Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Brzdy z E60 M5 na E39 M5

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#1 Příspěvek od Meda »

Uz jsem tuhle kombinaci nekde na fotce videl, ale nedostal jsem se k zadnym udajum-nevi nekdo jestli to bude pasovat bez vetsich uprav?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MattyX Moderátor »

asi tak jak s kazdejma brzdama ktery nepasujou , podstatny je u kotouce roztec popripade stredovka (coz by melo byt stejny ?! ) popripade vzdalenost dosedaci plochy pro kolo k treci plose kotouce jestli je nejaky rozdil ?! a u brzdice ktery na tehlici nepadne tak vyrobit redukci diky ktere ho spravne umistis (vetsi prumer + jina "hloubka" jakoby ;) )... takze asi tak :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#3 Příspěvek od Meda »

Ale to samozrejme vsechno vim, slo mi o to, jestli treba neni i roztec sroubu na trmenu stejny :)
Diffusion
Registrovaný
Příspěvky: 284
Registrován: sob 26.08.2006 00:00
Bydliště: Jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Diffusion »

http://translate.google.cz/translate?hl ... rmd%3Divns

http://translate.googleusercontent.com/ ... lo8Lvhpqrg


Meda píše:Ale to samozrejme vsechno vim, slo mi o to, jestli treba neni i roztec sroubu na trmenu stejny :)
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#5 Příspěvek od Meda »

Dekuju, uz jsem si dohledal co je potreba :)
Diffusion
Registrovaný
Příspěvky: 284
Registrován: sob 26.08.2006 00:00
Bydliště: Jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Diffusion »

A co jsi zjistil?
V nejbližší době budu potřebovat dělat zadní brzdy, tak at mám informace :)
Mariom5
Registrovaný
Příspěvky: 148
Registrován: úte 18.11.2003 01:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od Mariom5 »

No brzdy sou u E39 stejne jako u E34 spíš nic, než moc. Prostě je převzali z 1995 E34. Bohužel nejenom výkon šel nahoru... ///M5 přibrala dalších min 100KG.. :-( Takže honem EVOLUCI...
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#8 Příspěvek od Meda »

No zjistil jsem to, ze zadni brzdice nepotrebuji zadne velke upravy aby se napasovali na auto, kotouc sedi bezproblemove na pakny, stredovka, diry i uchyty pro kotouce jsou stejne.

Na predek uz je to horsi. Drzaky nesedi, nedaji se ani nijak jednoduse upravit, aby se daly pouzit.

Ten nemec z druheho odkazu si nechaval drzaky vyrabet nove, sehnal jsem si na nej maila, psal mu a pry neni problem mi je nechat vyrobit, ale vzhledem k pracnosti stoji 2 kusy tech drzaku 900EUR 8O

Takze jsem to zacal resit trochu jinak, uz je to ve vyrobe a snad to do 14ti dnu bude, abych mohl poreferovat jak to slo.
Radek615
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: pát 04.07.2008 00:00

#9 Příspěvek od Radek615 »

tady jsem je dával na 530d :D je to asi 2roky, takže si to moc nepamatuju, ale předek nešel( musel by se udělat adapter) a zadek byl v pohodě, jen snad ten plech za kotoučem tam vadil.
Přílohy
DSC00323.JPG
DSC00323.JPG (63.42 KiB) Zobrazeno 2546 x
Radek615
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: pát 04.07.2008 00:00

#10 Příspěvek od Radek615 »

...
Přílohy
DSC00330.JPG
DSC00330.JPG (60.76 KiB) Zobrazeno 2544 x
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#11 Příspěvek od Meda »

A jak si nakonec vyresil adapter?

Ja uz je tam mam taky, ale bylo to celkem laborovani :)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#12 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

a brzdi to znatelne lepe? jestli neni lepsi a mozna i levnejsi reseni:

2x wilwood superlight forged aluminum calipers. ($320)

http://www.summitracing.com/parts/WIL-120-11130

1 set Willwood Poly-E street/autocross pads ($72)

http://www.speedwaymotors.com/Wilwoo...Pads,1391.html

2x 540i brake rotor blanks for simplicity/availability ($165)

http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/...0Each%20%20%20

2x Brake lines to adapt from Metric to 1/8" NPT ($52)

Caliper to -3
http://www.summitracing.com/parts/LNG-45243/

10x1.5 vehicle Hardline to -3
http://www.summitracing.com/parts/FRA-650308/

-3 to -3 stainless DOT approved Brake line
http://www.summitracing.com/parts/RUS-656022/

Brackets to mount calipers to BMW carrier "custom" machined ($250)
“Ability is what you're capable of doing.”
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#13 Příspěvek od Meda »

Mam to na denni jezdeni, tak jsem moc neresil, jestli to bude brzdit jako zavodak.. :)

Vzhledem k vetsi plose pistku naopak musim vice slapat na pedal, jelikoz jsem jeste neresil hlavni brzdovy valec do cehoz se mi v tyhle zime ani nechce, ale brzdy maji seriove desticky, takze je to znat, hlavne i z vyssich rychlosti, ale s touhle "serii" se neda cekat, ze si rozbiju hlavu o celni okno :)

Jeste jsem nezkousel zadne nouzove brzdeni z vysoke rychlosti, ale v beznych rychlostech do 160ti naprosto dostacujici :)

Myslim, ze pokud by to nekomu nedostacovalo, stacilo by poridit desticky s tvrdsi smesi, asi zalezi kdo to na co chce. Kdyby to melo jit na nejaky sport, byly by lepsi vice pistkove systemy, na to domaci zvykani to ale staci..
-iceman-
Registrovaný
Příspěvky: 619
Registrován: úte 28.10.2008 01:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od -iceman- »

Tak jsem zvědavej na ty adaptéry, zda bude nějaká kloudná varianta. Brzdy mě čekaj, tak bych rád aspon posilnil jak funkčně tak vizuelně :wink:
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#15 Příspěvek od Meda »

S adapterama je to jednoduchy:
Uprava zadnich-300,-
Uprava prednich-10 000,-

:)
Odpovědět