Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

TDS - potřebuju radu po 150té

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
demong60
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 22.03.2008 01:00

#1 Příspěvek od demong60 »

Zdravim, potřebuju menší radu, nebo vlastně dvě 8)

První věc je, že auto na 4 a 5 rychlost nejspíš padá do nouzáku. Prostě ho podržim a po chvilce padne ekonoměr na 10 a auto přestane ject, uberu nebo vymáčknu spojku a pak zas chvilku jede.
Už jednou sem podobnej problém řešil a bylo to jen vypadlou hadičkou ze sání do ventilu tlaku turba, zapojilo se a tradááá. Jenže ta je teď nová a ventil sem přehazoval za druhej z auta kde nebyl problém.
Potřeboval bych radu jakym směrem se zaměřit, může to dělat špatná el. hlava na čepadle?

A s tim přichází na řadu druhej dotaz :D Měnil sem čerpadlo, komplet, ale nepovedlo se ho rozchodit dokad sem tam nedal tu svoji starou hlavu. Vubec nepustilo naftu ani do trubek. On je v ní imob? Mám jinou tu hlavu, ale nevim jak jí rozchodit

Zatim díííííííííííííík
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#2 Příspěvek od Foldas »

než takové pokusy tak je lepšé použit diagnostiku. V hlavě čerpadla immo není, ale jsou dva typy hlav. Dával jsi stejný typ?
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#3 Příspěvek od kizby »

přesně tak immo tam není, jsou dva druhy hlav, jedna s vývodem na přepad nahoře a druhá jakoby zezadu (z boku) záměnné nejsou. Co se týče tvého problému tak ti může přefukovat turbo, pokud například nefunguje správně wastegate na turbu (plechovka) a včas turbo neotevře do výfuku tak ti jde větší tlak do sání a skočí to do nouzáku. Může buď zadrhávat, nebo být špatná hadička a nebo už si někdo hrál v minulosti, tak zkrátil tyčku na závitu, tak že otevírá později a přehnal to.
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#4 Příspěvek od kizby »

jo počkej a přestane jet úplně nebo jen dává málo nafty? Pokud Nejede vůbec a kdybys nevyřadil tak zastaví úplně pak bude problém v elektronické hlavě čerpadla
demong60
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 22.03.2008 01:00

#5 Příspěvek od demong60 »

Mám možnost obou těch hlav a obě sem zkoušel :)
Ta s vývodem nahoru nešla vubec, svítilo vstřikování, dala se tam ta co tam má bejt a pořád nic, kontrolka zhasla, ale nafta ani ťuk.
Hodila se tam ta moje původní a šlo to hned. Proto se na to ptám
No až budu mít náladu sundat si znova sání prubnu to ještě jednou.

Hadička ze sání je nová a ventil jinej, takže asi jedině ta turbína. Jinak s autem si nikdo nehrál, teda aspoň ty 3 roky co ho mám já. S timhle problémem sem ho i kupoval, ale to stačilo dát hadičku a lítalo.
Teď je to přesně to samý, ale hadička to nezachránila

Přestane ject tak jako bys ubral, ekonoměrt na 10 a nezrychluje, ale ani nezpomaluje. Stačí pustit plyn nebo vyšlápnout a zas se chytne. Dělá to ale jen na 4 a 5, trojec roztahá až do konce.
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#6 Příspěvek od kizby »

to bude tou turbínou ;) Jinak při troše šikovnosti v rukách to sání sundavat nemusíš, ale je to lepší :D
demong60
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 22.03.2008 01:00

#7 Příspěvek od demong60 »

Tak sání je dole za pár minut, a pak je k tomu super přístup 8)
jen na to musí bejt chuť, a to nebejvá každej den :D

Mrknu na toho šnečka, je to ve finále asi jediná věc na celym autě kam se ještě nekoukalo :D
Odpovědět