroluj spoje, konce hadic, popřípadě je natáhni. Jde o to že se mohou zdát opticky dobré, ale už neudrží podtlak nebo jsou rozleptané.
podívej se na tenhle návod
http://www.5er.cz/forum/viewthread.php? ... 0#post_100
Ještě jedna věc. Funkčnost silentbloků si můžeš ověřit jednoduše. Otevři kapotu. Nastartuj motor a trochu tůruj. Dívej se mezerou pod kapotou na motor. Při přidání se ti nemá moc naklánět. Levá strana má tendenci jít nahoru. 1cm je asi tak normální, 2cm je už na prohlídku, 3/4cm je už opravdu na pováženou.
Po odpojení motoru ti zase jde ráz doleva. Motor ti nemá moc lítat.
Napadá mě , To dunění jak si psal ti může dělat i čerpadlo pod podlahou řidiče. To se dá zjistit poslechem, pokud tušíš kde poslouchat
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


docela mě zajímá jak vyzkoušet funkčnost toho podtlakového ovládání silentbloků motoru-silentbloky jsem vyměnil,hadičky před připojením do nich jsem profouknul a systém neni vůbec těsný-nekde pod sáním to vyfukuje ven...Je mi jasný že tam je ventil kterej tam ten podtlak pouští či co ale ani při nastartovanym motoru z hadiček u silentbloků se toho moc neděje..Je mi jasný že ty silentbloky budou těsný proti profouknutí-je tam asi membrána či co ale dá se zjistit funkčnost toho systému dál??má někdo metodu jak vyzkoušet že ten systém podtlaku funguje OK-v jakých otáčkách to jak funguje atd...
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Kontaktovat uživatele:
jestli ti to pod sáním fouká, tak tam je díra nebo volná hadice.
vepředu na motoru máš pumpu. Od ní jde jedna hadice+ trubka pod sání. Tam je rozdělovač na Posilovač brzd, ovládání turba, klapky, egr, uložení motoru. Ideální je sundat sání a překontrolovat.
Na test podtlaku je podtlaková pistole. Kutilsky se dá ověřit těsnost třeba balonkem z testru hustoty kapalin.

[/list]
vepředu na motoru máš pumpu. Od ní jde jedna hadice+ trubka pod sání. Tam je rozdělovač na Posilovač brzd, ovládání turba, klapky, egr, uložení motoru. Ideální je sundat sání a překontrolovat.
Na test podtlaku je podtlaková pistole. Kutilsky se dá ověřit těsnost třeba balonkem z testru hustoty kapalin.



BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

