Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
poradnej zvuk
Tohle napsal ing.Kramsky:
Závodní motory pracují v zásadě ve vyšším režimu otáček, kde je možno využít větší měrou dynamiky proudění plynů a proto mají v časování větší tzv. úhel překrytí vaček, proto při deceleraci dojde vlivem setrvačnosti plynů k vyššímu úniku nespálené směsi a jejímu dohoření extrémě až v ústí výfukové soustavy. Zkoušet toto u civilních aut bych nedoporučoval z mnoha důvodů. (životnost, emise, hluk . . . )Závodní katalyzátory jsou konstruovány na vyšší provozní teploty, větší prostupnost a v zásadě nemusí mít tak vysokou účinnost a životnost jako u sériových vozů.
Závodní motory pracují v zásadě ve vyšším režimu otáček, kde je možno využít větší měrou dynamiky proudění plynů a proto mají v časování větší tzv. úhel překrytí vaček, proto při deceleraci dojde vlivem setrvačnosti plynů k vyššímu úniku nespálené směsi a jejímu dohoření extrémě až v ústí výfukové soustavy. Zkoušet toto u civilních aut bych nedoporučoval z mnoha důvodů. (životnost, emise, hluk . . . )Závodní katalyzátory jsou konstruovány na vyšší provozní teploty, větší prostupnost a v zásadě nemusí mít tak vysokou účinnost a životnost jako u sériových vozů.
Jinak u turbomotoru to lze udelat jednoduse jenom preprogramovanim ridici jednotky,ale turbo jde do kytek rychlosti blesku.Paavo píše:Nevite nekdo ze zde pritomnych lidi na foru, jak dosahnout toho typickyho praskani z laufu, kdyz povolim(pustim) plyn.Neco jako tady(je to ale extremni) http://www.youtube.com/watch?v=V62_sbICSiI
Sam mam Eisenmanna a chtelo by ten perfektni vostrej jecak doladit.
Ze by po odstraneni katu zacalo "praskat z vyfucku" to asi urcite ne,ale zvuk bude asi "lepsi" + ti to prida tak jednoho konika.Paavo píše:protoze, kamik ma nejakej no-name zadni tlumic na 320 e36 a praska mu to slusne.Ja kdyz tocim nejakejch cca 4000 pak pustim plyn tak jenom takovy "pfff" zadney proprasknuti,nic.Nepomohlo by tomu vykuchani katu(nahrazeni ho trubkou)?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no ja mam tedkom na aute "ladak" nejakej no name...a kdyz brzdim motorem kurna to je strelba
ve vnitr je to slyset decentne relativne...ale venku otravujes vsechny...moje rada,na tohle se vysrat a radis byt potichu uz hledam normalni tlumic kterej bude potichu...

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 455
- Registrován: úte 11.05.2004 00:00
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam na e34ce misto katu rezonatory, pak standartni stredovej tlumic a pak dozadu jen dve trubky a taky to takhle praska, ale dela to taky peknej kraval. Jeste to umocnily svody z M3. A jeste takova vec co se nam povedla, mam na konci duplex a na kazdy roure rzdvojenou koncovku domaci vyroby a ta pri omezovaci (jen pri omezovaci, ne pri pridani plynu nebo podobne, jako sou takovy ty kraviny co maj napodobit turbo zvuk a podobne)kratce piskne jako pistala.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
z kalby se vetsinou nevracim domu autemnicoczech píše:Co vy asi moc nemyslíte na sousedy že když se ráno vracíte z kalby třeba






E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 624
- Registrován: ned 31.08.2008 00:00
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
A já si koupim kuli zvuku laďák za 10000 ale jen takovej dunivej pěkně chrochtající vůbec to nepřipomíná to co má tady frajer na tej 325MattyX píše:z kalby se vetsinou nevracim domu autemnicoczech píše:Co vy asi moc nemyslíte na sousedy že když se ráno vracíte z kalby třeba![]()
jinak tedkom jezdim bez zadniho dilu vyfuku pac upadl a to co tadyk kolega chce tak to me dela porad
i pri prerazeni kvaltu,brzdeni motorem
to je sileny to strili jak kulomet tedka
boze prosim uz normalni vyfuck

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2339
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Zbýšov u Brna
- Klubové ID: 950
- Kontaktovat uživatele:
Se tady bavíme taky jen o zadním dílu. Jinak Remus není moc hlučnej a když už tak má pořád příjemnější zvuk než nějaký kuchání apod...mathias22 píše:remus na dvou a pule s kompet trubkama?to je randal jak kurva!o decentnim zvuku se neda mluvit!

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 859
- Registrován: pát 13.06.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava CITY
- Kontaktovat uživatele:
jj jasne,je to rozhodne lepsi!kamarad ma 325i a je to uz na neutralu jak traktor!proste hruza!ja mam origo vyfuk,a tam je nnejhezci zvuk,a ne to kazit !!jsem jnm pro design-tzn.na origo konccovy tlumic navarit jnm koncovku a je to!me se origo zvuk libi!a sport filtr ti udela o neco lepsi zvuk v kabine!