Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Těžké ranní starty u bmw e39 525tds
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned 07.08.2016 00:00
Těžké ranní starty u bmw e39 525tds
Čus chci se zeptat ... Ráno když chci startovat se mi zdá že mi motor strašně těžce točí než se chytne a protočí se normálně .. baterka je nová a startér po repase je možné že by mi tak tuhl olej ? nebo co by to mohlo být dík
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: úte 13.09.2016 20:15
- Bydliště: Praha
Re: Těžké ranní starty u bmw e39 525tds
Ahoj mám podobný problém ale jak se to ohřeje tak chytá super tak se chci taky zeptat ať nezakládám nové téma mám jit nejdřív po svíčkách diky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned 07.08.2016 00:00
Re: Těžké ranní starty u bmw e39 525tds
asi se odpovědi nedočkáme 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těžké ranní starty u bmw e39 525tds
Pokud těžce točí s novou baterkou a repasovaným starterem, tak je třeba zkontrolovat ukostření baterie. Tím nemyslím jen svorky na baterce, ale připojení (-) kabelu na kostru vozu, často to tam koroduje.
Pokud točí rychle a nechytá, tak určitě žhavící svíčky a jejich tavnou plíškovou pojistku.

Pokud točí rychle a nechytá, tak určitě žhavící svíčky a jejich tavnou plíškovou pojistku.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: úte 13.09.2016 20:15
- Bydliště: Praha
Re: Těžké ranní starty u bmw e39 525tds
Ještě mě napadlo jestli mi napadá nafta potřeboval bych nejakej fígl jak to zjistit co se týče těchto věcí nejsem vtom moc zběhlí takže kdyby někdo dokázal pomoc tak budu rád za rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned 07.08.2016 00:00
Re: Těžké ranní starty u bmw e39 525tds
no a to najdu kde v autě to co si vyfotil ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned 07.08.2016 00:00
Re: Těžké ranní starty u bmw e39 525tds
a ještě kde mám hledat tu - kostru abych to zkontroloval jestli je cajk
díky

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těžké ranní starty u bmw e39 525tds
To na fotce výše je řídící jednotka motoru TDS, kterou najdeš v motorovém prostoru pod filtrem klimatizace před spolujezdcem, ale ještě je třeba odejmout dno toho filtru -> http://www.bmw-planet.net/diagrams/rele ... 007087.png . Plíšková pojistka je ten kousek plechu pod těmi šroubky uprostřed, hned za ní je 12-pól, pod kterým je relé žhavení - spíná 6 žhavičů.
Důkladně očištěné póly baterie a perfektní svorky a kabely jsou základem nabíjení baterie alternátorem a dodávka energie např. do starteru. Pokud ten kontakt bude volný, zoxidovaný, zfušovaný, tak se ani nová baterie nedobije dostatečně a není schopna vytvořit potřebné startovací otáčky a ještě i žhavit. Takže si najdi baterii, očisti, dotáhni, v případě potřeby raději zakup nové pořádné kabely se svorkami. Ukostřením baterie je myšleno, když půjdeš od (-) pólu baterie po kabelu, tak někde najdeš jeho připevnění na plechovou kostru někde poblíž baterie - pod tou svorkou to často koroduje, vzniká tam přechodový odpor. Možná jsi programátor nebo dobrý řemeslník. Ale nebude ostudou, pokud si tento příspěvek vytiskneš a dojdeš s tím do nějakého autoservisu, kde si s tím už poradí.
Tohle je správně - i když to není BMW:
- ukostřovací kabel http://www.aci.cz/bat073-ukostrovaci-ka ... 141989.jpg ,
- Octavia http://www.autohificlub.cz/forumimages/ ... 911371.JPG ,
- starter BMW http://mydrive.roadfly.com/photos/pic.p ... mL&i=14689 ,
Špatně:
- slabá matice u starteru BMW http://image.eurotuner.com/f/18943054/e ... _motor.jpg ,
- oxidace u Ford http://www.nissanclub.cz/graphics/msgbo ... c00856.jpg ,
- zfušované u Ford http://zrychleni.kvalitne.cz/other/odpa ... scort2.jpg
Důkladně očištěné póly baterie a perfektní svorky a kabely jsou základem nabíjení baterie alternátorem a dodávka energie např. do starteru. Pokud ten kontakt bude volný, zoxidovaný, zfušovaný, tak se ani nová baterie nedobije dostatečně a není schopna vytvořit potřebné startovací otáčky a ještě i žhavit. Takže si najdi baterii, očisti, dotáhni, v případě potřeby raději zakup nové pořádné kabely se svorkami. Ukostřením baterie je myšleno, když půjdeš od (-) pólu baterie po kabelu, tak někde najdeš jeho připevnění na plechovou kostru někde poblíž baterie - pod tou svorkou to často koroduje, vzniká tam přechodový odpor. Možná jsi programátor nebo dobrý řemeslník. Ale nebude ostudou, pokud si tento příspěvek vytiskneš a dojdeš s tím do nějakého autoservisu, kde si s tím už poradí.
Tohle je správně - i když to není BMW:
- ukostřovací kabel http://www.aci.cz/bat073-ukostrovaci-ka ... 141989.jpg ,
- Octavia http://www.autohificlub.cz/forumimages/ ... 911371.JPG ,
- starter BMW http://mydrive.roadfly.com/photos/pic.p ... mL&i=14689 ,
Špatně:
- slabá matice u starteru BMW http://image.eurotuner.com/f/18943054/e ... _motor.jpg ,
- oxidace u Ford http://www.nissanclub.cz/graphics/msgbo ... c00856.jpg ,
- zfušované u Ford http://zrychleni.kvalitne.cz/other/odpa ... scort2.jpg
Re: Těžké ranní starty u bmw e39 525tds
ahoj nevite nekdo k cemu jsou motorve
pojistky porad mi praska myslim 2 z leva a nejde nastartovat dik za rady
https://www.google.cz/search?q=motorova ... nTtpd5M%3A
pojistky porad mi praska myslim 2 z leva a nejde nastartovat dik za rady
https://www.google.cz/search?q=motorova ... nTtpd5M%3A
Re: Těžké ranní starty u bmw e39 525tds
kamikaze? je to pojiska k relé žhavení... proto ti to nechytá.. a praská asi proto že máš některý žhavič ve zkratu.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těžké ranní starty u bmw e39 525tds
Ale ANO, my víme, na co jsou "motorové pojistky". Ale nevíme, jaké má pán autičko?
Tohle je TDS http://www.bmw-planet.net/diagrams/rele ... A8680A.htm .
Tohle je TDS http://www.bmw-planet.net/diagrams/rele ... A8680A.htm .