Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Brzdy z E60 M5 na E39 M5
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
asi tak jak s kazdejma brzdama ktery nepasujou , podstatny je u kotouce roztec popripade stredovka (coz by melo byt stejny ?! ) popripade vzdalenost dosedaci plochy pro kolo k treci plose kotouce jestli je nejaky rozdil ?! a u brzdice ktery na tehlici nepadne tak vyrobit redukci diky ktere ho spravne umistis (vetsi prumer + jina "hloubka" jakoby
)... takze asi tak 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 284
- Registrován: sob 26.08.2006 00:00
- Bydliště: Jižní morava
- Kontaktovat uživatele:
http://translate.google.cz/translate?hl ... rmd%3Divns
http://translate.googleusercontent.com/ ... lo8Lvhpqrg
http://translate.googleusercontent.com/ ... lo8Lvhpqrg
Meda píše:Ale to samozrejme vsechno vim, slo mi o to, jestli treba neni i roztec sroubu na trmenu stejny
No zjistil jsem to, ze zadni brzdice nepotrebuji zadne velke upravy aby se napasovali na auto, kotouc sedi bezproblemove na pakny, stredovka, diry i uchyty pro kotouce jsou stejne.
Na predek uz je to horsi. Drzaky nesedi, nedaji se ani nijak jednoduse upravit, aby se daly pouzit.
Ten nemec z druheho odkazu si nechaval drzaky vyrabet nove, sehnal jsem si na nej maila, psal mu a pry neni problem mi je nechat vyrobit, ale vzhledem k pracnosti stoji 2 kusy tech drzaku 900EUR
Takze jsem to zacal resit trochu jinak, uz je to ve vyrobe a snad to do 14ti dnu bude, abych mohl poreferovat jak to slo.
Na predek uz je to horsi. Drzaky nesedi, nedaji se ani nijak jednoduse upravit, aby se daly pouzit.
Ten nemec z druheho odkazu si nechaval drzaky vyrabet nove, sehnal jsem si na nej maila, psal mu a pry neni problem mi je nechat vyrobit, ale vzhledem k pracnosti stoji 2 kusy tech drzaku 900EUR

Takze jsem to zacal resit trochu jinak, uz je to ve vyrobe a snad to do 14ti dnu bude, abych mohl poreferovat jak to slo.
a brzdi to znatelne lepe? jestli neni lepsi a mozna i levnejsi reseni:
2x wilwood superlight forged aluminum calipers. ($320)
http://www.summitracing.com/parts/WIL-120-11130
1 set Willwood Poly-E street/autocross pads ($72)
http://www.speedwaymotors.com/Wilwoo...Pads,1391.html
2x 540i brake rotor blanks for simplicity/availability ($165)
http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/...0Each%20%20%20
2x Brake lines to adapt from Metric to 1/8" NPT ($52)
Caliper to -3
http://www.summitracing.com/parts/LNG-45243/
10x1.5 vehicle Hardline to -3
http://www.summitracing.com/parts/FRA-650308/
-3 to -3 stainless DOT approved Brake line
http://www.summitracing.com/parts/RUS-656022/
Brackets to mount calipers to BMW carrier "custom" machined ($250)
2x wilwood superlight forged aluminum calipers. ($320)
http://www.summitracing.com/parts/WIL-120-11130
1 set Willwood Poly-E street/autocross pads ($72)
http://www.speedwaymotors.com/Wilwoo...Pads,1391.html
2x 540i brake rotor blanks for simplicity/availability ($165)
http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/...0Each%20%20%20
2x Brake lines to adapt from Metric to 1/8" NPT ($52)
Caliper to -3
http://www.summitracing.com/parts/LNG-45243/
10x1.5 vehicle Hardline to -3
http://www.summitracing.com/parts/FRA-650308/
-3 to -3 stainless DOT approved Brake line
http://www.summitracing.com/parts/RUS-656022/
Brackets to mount calipers to BMW carrier "custom" machined ($250)
“Ability is what you're capable of doing.”
Mam to na denni jezdeni, tak jsem moc neresil, jestli to bude brzdit jako zavodak..
Vzhledem k vetsi plose pistku naopak musim vice slapat na pedal, jelikoz jsem jeste neresil hlavni brzdovy valec do cehoz se mi v tyhle zime ani nechce, ale brzdy maji seriove desticky, takze je to znat, hlavne i z vyssich rychlosti, ale s touhle "serii" se neda cekat, ze si rozbiju hlavu o celni okno
Jeste jsem nezkousel zadne nouzove brzdeni z vysoke rychlosti, ale v beznych rychlostech do 160ti naprosto dostacujici
Myslim, ze pokud by to nekomu nedostacovalo, stacilo by poridit desticky s tvrdsi smesi, asi zalezi kdo to na co chce. Kdyby to melo jit na nejaky sport, byly by lepsi vice pistkove systemy, na to domaci zvykani to ale staci..

Vzhledem k vetsi plose pistku naopak musim vice slapat na pedal, jelikoz jsem jeste neresil hlavni brzdovy valec do cehoz se mi v tyhle zime ani nechce, ale brzdy maji seriove desticky, takze je to znat, hlavne i z vyssich rychlosti, ale s touhle "serii" se neda cekat, ze si rozbiju hlavu o celni okno

Jeste jsem nezkousel zadne nouzove brzdeni z vysoke rychlosti, ale v beznych rychlostech do 160ti naprosto dostacujici

Myslim, ze pokud by to nekomu nedostacovalo, stacilo by poridit desticky s tvrdsi smesi, asi zalezi kdo to na co chce. Kdyby to melo jit na nejaky sport, byly by lepsi vice pistkove systemy, na to domaci zvykani to ale staci..