Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E60 550i - servis

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Vapinecko
Registrovaný
Příspěvky: 172
Registrován: pát 13.02.2015 01:00

Re: E60 550i - servis

#21 Příspěvek od Vapinecko »

Meyle bylo hrozný zklamání... ze začátku ty HD věci fungovaly a pak takovej obrat směr totál šrot
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E60 550i - servis

#22 Příspěvek od JaraX »

meyle je největší sračka
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: E60 550i - servis

#23 Příspěvek od TANN3R »

Vapinecko píše:Občas dělám s díly Uniqe nebo Topran, když nic jinýho není (dělají asi většinu na koncern?). Jsou to díly co kolikrát stojej čtvrtinu toho co originál. A třeba některý ty Uniqe jsou opravdu na chlup stejný jako originál jen mají vybroušený čísla. Topran taky, a třeba v kladkách Topran jsou ložiska NTN což považuju za nejlepší ložiska, takže bych nepaušalizoval, že co není originál musí být sráč...
To jsme se špatně pochopili. Já to myslel tak, že v podstatě nikdy nevíš, co kupuješ a řešit, kdo dodává pro prvovýrobu je většinou zbytečné. Takovej wahler má třeba desítky firem v kooperaci, co jim jednotlivé díly vyrábí a když něco koupím dnes, tak klidně zítra už to může být vyrobeno někým jiným.
Crixallis
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 26.06.2011 00:00
Bydliště: Praha-Západ

Re: E60 550i - servis

#24 Příspěvek od Crixallis »

Behem 3 let jsem menil 3 krat termostat na 525d, dodam jen, ze to byl vzdy origo od bmw. Pokazdy zustal kouslej a plne otevreny. Posledni chcipl dva dny po vymene... chladici soustava se kontrolovala a je cista. Vubec netusim co tam dat, kdyz i na origo se neda spolehnout. Jasne je sance, ze jsem chytnul zrovna tri zmetky z toho kvanta, ale ta pravdepodobnost je mala
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E60 550i - servis

#25 Příspěvek od JaraX »

ale todle se děje jen u nafty
Uživatelský avatar
Itchythefirst
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: pon 14.08.2017 07:58

Re: E60 550i - servis

#26 Příspěvek od Itchythefirst »

Je nejaky duvod proc se to deje jen/hlavne u nafty? Prece jen ten chladici okruh bude u benzinu i nafty dost podobny, plus mozna u nafty nebude tak vysoka provozni teplota, takze termostat bude namahany jeste mene. Tim spis, ze zrovna termostat neni zadna kvantova mechanika, vsak je to je rozbocka s plechovou cepickou na pruzine...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E60 550i - servis

#27 Příspěvek od JaraX »

spíš to je prostě cely nekvalitně vyrobeny, možna špatna konstrukce,
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: E60 550i - servis

#28 Příspěvek od TANN3R »

Spíš to bude zas nějakej utěsňovač. Ta voda při otevřeném termostatu proudí pořád přes osku/pístek, po kterém ten termostat jezdí, tak se to pak asi zadře. Já dával na m57 všechny možny termostaty a vždycky to léta fungovalo.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E60 550i - servis

#29 Příspěvek od JaraX »

ja vím že u M57 termostaty vydrží tak max 5-6 let, kdežto u benzínu klidně i 20,
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: E60 550i - servis

#30 Příspěvek od TANN3R »

Tak pět až šest let je ok, já reagoval na ty dva dny :D Za pět až šest let průměrné naftové BMW vystřídá pět až šest majitelů, tak je to jedno :D
Crixallis
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 26.06.2011 00:00
Bydliště: Praha-Západ

Re: E60 550i - servis

#31 Příspěvek od Crixallis »

Ja bych byl prave rad, kdyby vydrzel alespon 2 - 3 roky, to prece nechci tak moc :D

Ale rikam, v pondeli jsme dali novej a vcera uz jsem nezahral vic jak na 55 stupnu... po dalsim setreni je to opravdu termostat. Jistotu budu mit, az to otevrem. Ale prave resim co tam vrazit. Neorigo se mi nechce, ale pokud bych to risknul a vydrzel by 2 roky tak by to byl uspech :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E60 550i - servis

#32 Příspěvek od JaraX »

a víš o tom že tam je těch termostatu víc jo?
Crixallis
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 26.06.2011 00:00
Bydliště: Praha-Západ

Re: E60 550i - servis

#33 Příspěvek od Crixallis »

jako v pohádce, malej a velkej. klasika a egr. před 3 lety jsem měnil oba a pak každý rok ten neEGR. fakt je to smutný.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E60 550i - servis

#34 Příspěvek od JaraX »

a automat má 3
koki
Registrovaný
Příspěvky: 541
Registrován: stř 03.05.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: E60 550i - servis

#35 Příspěvek od koki »

nevíte někdo? motor N62B48, auto na jízdu na benzín nevykazuje žádnou chybu. Na lpg začnou vyskakovat tyto chyby:
29f4 DME: Catalytic converter conversion (kat)
2E68 DME: Knock senzor signal 1 (čidlo klepání)
2E6A DME: Knock senzor signal 3 (čidlo klepání)
2E6B DME: Knock senzor signal 4 (čidlo klepání)
že by díky případným detonacím u lpg?

na co se zaměřit? vytrhat LPG do p**e? :lol: :)
Tartarini=nekonečný boj :D :x :?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E60 550i - servis

#36 Příspěvek od JaraX »

když je LPG ok, tak to žádné chyby nepíše, mám zakazníky co najedou na LPG 80k ročně a bez chyb.
tzn dát LPG dopoořádku.
Uživatelský avatar
Itchythefirst
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: pon 14.08.2017 07:58

Re: E60 550i - servis

#37 Příspěvek od Itchythefirst »

2 koki:
Za 1. by bylo dobre na to asi zalozit nove tema, nebo pripojit k tematu, co souvisi s LPG ;-)
Za 2.: N62 je celkem lpg friendly, takze pokud je provoz na benzin naprosto v pohode a diagnostika nevykazuje zadnou chybu, pak musis poladit to LPG. Asi pujde jen o vychytani mnozstvi plynu, casu a delky vstriku LPG, coz vetsinou v lepsich LPG montovnach poladi max do hodinky ;-)
koki
Registrovaný
Příspěvky: 541
Registrován: stř 03.05.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: E60 550i - servis

#38 Příspěvek od koki »

řešil jsem často problémy s únikem plynu v lpg servisu, kde se LPG montovalo za předchozího majitele. Několikrát se ladilo, nastavovalo LPG, např. nastavení v jaké teplotě se LPG přepne, v akceleraci nebo opak. Nastaveno je v akceleraci. a seřízení. Dělal se repas vstřikovačů, výměna těsnění O kroužků v liště vstřikovačů "nešťastný" systém Tartarini :roll: , např. Valtek vstřikovače mají lépe řešeno. Výměn LPG filtrů + O kroužky (také zde únik plynu), dále únik plynu skrz hadice, dotažení spon. Repas reduktoru, kde stejně unikalo skrz membránu lpg. Vracel jsem to, opravily dočasně, prý to chce nový reduktor řekli 8,5tis (běžně 5,3tis) Nakonec jsem to vyřešil silikonem na motory s odolností na vyšší teplotu. Každopádně není přestavba udělaná jak má správně být. Nevím, zda je to na žádost předchozího majitele nebo problémem, kde druhý reduktor umístit (málo místa v motorovém prostoru, leda někde ze spodu) Dle výkonu motoru 270kw. Mají být zabudované dva reduktory, pro každou lištu 4 vstřikovačů zvlášť. Ne jak teď, že je rozděleno na vidličku z reduktoru. Jeden reduktor je dimenzovaný na výkon od 170kw do 245kw a dva reduktory od 246kw do 320kw. Zvažuji koupi dvou reduktorů a snad to tam někam vleze.
https://kokibmw.rajce.idnes.cz/Tartarini/#
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: E60 550i - servis

#39 Příspěvek od kawaman »

Reduktor stačí určitě jeden, jen to chce udělat pořádně..
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: E60 550i - servis

#40 Příspěvek od TANN3R »

Měl by, ale klidně může mít tartarini "slabej" reduktor.
Každopádně záleží, co řešíš. Pokud to normálně jede, ale ve vyšších otáčkách to při max výkonu nestíhá, může to být reduktorem. Jinak bude problém jinde.
Odpovědět