
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Carbon airbox M3 E36 3.0
Nemáte někdo kontakt na Hanze nebo firmu viz. odkaz http://www.streetpro.cz/index.php?id=7 ? Nemůžu nidke najít nějaký tel. číslo nebo alespoň adresu. Šel bych do toho, ale chci to komplet i s montáží. Na bastlení nemám prostory a výbavu. Dík.
Badboy píše:Velmi silno som ten airbox chcel tuto sezonu aj ja lenze...prehodil som mail s p. Senkyrom a mi potvrdil, ze to este znizi vykon motora ak tam samozrejme ostane vaha vzduchu...takze ked montaz iba koly zvuku som velmi sklamany
ano, to se taky muže stát. Vzniká tam jiné proudění vzduchu a váha to nemusí pobrat. Já to letos taky předělal na karbon ale s tím, že jsem rovnou koupil sowt bez váhy vzduchu ( Alpha N)... tak že to nemám jen pro zvuk, ale aby to plnilo svouji funkci

ps: jinak pro rejpaly na fotce není namontované stínění které samozřejmě mám kvuli teplému vzduchu

- Přílohy
-
- carbon.jpg (85.04 KiB) Zobrazeno 2972 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Fatal Design píše:Tady vidím jakýsi CARBON klasikou je samozřejmě HAMANN, ale viděl jsem i "doma" dělané svařované z plechu. Zajímalo by mě, jestli jsou mezi jednotlivými výrobci velké výkonové rozdíly, nebo u všech ten nárůst je už jen z konstrukce toho sání.
Sry ale moc ti nerozumím, karbon z plechu mi mozek nebere



MattyX jistě že se softem bez váhy vzduchu je nárůst výkonu VYŠŠÍ! To je to co to má do sebe!
Jenže motor pak pracuje v race režimu(on x off)-buď tam jde palivo nebo nikoli,na vzduch to nekouká, což třeba pro mě je nesmysl a zbytečnost, stejně jako pro každýho kdo s autem jezdí v běžnym provozu-můj názor ...
Pokud budu stavět auto na okruh, přijde samozřejmě ke slovu Alpha N, ale tam je situace o něčem jinym ...

Jenže motor pak pracuje v race režimu(on x off)-buď tam jde palivo nebo nikoli,na vzduch to nekouká, což třeba pro mě je nesmysl a zbytečnost, stejně jako pro každýho kdo s autem jezdí v běžnym provozu-můj názor ...
Pokud budu stavět auto na okruh, přijde samozřejmě ke slovu Alpha N, ale tam je situace o něčem jinym ...
Váha se vyhazuje proto, že se s ní nepočítá kvůli delšímu zpracovávání v řj a jakémusi zpomalenému efektu vlivem délky sání a navíc a je to odpor v sání. Má to ale jednu zásadní nevýhodu a to je ta, že mapa v řj je nastavena na std. tlak, respektive váhu(množství-objemu vzduchu na 1litr) a pak se může stát, že při jiných hodnotách to auto nepojede. Proto profi teamy ladí mapy podle toho, kam jedou (do jaké nadmořské výšky apod.). Rozdíl je třeba už jenom když prší nebo je sucho a velké teplo...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
DFender píše:Fatal Design píše:Tady vidím jakýsi CARBON klasikou je samozřejmě HAMANN, ale viděl jsem i "doma" dělané svařované z plechu. Zajímalo by mě, jestli jsou mezi jednotlivými výrobci velké výkonové rozdíly, nebo u všech ten nárůst je už jen z konstrukce toho sání.
Sry ale moc ti nerozumím, karbon z plechu mi mozek nebere... Toto jsou samozřejmě kopie Hamann akorát že to nevyrábí ten Němec
a jestli myslíš že je to o značce výrobce a o tom nápise, tak ... není
No samozřejmě jsem nemyslel karbon z plechu, ale udělané (svařované) sání z plechu alá Hamann.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
DFender píše:No tak to jsem ještě nevidělale musí to bejt masakr
ale asi to moc fungovat nebude, přece jen ten tvar a oblý hrany a přechody, bezešvej vnitřek plechem určitě neuděláš .. ale neviděl sem, neslyšel sem, nemůžu soudit ...
Třeba toto : http://www.tuning.cz/a1118:bmw-328i-e30-turbo/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Fatal Design píše:kosh píše:tohle je ale turbo. To funguje na jiném principu
Ale jo, to chápu. Jde mi o to, jestli je to o tom designu toho sání a +/- to funguje stejně i takhle, nebo je v tom něco jiného ...
Je to samozřejmě i o tvaru. Nejdůležitější je totiž udržet rychlost proudění vzduchu do všech válců stejně. Jentak si doma postavit sání bych nedělal, pak se může stát, že budeš mít nekteré válce špatně plněné vzduchem a motor nebude mít výkon a ještě se ti časem posere, protože válce budou mít různé složení směsi.