Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

323i 170ps vs 1,8T 150ps

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
JanK
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#61 Příspěvek od JanK »

jak mas auto poladeny???
Kadlik
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: stř 16.11.2005 01:00

#62 Příspěvek od Kadlik »

Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918
Registrován: sob 10.02.2007 01:00

#63 Příspěvek od Boriss23 »

Kadlik píše:Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!


no myslim ze Golf V GTI uz by ti pekne zatapel....ale nerikam ze ti ujede ......
Kamarad ma GTI V upravene....a jede to masakr.....byl jsem z toho docela v prdeli...zkouseli tenkrat se honit se 740i chipnute v manualu....a BMW se nechytalo....ale nevim jak by dopadla dalnice
Kadlik
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: stř 16.11.2005 01:00

#64 Příspěvek od Kadlik »

Boriss23 píše:
Kadlik píše:Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!


no myslim ze Golf V GTI uz by ti pekne zatapel....ale nerikam ze ti ujede ......
Kamarad ma GTI V upravene....a jede to masakr.....byl jsem z toho docela v prdeli...zkouseli tenkrat se honit se 740i chipnute v manualu....a BMW se nechytalo....ale nevim jak by dopadla dalnice


Co teď koukám na technická data, tak ten Golf GTI Edition 30 má 0-100 za 6.8s a max. 245km/h, 330Ci 6,5s a max. 250km/h, takže velmi podobné a vzhledem k tomu, že BMW má ještě o 2 válce více tak tipuju, že na tom maximu bude dříve a ten zvuk s tím 4válcem nebudu porovnávat... Škoda, že někde není zrychlení u toho golfa 0-200km/h, dost by mě to zajímalo.
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918
Registrován: sob 10.02.2007 01:00

#65 Příspěvek od Boriss23 »

Kadlik píše:
Boriss23 píše:
Kadlik píše:Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!


no myslim ze Golf V GTI uz by ti pekne zatapel....ale nerikam ze ti ujede ......
Kamarad ma GTI V upravene....a jede to masakr.....byl jsem z toho docela v prdeli...zkouseli tenkrat se honit se 740i chipnute v manualu....a BMW se nechytalo....ale nevim jak by dopadla dalnice


Co teď koukám na technická data, tak ten Golf GTI Edition 30 má 0-100 za 6.8s a max. 245km/h, 330Ci 6,5s a max. 250km/h, takže velmi podobné a vzhledem k tomu, že BMW má ještě o 2 válce více tak tipuju, že na tom maximu bude dříve a ten zvuk s tím 4válcem nebudu porovnávat... Škoda, že někde není zrychlení u toho golfa 0-200km/h, dost by mě to zajímalo.


parametry cca stejne...zvukGTI nema skoro zadny...R6 je proste super....

Ale jak rikam kamarad ho ma poladeny...a musim rict ze to je pila...a zvuk to ma jak nejakej zavodak...zkusim sehnat kameru a udelam video jak to jede a zvuk
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#66 Příspěvek od krakatit »

Boriss23 píše:
Kadlik píše:Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!


no myslim ze Golf V GTI uz by ti pekne zatapel....ale nerikam ze ti ujede ......
Kamarad ma GTI V upravene....a jede to masakr.....byl jsem z toho docela v prdeli...zkouseli tenkrat se honit se 740i chipnute v manualu....a BMW se
nechytalo....ale nevim jak by dopadla dalnice


to by me zajimalo jak je 740i chipnuta a navic vezmi si kolik vazi golfik a 740i - totalni nesmysl to srovnavat, je tam vic nez 500kg rozdil chlape :lol:
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od Spajky »

no ono 3er vs vs taška golf,poměřtě 130 vs golf 5 Gti :)
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918
Registrován: sob 10.02.2007 01:00

#68 Příspěvek od Boriss23 »

krakatit píše:
Boriss23 píše:
Kadlik píše:Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!


no myslim ze Golf V GTI uz by ti pekne zatapel....ale nerikam ze ti ujede ......
Kamarad ma GTI V upravene....a jede to masakr.....byl jsem z toho docela v prdeli...zkouseli tenkrat se honit se 740i chipnute v manualu....a BMW se
nechytalo....ale nevim jak by dopadla dalnice


to by me zajimalo jak je 740i chipnuta a navic vezmi si kolik vazi golfik a 740i - totalni nesmysl to srovnavat, je tam vic nez 500kg rozdil chlape :lol:


Ja nerikam ze jsme ji chteli srovnavat...akorat vim ze majitel 740i ji byl nechat chipovat a rikal ze mu nikdo neujede...tak ho zkousel s golfem....
petr327
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: pon 16.10.2006 00:00
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od petr327 »

Předem bych chtěl poznamenat, že moje srdce bije jen pro BMW (R6) a pro jeho plynulý a neustávající nárůst výkonu od volnoběhu až k omezovači.
No jo, to je sice pěkný, ale pak se najde blbeček (viz. video o pár příspěvků víše), kterej vezme motor 1,8T z audi TT ( 225k v serii ),narve ho bez jakýchkoliv úprav do Golfa 4Gti (taky 1,8T ,jen menší turbo a náký drobnosti), zvýší plnící tlak turba, dostatečně zvýší bohatost směsi, aby neupálil ventily a rázem je na cca 270k, k tomu ještě šestikvalt z S3,
brzdy z koktávky RS (nebo passat B5 4motion)......No a kde sme byli s BMW 320i-330i. Turbo je prostě Turbo a jestli máme(te) o dva válce víc, je sice super pro kultivovanost chodu motoru, ale jinak uplně na hovno.

Co vám budu povídat, po překonání 4tis. ot./min. se to na rovině rozhrabe i na 4ku, na šesku do omezovače (250km/h) vůbec žádnej problém
( kdyby byla delší skříň z RSa, tak teoretická Vmax. 290km/h, ale to neni cílem....

Stále to ale nestačilo, takže v krabici je připravenej novej GARETT, ted se ještě čeká až na zakázku vyroběj nový svody, pak ještě větší vejfuk a předpokládanej výkon je někde okolo 320koníků, což je dle mého názoru na 18ku docela dost.

Co říct na závěr ?
Snad jen to, že milého kamaráda asi pozvem na nákej z dalších BMW srazů a na sprintech možná někteří z místních borců pochopí, jak nákej posranej 4vál s příšernym zvukem (že by turbo ve vejfuku...) a ještě k tomu koncernovej taky může jet.

Ale jinak, radost z jízdy je stejně jenom v BMW, at si pindá kdo chce co chce :wink:
petr327
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: pon 16.10.2006 00:00
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

#70 Příspěvek od petr327 »

JanK píše:me hlavne prijde,už z toho videa golf gti,že těm koncernovejm autum pekne promeřujou tachometry...co myslite???

Jistě, asi jako všem autům, kor když máš místo seriovejch 16tek kol 18ky z R32..... :roll:
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#71 Příspěvek od vavrekj »

JanK: uz som to tu niekde popisoval, uprava riadiacej jednotky od HAMANNa , sviecky DENSO IRIUDIUM , vyfuk REMUS POWER SOUND , upravene sanie , vysledne hodnoty namerane na brzde 271Nm pri cca 4800 otackach a 155kW pri cca 6200 otackach
MichalKus
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: pon 27.03.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#72 Příspěvek od MichalKus »

Ahoj docela by mne zajimalo zda nekdo neskousel 328i proti chipnute RS 1,8T bude ta RS vyrazne rychlejsi? :oops:
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#73 Příspěvek od paveld »

Mam 320i a s nekolik 1,8T jsem sprinta jel:
- kamoska s A3 1,8T - obcas mela lepsi zacatek, ale vzdy jsem ji po chvili pojel..
- upravena Fabie 1,8T - nevim jestli i ten motor mel nejaky tuning, ale hodne jsem se stydel, hodne mi dala na prdel
- Passat 1,8T, tezky auto, nemel sanci..
duffson
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: pát 12.10.2007 00:00
Bydliště: Brno

#74 Příspěvek od duffson »

Spajky píše:no ono 3er vs vs taška golf,poměřtě 130 vs golf 5 Gti :)



Presne tak ! 740i a Golf 5 GTI ! trochu jina kategorie :roll:
Fipo
Registrovaný
Příspěvky: 409
Registrován: pon 26.11.2007 01:00
Bydliště: Hodonín

#75 Příspěvek od Fipo »

já mám e36 320i touring a kamarád A4 1,8T Avant.

ujede mi, ale nikdy to není tak, že bych ho v první zatáčce nedojel, maximálku máme téměř stejnou, ale ve sprintech on vítězí, jelikož 4 vál je prostě lehčí, ale když stojíme na parkovišti a já to nastartuju, tak jde jasně poznat, které z těch aut má motor....koncernové přeplňované motory měly vždy výborné výkonové parametry, ale takové turbo odchazí každých cca 120-180 tis. km, proto zlatý atmosférický šestivál....taky by mě zajímalo, kolik ta 1,8T vydrží set tisíc kilometrů, než se uplně rozsype....myslím si, že i tady má navrch BMW....
k0be
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: úte 25.03.2008 01:00

#76 Příspěvek od k0be »

necital som to cele...len prvu a poslednu stranku...a inak octavia I RS ma 180k nie 150k.....
motory 1.8t sa robili 110kw,132kw a 164kw,takze tam su rozdiely, vseobecne to nie je zly motor ako tu vacsina ludi pise...podvozok a ine veci vw vs bmw je sice ina rec,ale pri sprinte nema az taky vplyv.....

a presnost tachometru;na dialnici som isiel s passatom tachometrovych 130-150km/h a rychlost mala voci gps odchylku 3-5km/h,co si myslim,ze nie je ziadna tragedia...
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918
Registrován: sob 10.02.2007 01:00

#77 Příspěvek od Boriss23 »

k0be píše:necital som to cele...len prvu a poslednu stranku...a inak octavia I RS ma 180k nie 150k.....
motory 1.8t sa robili 110kw,132kw a 164kw,takze tam su rozdiely, vseobecne to nie je zly motor ako tu vacsina ludi pise...podvozok a ine veci vw vs bmw je sice ina rec,ale pri sprinte nema az taky vplyv.....

a presnost tachometru;na dialnici som isiel s passatom tachometrovych 130-150km/h a rychlost mala voci gps odchylku 3-5km/h,co si myslim,ze nie je ziadna tragedia...


A co je to za motor v octavii 164kw?to teda neznam......
petr327
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: pon 16.10.2006 00:00
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

#78 Příspěvek od petr327 »

Boriss23 píše:
k0be píše:necital som to cele...len prvu a poslednu stranku...a inak octavia I RS ma 180k nie 150k.....
motory 1.8t sa robili 110kw,132kw a 164kw,takze tam su rozdiely, vseobecne to nie je zly motor ako tu vacsina ludi pise...podvozok a ine veci vw vs bmw je sice ina rec,ale pri sprinte nema az taky vplyv.....

a presnost tachometru;na dialnici som isiel s passatom tachometrovych 130-150km/h a rychlost mala voci gps odchylku 3-5km/h,co si myslim,ze nie je ziadna tragedia...


A co je to za motor v octavii 164kw?to teda neznam......



kdyby si cetl pozorneji, doslo by ti, ze udaj 163kW ma souvislost s motorem 1,8 a ne s Octavkou.
Jo a daval se treba do AUDI TT 1,8T
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918
Registrován: sob 10.02.2007 01:00

#79 Příspěvek od Boriss23 »

jj...omluva,prehledl jsem se......
radims
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pát 02.03.2007 01:00
Bydliště: Ostrava

#80 Příspěvek od radims »

zdarec,

s kolegou jsme jeli sprint na čtvrt míle (400m) - VW Corrado 1,8T (G60 - 160K) a moje E30 318iS (lehce upravená) - ten VW šrot neměl šanci.....VW by měl dělat jen Golfy 1,6 pro ženské na nákup...
Odpovědět