Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 550i - servis
Re: E60 550i - servis
Meyle bylo hrozný zklamání... ze začátku ty HD věci fungovaly a pak takovej obrat směr totál šrot
Re: E60 550i - servis
meyle je největší sračka
Re: E60 550i - servis
To jsme se špatně pochopili. Já to myslel tak, že v podstatě nikdy nevíš, co kupuješ a řešit, kdo dodává pro prvovýrobu je většinou zbytečné. Takovej wahler má třeba desítky firem v kooperaci, co jim jednotlivé díly vyrábí a když něco koupím dnes, tak klidně zítra už to může být vyrobeno někým jiným.Vapinecko píše:Občas dělám s díly Uniqe nebo Topran, když nic jinýho není (dělají asi většinu na koncern?). Jsou to díly co kolikrát stojej čtvrtinu toho co originál. A třeba některý ty Uniqe jsou opravdu na chlup stejný jako originál jen mají vybroušený čísla. Topran taky, a třeba v kladkách Topran jsou ložiska NTN což považuju za nejlepší ložiska, takže bych nepaušalizoval, že co není originál musí být sráč...
Re: E60 550i - servis
Behem 3 let jsem menil 3 krat termostat na 525d, dodam jen, ze to byl vzdy origo od bmw. Pokazdy zustal kouslej a plne otevreny. Posledni chcipl dva dny po vymene... chladici soustava se kontrolovala a je cista. Vubec netusim co tam dat, kdyz i na origo se neda spolehnout. Jasne je sance, ze jsem chytnul zrovna tri zmetky z toho kvanta, ale ta pravdepodobnost je mala
Re: E60 550i - servis
ale todle se děje jen u nafty
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: E60 550i - servis
Je nejaky duvod proc se to deje jen/hlavne u nafty? Prece jen ten chladici okruh bude u benzinu i nafty dost podobny, plus mozna u nafty nebude tak vysoka provozni teplota, takze termostat bude namahany jeste mene. Tim spis, ze zrovna termostat neni zadna kvantova mechanika, vsak je to je rozbocka s plechovou cepickou na pruzine...
Re: E60 550i - servis
spíš to je prostě cely nekvalitně vyrobeny, možna špatna konstrukce,
Re: E60 550i - servis
Spíš to bude zas nějakej utěsňovač. Ta voda při otevřeném termostatu proudí pořád přes osku/pístek, po kterém ten termostat jezdí, tak se to pak asi zadře. Já dával na m57 všechny možny termostaty a vždycky to léta fungovalo.
Re: E60 550i - servis
ja vím že u M57 termostaty vydrží tak max 5-6 let, kdežto u benzínu klidně i 20,
Re: E60 550i - servis
Tak pět až šest let je ok, já reagoval na ty dva dny
Za pět až šest let průměrné naftové BMW vystřídá pět až šest majitelů, tak je to jedno 


Re: E60 550i - servis
Ja bych byl prave rad, kdyby vydrzel alespon 2 - 3 roky, to prece nechci tak moc
Ale rikam, v pondeli jsme dali novej a vcera uz jsem nezahral vic jak na 55 stupnu... po dalsim setreni je to opravdu termostat. Jistotu budu mit, az to otevrem. Ale prave resim co tam vrazit. Neorigo se mi nechce, ale pokud bych to risknul a vydrzel by 2 roky tak by to byl uspech

Ale rikam, v pondeli jsme dali novej a vcera uz jsem nezahral vic jak na 55 stupnu... po dalsim setreni je to opravdu termostat. Jistotu budu mit, az to otevrem. Ale prave resim co tam vrazit. Neorigo se mi nechce, ale pokud bych to risknul a vydrzel by 2 roky tak by to byl uspech

Re: E60 550i - servis
a víš o tom že tam je těch termostatu víc jo?
Re: E60 550i - servis
jako v pohádce, malej a velkej. klasika a egr. před 3 lety jsem měnil oba a pak každý rok ten neEGR. fakt je to smutný.
Re: E60 550i - servis
a automat má 3
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: E60 550i - servis
nevíte někdo? motor N62B48, auto na jízdu na benzín nevykazuje žádnou chybu. Na lpg začnou vyskakovat tyto chyby:
29f4 DME: Catalytic converter conversion (kat)
2E68 DME: Knock senzor signal 1 (čidlo klepání)
2E6A DME: Knock senzor signal 3 (čidlo klepání)
2E6B DME: Knock senzor signal 4 (čidlo klepání)
že by díky případným detonacím u lpg?
na co se zaměřit? vytrhat LPG do p**e?

Tartarini=nekonečný boj

29f4 DME: Catalytic converter conversion (kat)
2E68 DME: Knock senzor signal 1 (čidlo klepání)
2E6A DME: Knock senzor signal 3 (čidlo klepání)
2E6B DME: Knock senzor signal 4 (čidlo klepání)
že by díky případným detonacím u lpg?
na co se zaměřit? vytrhat LPG do p**e?


Tartarini=nekonečný boj



Re: E60 550i - servis
když je LPG ok, tak to žádné chyby nepíše, mám zakazníky co najedou na LPG 80k ročně a bez chyb.
tzn dát LPG dopoořádku.
tzn dát LPG dopoořádku.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: E60 550i - servis
2 koki:
Za 1. by bylo dobre na to asi zalozit nove tema, nebo pripojit k tematu, co souvisi s LPG
Za 2.: N62 je celkem lpg friendly, takze pokud je provoz na benzin naprosto v pohode a diagnostika nevykazuje zadnou chybu, pak musis poladit to LPG. Asi pujde jen o vychytani mnozstvi plynu, casu a delky vstriku LPG, coz vetsinou v lepsich LPG montovnach poladi max do hodinky
Za 1. by bylo dobre na to asi zalozit nove tema, nebo pripojit k tematu, co souvisi s LPG

Za 2.: N62 je celkem lpg friendly, takze pokud je provoz na benzin naprosto v pohode a diagnostika nevykazuje zadnou chybu, pak musis poladit to LPG. Asi pujde jen o vychytani mnozstvi plynu, casu a delky vstriku LPG, coz vetsinou v lepsich LPG montovnach poladi max do hodinky

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: E60 550i - servis
řešil jsem často problémy s únikem plynu v lpg servisu, kde se LPG montovalo za předchozího majitele. Několikrát se ladilo, nastavovalo LPG, např. nastavení v jaké teplotě se LPG přepne, v akceleraci nebo opak. Nastaveno je v akceleraci. a seřízení. Dělal se repas vstřikovačů, výměna těsnění O kroužků v liště vstřikovačů "nešťastný" systém Tartarini
, např. Valtek vstřikovače mají lépe řešeno. Výměn LPG filtrů + O kroužky (také zde únik plynu), dále únik plynu skrz hadice, dotažení spon. Repas reduktoru, kde stejně unikalo skrz membránu lpg. Vracel jsem to, opravily dočasně, prý to chce nový reduktor řekli 8,5tis (běžně 5,3tis) Nakonec jsem to vyřešil silikonem na motory s odolností na vyšší teplotu. Každopádně není přestavba udělaná jak má správně být. Nevím, zda je to na žádost předchozího majitele nebo problémem, kde druhý reduktor umístit (málo místa v motorovém prostoru, leda někde ze spodu) Dle výkonu motoru 270kw. Mají být zabudované dva reduktory, pro každou lištu 4 vstřikovačů zvlášť. Ne jak teď, že je rozděleno na vidličku z reduktoru. Jeden reduktor je dimenzovaný na výkon od 170kw do 245kw a dva reduktory od 246kw do 320kw. Zvažuji koupi dvou reduktorů a snad to tam někam vleze.
https://kokibmw.rajce.idnes.cz/Tartarini/#

https://kokibmw.rajce.idnes.cz/Tartarini/#
Re: E60 550i - servis
Reduktor stačí určitě jeden, jen to chce udělat pořádně..
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: E60 550i - servis
Měl by, ale klidně může mít tartarini "slabej" reduktor.
Každopádně záleží, co řešíš. Pokud to normálně jede, ale ve vyšších otáčkách to při max výkonu nestíhá, může to být reduktorem. Jinak bude problém jinde.
Každopádně záleží, co řešíš. Pokud to normálně jede, ale ve vyšších otáčkách to při max výkonu nestíhá, může to být reduktorem. Jinak bude problém jinde.