
PS: málem jsem zapomněl na poslední dotaz, sportovní vstřikovací trysky má to cenu nebo vyhozené peníze ?
Joshuax píše:Chapu chip v dieselech tak, tak ze s tim preci jenom da trosku optimalizovat chod konkretniho motoru, takze to pak dokaze jezdit treba i nejakou tu desetinu litru levneji, ale nechapu, proc sis koupil 525tku a chces to viditelne chipovat na vykon. proc ne 530 ? 535 ? A hlavne, proc ne benzin ? Je tro traktor, kdyby ten motor chteli mit vyladenej silnejsi, udelali by to z vyroby... Oni nejsou tak tupi, ze je kazden tuningar prechytraci, ale ty motory jsou nastaveny z vyroby nejen kvuli emisim, spotrebe, ale taky kvuli vydrzi proste v nejakem kompromisu...
Jeste tu rovnou napis, ze z toho chces vytahat vsechno, co aspon trochu muze pochytat ten bordel, co z toho po tom chipu poleze... Jestli jsi nemel radeji zustat u tech ochcavek...
Pockej az te zmerci madmarty
Joshuax píše:To neni o hejtu, to je proste o pristupu k cele veci. Poridil sis auto premiove znacky a hned z toho chces delat tuzing ala sazomet ochcavka... Chip ? Proc ne, ale pro vyladeni motoru ve smyslu ekonomiky provozu... Ne z toho udelat sazomet s vylagrovanym vyfukem...
Joshuax píše:
Ale popravde, at si majitel dela co chce. E60tku v dieselautomatu na drifty... Proc ne, moje prachy to nejsou...
lieny píše:Joshuax píše:
Ale popravde, at si majitel dela co chce. E60tku v dieselautomatu na drifty... Proc ne, moje prachy to nejsou...
stačí umět číst, jako majitel auta jsem psal NEMÁM vůz na drifty a dělání pi*ovinNECHCI vykuchat výfuk jak tu ještě někdo psal... když už na něco chcete reagovat v negativním tak si přečtete prosím co jsem psal a pak něco píšte, samozřejmě jsem rád za každý názor.. ale psát něco o driftech a vykuchání výfuku když jsem psal že NECHCI ani jedno je moc...nejradši bych tohle téma smazal kdyby to šlo
vše důležité jsem už zjistil.