Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

325,vykon?

upravené vozy :)
Zpráva
Autor
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#21 Příspěvek od zverbo »

PB k Vahe
Přílohy
CIMG1206.JPG
CIMG1206.JPG (117.85 KiB) Zobrazeno 3048 x
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#22 Příspěvek od zverbo »

PipeRezonatory
Přílohy
DSC02119.JPG
DSC02119.JPG (133.54 KiB) Zobrazeno 3047 x
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#23 Příspěvek od zverbo »

Koncovy tlmic M3
Přílohy
CIMG1190.JPG
CIMG1190.JPG (121.41 KiB) Zobrazeno 3046 x
palzo
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: stř 23.01.2008 01:00
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od palzo »

ten koncovy tlmic neni origo z m3 ze ano ?
papyk
Registrovaný
Příspěvky: 977
Registrován: stř 13.07.2005 00:00
Bydliště: Valašské Království

#25 Příspěvek od papyk »

palzo píše:ten koncovy tlmic neni origo z m3 ze ano ?
Tak koncovky určitě nee 8)
palzo
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: stř 23.01.2008 01:00
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od palzo »

papyk píše:
palzo píše:ten koncovy tlmic neni origo z m3 ze ano ?
Tak koncovky určitě nee 8)


Ja narazam na post autora o jedno vyzsie :)
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00

#27 Příspěvek od _stalker_ »

O víkendu jsem dal svou 325 M50 na brzdu.. výsledek byl hnusný!!! točivý moment 212,8Nm při 4851ot/min a max výkon 167,49PS pri 6032 ot/min.... :( další co budu dělat je že si nechám změřit kompresi. Přes zimu bych ho chtěl nák dát do kupy... chtěl bych poradit jestli dát jinej motor třeba M52B28 a nebo něco udělat stim co tam je...
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#28 Příspěvek od Perunwit »

no jo, postupem času se koníci v motoru unavili a někteří evidentně pošli :-). Taky si myslím, že je to můj případ, i když 2,5i táhne odspodu málo typicky. Taky nechám změřit kompresi, musí se na to do autorizáku, nebo to dokáže změřit i běžná dílna?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od MattyX Moderátor »

koupíš barometr za pár stovek , a můžeš si to změřit sám doma :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#30 Příspěvek od Perunwit »

to se budu mít :-D. něco takového?

http://www.benone.cz/tester-komprese-benzinove-motory-3/

našel jsem tento po-piss:

Měření komprese

Jednou z diagnostických metod dávajících přesnou informaci o stavu motoru je změření kompresních tlaků v jednotlivých válcích motoru.

K měření se používá nejčastěji průmyslově vyráběný registrační měřič komprese, v němž se zjištěné hodnoty zaznamenávají na výměnnou záznamovou kartičku. Někteří motoristé používají amatérsky vyráběné měřiče, postavené, podle návodů zveřejňovaných v motoristické literatuře. Tyto měřiče jsou obvykle vyrobeny na bázi měřiče tlaku v pneumatikách. V poslední době se na trhu objevil průmyslově vyráběný měřič MK 16, vycházející také z principu běžného měřiče tlaku v pneumatikách. Jeho výrobcem je výrobní družstvo Konekta, Brno.

Kompresní tlak se měří při protáčení studeného motoru spouštěčem, při plně otevřené škrticí klapce karburátoru, nabitém akumulátoru a při vyšroubovaných zapalovacích svíčkách. Změřená hodnota má být 1,2 až 1,3 MPa. Důležitější než absolutní hodnoty však je, aby hodnoty u všech válců byly přibližně stejné. Nejvyšší přípustný rozdíl u nového motoru je asi 0,05 MPa a u motoru v provozu až 0,10 MPa.

Klesnou-li naměřené hodnoty kompresních tlaků válců pod 1 MPa, svědčí to o zhoršeném mechanickém stavu motoru - netěsné kroužky nebo ventily.

Netěsné pístní kroužky se snadno poznají podle pronikání výfukových plynů do klikové skříně motoru a odtud otevřeným víčkem nalévacího hrdla oleje na víku hlavy válců.

Jiný způsob kontroly je vstříknout do zkoumaného válce asi 3 až 5 cm3 oleje vyšší viskozity a měření opakovat. Zjistí-li se porovnáním naměřených hodnot s předchozími zlepšení, je příčinou nízkého kompresního tlaku opotřebený nebo poškozený píst, pístní kroužky nebo válec. Pokud nedojde ke zlepšení, bude pravděpodobně závada v netěsnosti ventilů nebo hlavy válců.

Pozor: Při měření kompresních tlaků je nutné dodržovat základní bezpečnostní opatření:

1. před měřením zajistit vozidlo proti pohybu;
2. před spouštěním (otáčením) motoru se přesvědčit, zda je řadicí páka v neutrální poloze;
3. zapalovací kabely vedoucí ke svíčkám umístit tak, aby jejich koncovky nebyly v blízkosti otvorů po vyšroubovaných svíčkách (nebezpečí vznícení benzínových par);
4. při měření nekouřit a nemanipulovat s otevřeným ohněm v blízkosti zkoušeného vozidla.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od MattyX Moderátor »

http://www.tuningshop.cz/naradi-yato-toya/merici-pristroj-kompresniho-tlaku-hadicka/

např. ;)
koupili sme si podobnej , o něco jen dražší a funguje dobře :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#32 Příspěvek od Perunwit »

MattyX píše:
např. ;)
koupili sme si podobnej , o něco jen dražší a funguje dobře :)



jenom dobře? Já potřebuju aby fungoval výborně! :lol:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od MattyX Moderátor »

když změří 4bary ve válci tak to není chyba měření ale chyba bude někde jinde :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od CBR1000F »

Mě zajímá teď tohle :
http://www.tdichip.cz/individualni_upravy
přestavby na přeplňování
BMW 2.5i (M50B25): úprava na cca 400HP 149.990 Kč
To musí být asi mazec - životnost okolo 100000km tydy údajně.
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#35 Příspěvek od Perunwit »

Mattyx: no, asi to prubnu. Ńějaká rada k tomu, fičura, speciální úskalí, tebou doporučované hodnoty u takhle starého motoru (1990)?
kappricek
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: stř 30.07.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#36 Příspěvek od kappricek »

Není za ty peníze lepší pořídit E36 M3? Jinak z vícero stran jsem slyšel, že namou E39 528i stojí za to vyměnit sání z E34ky. Prý je tam větší, sání se dá sehnat na vrakovišti relativně levně (2.500) Kč a pak šikovného mechanika, prý tam nesedí úplně na 100%, ale výsledek je nějakých 25 koní nahoru tedy ze 192 koní na nějakých 217. Nikdo mi teda zatím nedoporučil náporovej vzduchovej filtr (hříbek) prý je lepší vložka do klasickýho boxu např. od KN. K tomu vyjmout kaťáky, naaplikovat rezonátory a je tam zase trochu výkonu víc.
Co se týče CHIPŮ, tak si myslím, že je lepší připlatit a určitě nechat zbrzdit. Ale nejlepší je stejně koupit si M3 :-) 8)
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Perunwit píše:Mattyx: no, asi to prubnu. Ńějaká rada k tomu, fičura, speciální úskalí, tebou doporučované hodnoty u takhle starého motoru (1990)?


opojis civky , vymontujes svicku kde chces merit tlak , nasroubujes misto svicky , das plnej plyn a starujes ... pak ti na barometru vyskoci maximalni tlak , nejlepsi je to merit s nekym aby ti ukazal ze uz to netlaci vic a nemusis motat dal a podivas se koliks nameril :) kdyz 14barů tak príma :) co bude pod 11.5 tak bude u m50tky už horší... cokoliv co bude pod 10je už polomtrvý :D


jj koupit dvacet let starej vylitanej M3 motor je řešení do doby než ti vylítne ojnice :roll: :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#38 Příspěvek od mequi »

Nezapomeň vyjmout relé palivového čerpadla. Abys nezalil katalyzátor. A je lepší vyndat všechny svíčky a pak měřit tlaky. :wink: Já naměřil cca před 3 rokama 13 barů. M50B20
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#39 Příspěvek od Perunwit »

ok... tlaky jsou mi jasný... přemejšlim ale nad jinou věcí... jak to tam našroubuju, tu hadičku? U toho motoru (M50 2,5i 24V) jsou svíčky hoodně hluboko utopený. Nebo má ten barometr nějakej úchytnej systém, kterej s tim počítá?

katy nemam, o ty se nebojim :lol:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od MattyX Moderátor »

no ta hadicka je dostatecne dlouha na to aby jsi ju tam nasrouboval :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Odpovědět