Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
323i 170ps vs 1,8T 150ps
Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!
Kadlik píše:Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!
no myslim ze Golf V GTI uz by ti pekne zatapel....ale nerikam ze ti ujede ......
Kamarad ma GTI V upravene....a jede to masakr.....byl jsem z toho docela v prdeli...zkouseli tenkrat se honit se 740i chipnute v manualu....a BMW se nechytalo....ale nevim jak by dopadla dalnice
Boriss23 píše:Kadlik píše:Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!
no myslim ze Golf V GTI uz by ti pekne zatapel....ale nerikam ze ti ujede ......
Kamarad ma GTI V upravene....a jede to masakr.....byl jsem z toho docela v prdeli...zkouseli tenkrat se honit se 740i chipnute v manualu....a BMW se nechytalo....ale nevim jak by dopadla dalnice
Co teď koukám na technická data, tak ten Golf GTI Edition 30 má 0-100 za 6.8s a max. 245km/h, 330Ci 6,5s a max. 250km/h, takže velmi podobné a vzhledem k tomu, že BMW má ještě o 2 válce více tak tipuju, že na tom maximu bude dříve a ten zvuk s tím 4válcem nebudu porovnávat... Škoda, že někde není zrychlení u toho golfa 0-200km/h, dost by mě to zajímalo.
Kadlik píše:Boriss23 píše:Kadlik píše:Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!
no myslim ze Golf V GTI uz by ti pekne zatapel....ale nerikam ze ti ujede ......
Kamarad ma GTI V upravene....a jede to masakr.....byl jsem z toho docela v prdeli...zkouseli tenkrat se honit se 740i chipnute v manualu....a BMW se nechytalo....ale nevim jak by dopadla dalnice
Co teď koukám na technická data, tak ten Golf GTI Edition 30 má 0-100 za 6.8s a max. 245km/h, 330Ci 6,5s a max. 250km/h, takže velmi podobné a vzhledem k tomu, že BMW má ještě o 2 válce více tak tipuju, že na tom maximu bude dříve a ten zvuk s tím 4válcem nebudu porovnávat... Škoda, že někde není zrychlení u toho golfa 0-200km/h, dost by mě to zajímalo.
parametry cca stejne...zvukGTI nema skoro zadny...R6 je proste super....
Ale jak rikam kamarad ho ma poladeny...a musim rict ze to je pila...a zvuk to ma jak nejakej zavodak...zkusim sehnat kameru a udelam video jak to jede a zvuk
Boriss23 píše:Kadlik píše:Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!
no myslim ze Golf V GTI uz by ti pekne zatapel....ale nerikam ze ti ujede ......
Kamarad ma GTI V upravene....a jede to masakr.....byl jsem z toho docela v prdeli...zkouseli tenkrat se honit se 740i chipnute v manualu....a BMW se
nechytalo....ale nevim jak by dopadla dalnice
to by me zajimalo jak je 740i chipnuta a navic vezmi si kolik vazi golfik a 740i - totalni nesmysl to srovnavat, je tam vic nez 500kg rozdil chlape

krakatit píše:Boriss23 píše:Kadlik píše:Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!
no myslim ze Golf V GTI uz by ti pekne zatapel....ale nerikam ze ti ujede ......
Kamarad ma GTI V upravene....a jede to masakr.....byl jsem z toho docela v prdeli...zkouseli tenkrat se honit se 740i chipnute v manualu....a BMW se
nechytalo....ale nevim jak by dopadla dalnice
to by me zajimalo jak je 740i chipnuta a navic vezmi si kolik vazi golfik a 740i - totalni nesmysl to srovnavat, je tam vic nez 500kg rozdil chlape
Ja nerikam ze jsme ji chteli srovnavat...akorat vim ze majitel 740i ji byl nechat chipovat a rikal ze mu nikdo neujede...tak ho zkousel s golfem....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon 16.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Předem bych chtěl poznamenat, že moje srdce bije jen pro BMW (R6) a pro jeho plynulý a neustávající nárůst výkonu od volnoběhu až k omezovači.
No jo, to je sice pěkný, ale pak se najde blbeček (viz. video o pár příspěvků víše), kterej vezme motor 1,8T z audi TT ( 225k v serii ),narve ho bez jakýchkoliv úprav do Golfa 4Gti (taky 1,8T ,jen menší turbo a náký drobnosti), zvýší plnící tlak turba, dostatečně zvýší bohatost směsi, aby neupálil ventily a rázem je na cca 270k, k tomu ještě šestikvalt z S3,
brzdy z koktávky RS (nebo passat B5 4motion)......No a kde sme byli s BMW 320i-330i. Turbo je prostě Turbo a jestli máme(te) o dva válce víc, je sice super pro kultivovanost chodu motoru, ale jinak uplně na hovno.
Co vám budu povídat, po překonání 4tis. ot./min. se to na rovině rozhrabe i na 4ku, na šesku do omezovače (250km/h) vůbec žádnej problém
( kdyby byla delší skříň z RSa, tak teoretická Vmax. 290km/h, ale to neni cílem....
Stále to ale nestačilo, takže v krabici je připravenej novej GARETT, ted se ještě čeká až na zakázku vyroběj nový svody, pak ještě větší vejfuk a předpokládanej výkon je někde okolo 320koníků, což je dle mého názoru na 18ku docela dost.
Co říct na závěr ?
Snad jen to, že milého kamaráda asi pozvem na nákej z dalších BMW srazů a na sprintech možná někteří z místních borců pochopí, jak nákej posranej 4vál s příšernym zvukem (že by turbo ve vejfuku...) a ještě k tomu koncernovej taky může jet.
Ale jinak, radost z jízdy je stejně jenom v BMW, at si pindá kdo chce co chce
No jo, to je sice pěkný, ale pak se najde blbeček (viz. video o pár příspěvků víše), kterej vezme motor 1,8T z audi TT ( 225k v serii ),narve ho bez jakýchkoliv úprav do Golfa 4Gti (taky 1,8T ,jen menší turbo a náký drobnosti), zvýší plnící tlak turba, dostatečně zvýší bohatost směsi, aby neupálil ventily a rázem je na cca 270k, k tomu ještě šestikvalt z S3,
brzdy z koktávky RS (nebo passat B5 4motion)......No a kde sme byli s BMW 320i-330i. Turbo je prostě Turbo a jestli máme(te) o dva válce víc, je sice super pro kultivovanost chodu motoru, ale jinak uplně na hovno.
Co vám budu povídat, po překonání 4tis. ot./min. se to na rovině rozhrabe i na 4ku, na šesku do omezovače (250km/h) vůbec žádnej problém
( kdyby byla delší skříň z RSa, tak teoretická Vmax. 290km/h, ale to neni cílem....
Stále to ale nestačilo, takže v krabici je připravenej novej GARETT, ted se ještě čeká až na zakázku vyroběj nový svody, pak ještě větší vejfuk a předpokládanej výkon je někde okolo 320koníků, což je dle mého názoru na 18ku docela dost.
Co říct na závěr ?
Snad jen to, že milého kamaráda asi pozvem na nákej z dalších BMW srazů a na sprintech možná někteří z místních borců pochopí, jak nákej posranej 4vál s příšernym zvukem (že by turbo ve vejfuku...) a ještě k tomu koncernovej taky může jet.
Ale jinak, radost z jízdy je stejně jenom v BMW, at si pindá kdo chce co chce

já mám e36 320i touring a kamarád A4 1,8T Avant.
ujede mi, ale nikdy to není tak, že bych ho v první zatáčce nedojel, maximálku máme téměř stejnou, ale ve sprintech on vítězí, jelikož 4 vál je prostě lehčí, ale když stojíme na parkovišti a já to nastartuju, tak jde jasně poznat, které z těch aut má motor....koncernové přeplňované motory měly vždy výborné výkonové parametry, ale takové turbo odchazí každých cca 120-180 tis. km, proto zlatý atmosférický šestivál....taky by mě zajímalo, kolik ta 1,8T vydrží set tisíc kilometrů, než se uplně rozsype....myslím si, že i tady má navrch BMW....
ujede mi, ale nikdy to není tak, že bych ho v první zatáčce nedojel, maximálku máme téměř stejnou, ale ve sprintech on vítězí, jelikož 4 vál je prostě lehčí, ale když stojíme na parkovišti a já to nastartuju, tak jde jasně poznat, které z těch aut má motor....koncernové přeplňované motory měly vždy výborné výkonové parametry, ale takové turbo odchazí každých cca 120-180 tis. km, proto zlatý atmosférický šestivál....taky by mě zajímalo, kolik ta 1,8T vydrží set tisíc kilometrů, než se uplně rozsype....myslím si, že i tady má navrch BMW....
necital som to cele...len prvu a poslednu stranku...a inak octavia I RS ma 180k nie 150k.....
motory 1.8t sa robili 110kw,132kw a 164kw,takze tam su rozdiely, vseobecne to nie je zly motor ako tu vacsina ludi pise...podvozok a ine veci vw vs bmw je sice ina rec,ale pri sprinte nema az taky vplyv.....
a presnost tachometru;na dialnici som isiel s passatom tachometrovych 130-150km/h a rychlost mala voci gps odchylku 3-5km/h,co si myslim,ze nie je ziadna tragedia...
motory 1.8t sa robili 110kw,132kw a 164kw,takze tam su rozdiely, vseobecne to nie je zly motor ako tu vacsina ludi pise...podvozok a ine veci vw vs bmw je sice ina rec,ale pri sprinte nema az taky vplyv.....
a presnost tachometru;na dialnici som isiel s passatom tachometrovych 130-150km/h a rychlost mala voci gps odchylku 3-5km/h,co si myslim,ze nie je ziadna tragedia...
k0be píše:necital som to cele...len prvu a poslednu stranku...a inak octavia I RS ma 180k nie 150k.....
motory 1.8t sa robili 110kw,132kw a 164kw,takze tam su rozdiely, vseobecne to nie je zly motor ako tu vacsina ludi pise...podvozok a ine veci vw vs bmw je sice ina rec,ale pri sprinte nema az taky vplyv.....
a presnost tachometru;na dialnici som isiel s passatom tachometrovych 130-150km/h a rychlost mala voci gps odchylku 3-5km/h,co si myslim,ze nie je ziadna tragedia...
A co je to za motor v octavii 164kw?to teda neznam......
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon 16.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Boriss23 píše:k0be píše:necital som to cele...len prvu a poslednu stranku...a inak octavia I RS ma 180k nie 150k.....
motory 1.8t sa robili 110kw,132kw a 164kw,takze tam su rozdiely, vseobecne to nie je zly motor ako tu vacsina ludi pise...podvozok a ine veci vw vs bmw je sice ina rec,ale pri sprinte nema az taky vplyv.....
a presnost tachometru;na dialnici som isiel s passatom tachometrovych 130-150km/h a rychlost mala voci gps odchylku 3-5km/h,co si myslim,ze nie je ziadna tragedia...
A co je to za motor v octavii 164kw?to teda neznam......
kdyby si cetl pozorneji, doslo by ti, ze udaj 163kW ma souvislost s motorem 1,8 a ne s Octavkou.
Jo a daval se treba do AUDI TT 1,8T