Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Carbon airbox M3 E36 3.0

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
tukan
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: M3 pááááwááááá

#81 Příspěvek od tukan »

tak zkusim a uvidim snad bych se měl dostat na brzdu před i po tak to sem pak dam co to udělalo
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#82 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Tak trochu napisu porovnani s jinym autem. Dal jsem sprint oproti E30 s M5 3,6motorem s cipem a jeli jsme uplne stejne vedle sebe. Vaha auta kolem 1180kg. Takze ten airbox s uravenou jednotkou ma smysl :-)
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#83 Příspěvek od blesk666 »

stale to nikto nemeral na brzde?
Uživatelský avatar
Hyena
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 01.06.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#84 Příspěvek od Hyena »

:blush:
KEHO rennsport
cabal
Registrovaný
Příspěvky: 1029
Registrován: stř 06.02.2008 01:00
Bydliště: Olomouc/Postřelmov
Kontaktovat uživatele:

#85 Příspěvek od cabal »

Hyena píše::blush:

byls, nebo půjdeš? taky mě to zajímá :!:
co jsem viděl jak ti to jede ... mam skromny odhad
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#86 Příspěvek od blesk666 »

neviem co to znamena ked sa pri tejto otazke Hyena cervena:-)
ThomasW201
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: pát 04.04.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#87 Příspěvek od ThomasW201 »

taky jsem zvedavy. Na BIGu rad porovnam dobre zajetou seriovou 3.2ku s upravenou.
Uživatelský avatar
Hyena
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 01.06.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#88 Příspěvek od Hyena »

No nebyl :oops: Na BIG nejedu, tak ti snad ukaze nekdo jinej, ze tyhle upravy MAJI smysl :wink:
KEHO rennsport
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#89 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

i na babičku e30 M3 je k mání :-)
Přílohy
box 30 3.jpg
box 30 3.jpg (70.51 KiB) Zobrazeno 2455 x
box 30 2.jpg
box 30 2.jpg (89.29 KiB) Zobrazeno 2455 x
box 30 1.jpg
box 30 1.jpg (89.52 KiB) Zobrazeno 2455 x
“Ability is what you're capable of doing.”
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#90 Příspěvek od blesk666 »

pekne prevedenie na tu E30 M3
Samo
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: sob 03.05.2008 00:00

#91 Příspěvek od Samo »

No najlepsie je sa na to vysrat a nechat to v povodnom stave bez tej vahy vzduchu a s tym karbon.sanim to tak akurat vezme krutak aj ps.Vlasna skusenost.
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#92 Příspěvek od blesk666 »

samo: casto ano, ale uz su aj uspesne instalacie - byvala Nevrisova S50 s tym najazdila casy cca 13,3s na 400 m s komplet interierom co su kus lepsie hodnoty ako seriove dobre S52. Len musi byt samozrejem vsetko ok a odladit soft. Ale vsak sam vies
Samo
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: sob 03.05.2008 00:00

#93 Příspěvek od Samo »

No ved viem teraz som celkom spokojny len skoda ze som nebol uplne na zaciatku na brzde.
Anton
Registrovaný
Příspěvky: 804
Registrován: úte 18.07.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#94 Příspěvek od Anton »

Nemohl by někdo poradit, jak je nejlepší vyřešit přívod vzduchu do toho sání?
Já mám ten vzduchovej filtr jakoby za světlem a zdá se mi, že tam jde málo vzduchu, hlavně v malý rychlosti (od 50ti to už jede jak má). Napadlo mě tam dát AL trubku od podlahy, ale zase to bude v létě brát ten nejteplejší vzduch od silnice. A nádech do kapoty dělat rozhodně nechci. Nejde to nák nabastlit, aby to šlo přes ledvinky?
balda88
Registrovaný
Příspěvky: 574
Registrován: ned 21.10.2007 00:00
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

#95 Příspěvek od balda88 »

Buď udělej nasávájí kde proudí vzduch na brzdy nebo pokud nebudeš jezdit s autem v zimě když nejsou mohl tak bych vyndal mlhovky, místo nich koupil záslepky, do té jedné bych udělal díru na tu napojil rouru a přímo k sání.
Anton
Registrovaný
Příspěvky: 804
Registrován: úte 18.07.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#96 Příspěvek od Anton »

balda88 píše:Buď udělej nasávájí kde proudí vzduch na brzdy nebo pokud nebudeš jezdit s autem v zimě když nejsou mohl tak bych vyndal mlhovky, místo nich koupil záslepky, do té jedné bych udělal díru na tu napojil rouru a přímo k sání.


Ta mlhovka je slušnej nápad. Náfuk k brzě mi napadnul jako první, ale bojim se abych tám právě nějak nenarušil to proudění vzduchu k brzdě :)
balda88
Registrovaný
Příspěvky: 574
Registrován: ned 21.10.2007 00:00
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

#97 Příspěvek od balda88 »

Anton píše:
balda88 píše:Buď udělej nasávájí kde proudí vzduch na brzdy nebo pokud nebudeš jezdit s autem v zimě když nejsou mohl tak bych vyndal mlhovky, místo nich koupil záslepky, do té jedné bych udělal díru na tu napojil rouru a přímo k sání.


Ta mlhovka je slušnej nápad. Náfuk k brzě mi napadnul jako první, ale bojim se abych tám právě nějak nenarušil to proudění vzduchu k brzdě :)


Tak to asi udělej místo těch mlhovek, protože bys musel ten náfuk na brzdu zaslepit aby to foukalo kam bys potřeboval. Někdě na fotce jsem viděl jak to někdo měl tu díru v té záslepce a vypadalo to zajímavě. Možná by nebylo udělat i přepážku mezi motorem a tim nasavim, kluci to maji taky docela dost udělaný tak na závodech.
Anton
Registrovaný
Příspěvky: 804
Registrován: úte 18.07.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#98 Příspěvek od Anton »

balda88 píše:
Anton píše:
balda88 píše:Buď udělej nasávájí kde proudí vzduch na brzdy nebo pokud nebudeš jezdit s autem v zimě když nejsou mohl tak bych vyndal mlhovky, místo nich koupil záslepky, do té jedné bych udělal díru na tu napojil rouru a přímo k sání.


Ta mlhovka je slušnej nápad. Náfuk k brzě mi napadnul jako první, ale bojim se abych tám právě nějak nenarušil to proudění vzduchu k brzdě :)


Tak to asi udělej místo těch mlhovek, protože bys musel ten náfuk na brzdu zaslepit aby to foukalo kam bys potřeboval. Někdě na fotce jsem viděl jak to někdo měl tu díru v té záslepce a vypadalo to zajímavě. Možná by nebylo udělat i přepážku mezi motorem a tim nasavim, kluci to maji taky docela dost udělaný tak na závodech.


Odstinovat to budu určitě. Tenhle to má udělaný taky zajímavě :D
http://www.youtube.com/watch?v=XETjdN77qwE
Uživatelský avatar
LiborM
Registrovaný
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 27.01.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#99 Příspěvek od LiborM »

Ono je rozdíl, jestli máš, nebo nemáš váhu vzduchu,ale myslím, že na tom tvém není, což je podstatný rozdíl. Kdybys ju měl, musíš přívod řešit odspodu,ale´pokud ji nemáš, můžeš to vyřešit jako já.
Udělal jsem si z hliníkového plechu stínění teplého vzduchu v motorovém prostoru a přívod vzduchu jsem zachoval originál díl, který je zasunut do originál airboxu ,kde je vzduchový filtr ,pouze jsem ho lehce zařízl,aby nebyl opřený o šišku(green filtr),protože by to bylo jinak moc natěsno.
Přívod vzduchu je dostatečný, protože to bere od ledvinek.
Je to díl č. 11
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... cartridge/
Přílohy
SDC10561.JPG
SDC10561.JPG (155.12 KiB) Zobrazeno 4193 x
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
Anton
Registrovaný
Příspěvky: 804
Registrován: úte 18.07.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#100 Příspěvek od Anton »

Hele, ale ten hliníkovej plech se hned ohřeje a je tam na nic nebo ne ? Mekánik mi řikal, že by bylo lepší sehnat kostku polystyrenu, vytvarovat jí a něčim obalit.
Jinak ten přívod vzduchu vypadá nejrozumněji a nejefektivněji asi to taky tak udělám.
Odpovědět