Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
vymena lanka rucni brzdy E39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
Pochybuju, že se dá vyměnit jen samotné lanko. Normálně se mění se celý lanovod, tedy lanko i s bovdenem.
V kabině sundat kůži ručky a odmontovat matky na lankách ruční brzdy
Po autem to chce trochu svěsit výfuk, tj. odháknout 2 gumy ze zadní části, povolit takovej držák kardanu, to sou 4 šrouby 13mm asi, pak se stím dá hejbat a dají se oddělat hliníkový kryty výfuku, pod kterým lanovod vede.
Starej se vytáhne a nasadí nový.
Oddělá se kotouč a teoreticky stačí vyháknout a nastrčit nový bovden s lankem.
Prakticky to nejspíš bude po 15letech přirezlé v těhlici, takže vyklepnout, nahřát, odvrtat, místo naprd, může být potřeba i sundat poloosu s těhlicí.
Předem lituju toho kdo to bude dělat.
V kabině sundat kůži ručky a odmontovat matky na lankách ruční brzdy
Po autem to chce trochu svěsit výfuk, tj. odháknout 2 gumy ze zadní části, povolit takovej držák kardanu, to sou 4 šrouby 13mm asi, pak se stím dá hejbat a dají se oddělat hliníkový kryty výfuku, pod kterým lanovod vede.
Starej se vytáhne a nasadí nový.
Oddělá se kotouč a teoreticky stačí vyháknout a nastrčit nový bovden s lankem.
Prakticky to nejspíš bude po 15letech přirezlé v těhlici, takže vyklepnout, nahřát, odvrtat, místo naprd, může být potřeba i sundat poloosu s těhlicí.
Předem lituju toho kdo to bude dělat.
tak jsem měnil lana na Touru 99-originál lana z výroby
Výměna,jedním slovem hnus!!Jak je tu již napsáno,konec lanka vyndat z hlinikovýho náboje je teda kumšt
Kdybych věděl co to obnáší,jezdil bych bez ručky dál!!Zajímá mě ale jestli někdo neměnil ty zadní ochrané štíty,mám je už objednaný nový a nechce se mi rozebírat poloosu a ložisko,tuším že to nepůjde snadno..Nevyměnoval někdo ty štíty tak že je rozřízl,nebo tak nějak?Nějaké zkušenosti s tím??

