Jediná amícká stará věc co bych strčil do garáže je Opel GT 1970



Jaris: to jsi mladej kluk a DualRAM u Omegy A hmmm a co teprve LotusOmega, prostě v tý době i Opel uměl dělat auta co sice reznou a hnijou od prodeje, ale jedou a maj duši.
Manželka ma s V8 najazdené docela moc KM od e39 540i automat/manual cez e53 4.6is/4.8is až po e60 550i dokonca aj moju EX 745i kočárovala asi dva mesiace a pohoda, ale zato 760Li zatial nešoferovala - že už moc velké to je, dnes sa vozila v 850Ci ktoru sme kupili v sobotu a jej odpoved "SI ZABIL" chcela by stým občas do Plzne ale to vidím blbo moj MAZLIK TO JE.Arnie_one píše:No já to zas tak blbě nevidím, manželka má E70 4,8i a taky do městaOno je to úplně jedno..........hlavně že ty ženskáý chcou jezdit a nesháněj papírový krabice (ajgo, mates) a neříkej jé to je velký s tím nikam nepojedu.
Na druhou stranu vyhraje ve městě většinu semaforů, pokud večer rozdělujou body, tak asi vyhrává
V Plzni jsme odmítli velikánskou zakázku na pár let, je to tam samej lump a průser.Popp píše:ARNIEManželka ma s V8 najazdené docela moc KM od e39 540i automat/manual cez e53 4.6is/4.8is až po e60 550i dokonca aj moju EX 745i kočárovala asi dva mesiace a pohoda, ale zato 760Li zatial nešoferovala - že už moc velké to je, dnes sa vozila v 850Ci ktoru sme kupili v sobotu a jej odpoved "SI ZABIL" chcela by stým občas do Plzne ale to vidím blbo moj MAZLIK TO JE.Arnie_one píše:No já to zas tak blbě nevidím, manželka má E70 4,8i a taky do městaOno je to úplně jedno..........hlavně že ty ženskáý chcou jezdit a nesháněj papírový krabice (ajgo, mates) a neříkej jé to je velký s tím nikam nepojedu.
Na druhou stranu vyhraje ve městě většinu semaforů, pokud večer rozdělujou body, tak asi vyhrává
Inak stým semaforom, 100% vítaz všade, ked nahodou uvidíte v Plzni modrú e60 v Mpakete alebo 850Ci a uvidíte vnej maličkú čiernovlasku s velkými kozami tak si spomente.
Kód: Vybrat vše
Inak stým semaforom, 100% vítaz všade, ked nahodou uvidíte v Plzni modrú e60 v Mpakete alebo 850Ci a uvidíte vnej maličkú čiernovlasku s velkými kozami tak si spomente.
Někde jsem četl, že ta V10 byla navržená na dvě generace, akorát pak přišly nové euro normy, tak postavili úplně nové motory 4,4 v8 biturbo. F10 s novou prevodovkou a ještě motorem v10, to by byla taky bomba, škola no.JaraX píše:ted pár dní jezdím s E60 530d, auto náhodně zdechalo, tak testuju jeslti jsme to opravili, každopádně když s tím jezdím tak si říkám jak jsem mohl založit todle téma, vždyt to nejde srovnávat, ta pětka té sedmě nesahá ani po kotníky, to auto je jedním slovem otřesný, i když je to face, nemá to najetý 300k a má to nějakou výbavu jak je to katastrofa, ten podvozek strašnej, nepohodlný, hlučny, nejede to. no a po testování tédle E60 jsem sedl do M5 E60, doooooprdele, to prostě nejde ani srovnat, ta M5 je tak pohodlná, ten EDC podvozek tak dobře funguje, i když teda proti 6Er s dynamicem se M5 strašně naklání, ale prostě funguje perfektně, to auto je skoro dokonalý. to prostě nejde srovnat s běžnou E60, i zvuk zavření dveří je uplně ale uplně jiný všiml si toho i tanner, celý zpracování interieru je uplně jinde. po včerejšku když tu byla ta M5, pak 745i jak nová se 100tkm, pak celkem pěkná e91 325i za 70k a nakonec M5. zhodnotil jsem to takle.
a jak někdo psal že 545i a 550i je "malá M5" atd, ne to prostě nejde ani srovnat, i full 550i je uplně ale uplně jinde než M5.
Jedinečné věci jsou zajímavé a umí nás překvapit. V BMW si jednou řekli, uděláme sedmičku jinak, celá koncepce bude jinak, ovládání sedačky bude na středovém tunelu, řadička pod volantem, místo ní lednička a chlazené držáky nápojů. Celé auto uděláme trošku jinak než obvykle a už to nikdy nebudeme opakovat, nebude to mít ani následující generace a vznikla fantastická E65. Pár let na to si řekli, R4, R6, V8, V12, to děláme pořád dokola, pojďme zase udělat něco jinak, uděláme V10, jedinou naši V10, už ji nikdy nebudem dělat znova. Tu V10 dali do jednoho z nejhorších BMW, 5er e60, ale celé ho předělali, dokonce i zvuk zavření dveří je u M5 jiný než u bežnýho sedana, vše je pevnější, robustnější a vyrobili přímo dokonalé auto, extrémně rychlý sedan se zvukem Formule 1, tak lehce ovladatelný tak charismatický a todle už se nikdy neopakovalo a nikdy asi ani opakovat nebude.
Tohle se mi uplne nezda. Muze to byt spis starim auta. Ted uz mi zavreni dveri take udela jiny zvuk nez pred sedmy lety, kdy jsem ho koupil. A ten rozdil je cel;kem markantni. Proste ta guma kolem dveri se vymacka a dvere potom delaji jiny zvuk. Odhaduju, ze ta 5er mela najeto kolem 250kkm a ta M5 treba jen 80kkm, coz je vetsinovy pripad vsech "non-M" vs "M". Dale v tom muze hrat obrovskou roli psychoakustika, pokud nemate v jeden okamzik prime srovnani 5er vs M5 se stejnym najezdem a ze stejneho roku.JaraX píše:...to prostě nejde srovnat s běžnou E60, i zvuk zavření dveří je uplně ale uplně jiný všiml si toho i tanner
Presne tak M5 jo LifeStyle kde spotreba "kolik je potřeba" je posledne čo ta trápi. Ja som chcel M5 e61 pre rodinu ako "Familien Auto" (dovolenky atd...) ale kupili sme 760Li.Jaris330D píše:Jako spotrebu benzinu bych neresil, to spis servisni naklady, servis motoru a vse kolem. Treba nekdy, az si o tom pozjistim vic veci. Muj najezd se pohybuje kolem 8000 - 10000 km za rok. Ted jsem napriklad sedmu uz 10 dni nevytahl. Kdyz nejsem v praci, tak makam, jak cernej na zahrade.
Auto by som povedal že hra rolu aj pre ake štáty bolo dané BMW vyrobené, výroba napr. pre holandsko splnuje normu materialu a segmentou 94%, Nemecko 97% atd... Čítal som otom myslím na autoweb.cz alebo tak nejakItchythefirst píše:Tohle se mi uplne nezda. Muze to byt spis starim auta. Ted uz mi zavreni dveri take udela jiny zvuk nez pred sedmy lety, kdy jsem ho koupil. A ten rozdil je cel;kem markantni. Proste ta guma kolem dveri se vymacka a dvere potom delaji jiny zvuk. Odhaduju, ze ta 5er mela najeto kolem 250kkm a ta M5 treba jen 80kkm, coz je vetsinovy pripad vsech "non-M" vs "M". Dale v tom muze hrat obrovskou roli psychoakustika, pokud nemate v jeden okamzik prime srovnani 5er vs M5 se stejnym najezdem a ze stejneho roku.JaraX píše:...to prostě nejde srovnat s běžnou E60, i zvuk zavření dveří je uplně ale uplně jiný všiml si toho i tanner
M5 sa neda zrovnat z 550i, viezol som sa v M5 "MASAKER" to auto chcelo furt niekam ist, furt, proste furt, nevedel som čo s padlami robit, chvílami som nevedel či ešte pridat alebo už brzdit, potom to bolo už iba o strachu.JaraX píše: a jak někdo psal že 545i a 550i je "malá M5" atd, ne to prostě nejde ani srovnat, i full 550i je uplně ale uplně jinde než M5.
Jedinečné věci jsou zajímavé a umí nás překvapit. V BMW si jednou řekli, uděláme sedmičku jinak.