Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Carbon airbox M3 E36 3.0

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
Samo
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: sob 03.05.2008 00:00

#21 Příspěvek od Samo »

Gratulujem na svojej 3,2 to mam tiez a k tomu koncovy tlmic robeny na zakazku a zvuk je neskutocny :D
viktor_m3
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: úte 20.03.2007 01:00
Bydliště: Šumperk

#22 Příspěvek od viktor_m3 »

Nemáte někdo kontakt na Hanze nebo firmu viz. odkaz http://www.streetpro.cz/index.php?id=7 ? Nemůžu nidke najít nějaký tel. číslo nebo alespoň adresu. Šel bych do toho, ale chci to komplet i s montáží. Na bastlení nemám prostory a výbavu. Dík.
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#23 Příspěvek od DAVe_1 »

ma to v podpisu :wink: 604 200 794
Badboy
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: úte 05.02.2008 01:00

#24 Příspěvek od Badboy »

Velmi silno som ten airbox chcel tuto sezonu aj ja lenze...prehodil som mail s p. Senkyrom a mi potvrdil, ze to este znizi vykon motora ak tam samozrejme ostane vaha vzduchu...takze ked montaz iba koly zvuku som velmi sklamany
Nevra
Registrovaný
Příspěvky: 121
Registrován: ned 06.04.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Nevra »

Badboy píše:Velmi silno som ten airbox chcel tuto sezonu aj ja lenze...prehodil som mail s p. Senkyrom a mi potvrdil, ze to este znizi vykon motora ak tam samozrejme ostane vaha vzduchu...takze ked montaz iba koly zvuku som velmi sklamany



ano, to se taky muže stát. Vzniká tam jiné proudění vzduchu a váha to nemusí pobrat. Já to letos taky předělal na karbon ale s tím, že jsem rovnou koupil sowt bez váhy vzduchu ( Alpha N)... tak že to nemám jen pro zvuk, ale aby to plnilo svouji funkci 8)

ps: jinak pro rejpaly na fotce není namontované stínění které samozřejmě mám kvuli teplému vzduchu :wink:
Přílohy
carbon.jpg
carbon.jpg (85.04 KiB) Zobrazeno 2966 x
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#26 Příspěvek od kosh »

ideální by ještě bylo udělat přívod vzduchu zezspodu tak jak to mají závodáky, CSL, ...
Nevra
Registrovaný
Příspěvky: 121
Registrován: ned 06.04.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Nevra »

kosh píše:ideální by ještě bylo udělat přívod vzduchu zezspodu tak jak to mají závodáky, CSL, ...


..hned z jara se bude tvořit :wink:
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#28 Příspěvek od kosh »

Nevra píše:
kosh píše:ideální by ještě bylo udělat přívod vzduchu zezspodu tak jak to mají závodáky, CSL, ...


..hned z jara se bude tvořit :wink:


šikovný kluk

Nezdá se to, ale opravdu je ten rozdíl poznat
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Fatal Design »

Tady vidím jakýsi CARBON klasikou je samozřejmě HAMANN, ale viděl jsem i "doma" dělané svařované z plechu. Zajímalo by mě, jestli jsou mezi jednotlivými výrobci velké výkonové rozdíly, nebo u všech ten nárůst je už jen z konstrukce toho sání.
DFender
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: pon 05.05.2008 00:00

#30 Příspěvek od DFender »

Badboy píše:Velmi silno som ten airbox chcel tuto sezonu aj ja lenze...prehodil som mail s p. Senkyrom a mi potvrdil, ze to este znizi vykon motora ak tam samozrejme ostane vaha vzduchu...takze ked montaz iba koly zvuku som velmi sklamany


Pan Šenkýř nemá pravdu :wink: .. Jak ti odůvodnil tu ztrátu výkonu?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od MattyX Moderátor »

no videl jsem to i na S38B36,B38 a ma tam taky dany Aplha-n , kluk o tom neco vi takze to asi bude mit neco do sebe...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
DFender
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: pon 05.05.2008 00:00

#32 Příspěvek od DFender »

Fatal Design píše:Tady vidím jakýsi CARBON klasikou je samozřejmě HAMANN, ale viděl jsem i "doma" dělané svařované z plechu. Zajímalo by mě, jestli jsou mezi jednotlivými výrobci velké výkonové rozdíly, nebo u všech ten nárůst je už jen z konstrukce toho sání.


Sry ale moc ti nerozumím, karbon z plechu mi mozek nebere 8O ... Toto jsou samozřejmě kopie Hamann akorát že to nevyrábí ten Němec :lol: a jestli myslíš že je to o značce výrobce a o tom nápise, tak ... není :lol:
DFender
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: pon 05.05.2008 00:00

#33 Příspěvek od DFender »

MattyX jistě že se softem bez váhy vzduchu je nárůst výkonu VYŠŠÍ! To je to co to má do sebe! :D

Jenže motor pak pracuje v race režimu(on x off)-buď tam jde palivo nebo nikoli,na vzduch to nekouká, což třeba pro mě je nesmysl a zbytečnost, stejně jako pro každýho kdo s autem jezdí v běžnym provozu-můj názor ...
Pokud budu stavět auto na okruh, přijde samozřejmě ke slovu Alpha N, ale tam je situace o něčem jinym ...
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#34 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Váha se vyhazuje proto, že se s ní nepočítá kvůli delšímu zpracovávání v řj a jakémusi zpomalenému efektu vlivem délky sání a navíc a je to odpor v sání. Má to ale jednu zásadní nevýhodu a to je ta, že mapa v řj je nastavena na std. tlak, respektive váhu(množství-objemu vzduchu na 1litr) a pak se může stát, že při jiných hodnotách to auto nepojede. Proto profi teamy ladí mapy podle toho, kam jedou (do jaké nadmořské výšky apod.). Rozdíl je třeba už jenom když prší nebo je sucho a velké teplo...
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Fatal Design »

DFender píše:
Fatal Design píše:Tady vidím jakýsi CARBON klasikou je samozřejmě HAMANN, ale viděl jsem i "doma" dělané svařované z plechu. Zajímalo by mě, jestli jsou mezi jednotlivými výrobci velké výkonové rozdíly, nebo u všech ten nárůst je už jen z konstrukce toho sání.


Sry ale moc ti nerozumím, karbon z plechu mi mozek nebere 8O ... Toto jsou samozřejmě kopie Hamann akorát že to nevyrábí ten Němec :lol: a jestli myslíš že je to o značce výrobce a o tom nápise, tak ... není :lol:


No samozřejmě jsem nemyslel karbon z plechu, ale udělané (svařované) sání z plechu alá Hamann.
DFender
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: pon 05.05.2008 00:00

#36 Příspěvek od DFender »

No tak to jsem ještě neviděl :lol: ale musí to bejt masakr :lol: ale asi to moc fungovat nebude, přece jen ten tvar a oblý hrany a přechody, bezešvej vnitřek plechem určitě neuděláš .. ale neviděl sem, neslyšel sem, nemůžu soudit ...
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Fatal Design »

DFender píše:No tak to jsem ještě neviděl :lol: ale musí to bejt masakr :lol: ale asi to moc fungovat nebude, přece jen ten tvar a oblý hrany a přechody, bezešvej vnitřek plechem určitě neuděláš .. ale neviděl sem, neslyšel sem, nemůžu soudit ...


Třeba toto : http://www.tuning.cz/a1118:bmw-328i-e30-turbo/
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#38 Příspěvek od kosh »

tohle je ale turbo. To funguje na jiném principu
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Fatal Design »

kosh píše:tohle je ale turbo. To funguje na jiném principu


Ale jo, to chápu. Jde mi o to, jestli je to o tom designu toho sání a +/- to funguje stejně i takhle, nebo je v tom něco jiného ...
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#40 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Fatal Design píše:
kosh píše:tohle je ale turbo. To funguje na jiném principu


Ale jo, to chápu. Jde mi o to, jestli je to o tom designu toho sání a +/- to funguje stejně i takhle, nebo je v tom něco jiného ...

Je to samozřejmě i o tvaru. Nejdůležitější je totiž udržet rychlost proudění vzduchu do všech válců stejně. Jentak si doma postavit sání bych nedělal, pak se může stát, že budeš mít nekteré válce špatně plněné vzduchem a motor nebude mít výkon a ještě se ti časem posere, protože válce budou mít různé složení směsi.
Odpovědět