Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M57N2 retez

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Tomas_Hartge
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pon 01.09.2014 00:00

#101 Příspěvek od Tomas_Hartge »

Nemá??? :?
tommy_romeo
Registrovaný
Příspěvky: 341
Registrován: pát 05.02.2010 01:00

#102 Příspěvek od tommy_romeo »

Takova otazka chlapi rozvody ma 530d 170kw vpredu a nebo vzadu motoru? Dik
Uživatelský avatar
sonyk02
Registrovaný
Příspěvky: 486
Registrován: stř 16.11.2011 01:00
Bydliště: Vysočina

#103 Příspěvek od sonyk02 »

tommy_romeo píše:Takova otazka chlapi rozvody ma 530d 170kw vpredu a nebo vzadu motoru? Dik
Všechny 3.0D mají rozvody vpředu.
tommy_romeo
Registrovaný
Příspěvky: 341
Registrován: pát 05.02.2010 01:00

#104 Příspěvek od tommy_romeo »

Tak u nas v Ostravskem Cartecu je prijmaci technik asi povolanim uklizecka :-) delal ze me debila ze rozvody jsou vzadu.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#105 Příspěvek od JaraX »

sonyk02 píše:
tommy_romeo píše:Takova otazka chlapi rozvody ma 530d 170kw vpredu a nebo vzadu motoru? Dik
Všechny 3.0D mají rozvody vpředu.
ale houby, N57 ma rozvody normalně vzadu!
M57 a M57N ma vepředu
tommy_romeo
Registrovaný
Příspěvky: 341
Registrován: pát 05.02.2010 01:00

#106 Příspěvek od tommy_romeo »

Takze jsem videl konecne jak vypadaji rozvody na 530d 170kW a chtel bych vzkazat vsem co maji strach diky takovym jako je Surfis ktery strasi s protazenim retezu o 1-2cm ze by si tohoto tematu nemeli vubec vsimat. Starsi retez vypada mnohem lip nez ted novy koupeny original. Tudiz ten kdo chce vyhodit prachy jako ja tak at si tu projizdi dal rady nekterych radoby odborniku.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#107 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Zase budeš mít klidnější spaní a nebudeš se odkopávat
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#108 Příspěvek od JaraX »

jj, protože M57N2 nemají vůbec žádné problémy s rětězem a je blbost ho měnit :)
tommy_romeo
Registrovaný
Příspěvky: 341
Registrován: pát 05.02.2010 01:00

#109 Příspěvek od tommy_romeo »

Mam najeto minimalne 350T a retezy uplne krasne. Navic kdyz jsem rekl mechanikum ze to ma nekdo protazene o 2cm tak se mi vysmal. Navic v Cartecu tvrdili ze rozvody jsou vzadu.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#110 Příspěvek od JaraX »

a jak víš že to třeba předchozí majitel neudělal?
tommy_romeo
Registrovaný
Příspěvky: 341
Registrován: pát 05.02.2010 01:00

#111 Příspěvek od tommy_romeo »

Protoze to je pry puvodni retez ktery ma mezi clanky dirky snad pro nejake lepsi mazani retezu.
JH76
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: stř 19.09.2012 00:00
Bydliště: 0U0 0000

#112 Příspěvek od JH76 »

Já jsem řetězy nedávno měnil v necelých 285 tis. km (na tachu mám reálný údaj). Podle mechanika to prý ještě nebylo vyloženě za minutu dvanáct nebo za pět minut dvanáct, ale že jsou ty původní vytaženější už přece jen patrné bylo a riziko by s časem a nájezdem celkem dost narůstalo. Takže výměna rozvodů (a při té příležitosti i řady dalších věcí) proběhla a můžu jezdit zase relativně v klidu a ne se klepat, že se mi to třeba někde 1500 km od domova potká.
PPetr
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: úte 01.05.2007 00:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#113 Příspěvek od PPetr »

Jen rychlý dotaz. Týká se ten problem s řetězy i 535d 210kw rok 3/2008???
Chtěl jsem na podzim přejít na F11 taky 535d ale nějak si nejsem jistej.
Díky za info.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#114 Příspěvek od Snejk »

ano. i tam je to problém. jenze málokdo najezdil na Fku kolem tech 300.
ja daval fotku toho řetězu z fka 3,5d najeto cca 240tis a uplne na konci napinaku (ten uz nenapinal nic) a retez uplne rozebranej jak cigansky hracky.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#115 Příspěvek od Misanek »

kurva to jsou dnes šmejdy, to je šílené... :roll: Hlavně že euro6 nebo kolik. Ale to, že motor může být po 350t km na vyhození už žádného ekologa nesere
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

#116 Příspěvek od ugurundu »

Ahoj fka ale přeci nejsou rok 2008.

Jinak tam není m57n2 ale n57. Jestli lepší nebo horší úplně nedokáží říct. Ale každého novější motor je větší kasička.

Btw 350 na motor je dobrý ale tipuju že za to by hromada lidí byla rada, kdy šel dokytek pod 150.
PPetr
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: úte 01.05.2007 00:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#117 Příspěvek od PPetr »

Asi jsem to špatně napsal. Teď mam e61 535d rok 2008 a nevím jestli stojí taky za hovno a nebo je lepsi Skocit do f11. Tam bych chtěl taky 535d od roku 2012.
Momentálně mam auto 3 roky a najeto jen 184. ( koupeno po 1. Majiteli v bmw autohausu za podstatně vyšší ceny nez byly ostatní auta takže by ty km mohli sedět. Ja najedu ročně 20-25 tis km.)
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#118 Příspěvek od Misanek »

ugurundu píše:
Jinak tam není m57n2 ale n57. Jestli lepší nebo horší úplně nedokáží říct. Ale každého novější motor je větší kasička.

Btw 350 na motor je dobrý ale tipuju že za to by hromada lidí byla rada, kdy šel dokytek pod 150.
Jasně, z těma 350 jsem BOHUŽEL byl ještě optimista... :roll: Ale musím nesohlasit s tvým pravidlem že novjější motor = větší kasička. Vem si M57, ta přišla relativně "nedávno", resp. dle mého by se dala považovat za novější typ motoru, ale jak to tak vidím, tak v podstatě nejlepší dieselová motorizace. Jasně, ten motor je koncepčně už starý a v automobilové technice je 16/17 let už prehistorie, ale jistě mi rozumíš jak to myslím :wink: Prostě to neni ojebané na materiálu kvůli nižším emisím a podobných úchylárnám...

No... ...jak to tak čtu a vidím, co je ta dnešní prpodukce za shit, tak jsem asi fakt čím dál tím víc rád, že jsem se na tu F11 vysral, jak jsem nad ní přemýšlel a skočil jsem do starého pelechu v podobě e39. Mám výbavu, účet nezatížený splátkama a nemám stres, kdy povolí rozvody a bude se muset motor rozebrat do posledního atomu...

Je to fakt šíleně přitažené za vlasy ten dnešní automobilismus. Technologie jdou dopředu jak prase, auta by teoreticky měly vydržet minimálně třicet let dle možností dnešní techniky, ale ve skutečnosti je všechno naopak. Při 200t km se projevují tak stěžejní závady, že je to až do nebe volající. A přitom naopak v dnešní době neni problém pro dost lidí těch 200 najet za čtyři, pět let. Ne jak tenkrát, kdy to byl nájezd za deset let..
pjakoube
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 23.08.2015 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#119 Příspěvek od pjakoube »

Zapojím se do diskuze, je potřeba už měnit rozvody ? https://www.youtube.com/watch?v=nCdXOY6 ... e=youtu.be
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#120 Příspěvek od Misanek »

Dle mého, dalo by se říct i laického názoru (jelikož konkrétně tenhle typ motoru bohužel neznám podrobně) bych řekl že určitě ano.

Resp. jinak - já mít takhle volný řetěz na svém motoru, tak 100% nebudu mít klidné spaní a určitě bych jej měnil
Odpovědět