Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW X6: kupé-SUV je realitou

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#1 Příspěvek od michal09 »

Vím že tady nedávno byla diskuze k X6, ale zde jsou fotky i video, tak sem to šoupnul jako new téma, sry... :)

http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... icle=14114
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#2 Příspěvek od JIP »

Nějak u tohohle auta postrádám jeho smysl (krom toho, že se mi moc nelíbí). To by se už mohlo vyrábět FERRARI ENZO Combi, DACIA LOGAN GTi nebo SMART 4x4Allroad... :roll:
papyk
Registrovaný
Příspěvky: 977
Registrován: stř 13.07.2005 00:00
Bydliště: Valašské Království

#3 Příspěvek od papyk »

Taky mi nějak uniká smysl tohoto modelu, ale zas na druhou stranu, nevypadá to zle a celkem se mi to líbí, což nemůžu říct o všech výplodech p.Bangla :wink:
prase007
Registrovaný
Příspěvky: 1387
Registrován: stř 08.08.2007 00:00
Bydliště: kousek od Berouna ..

#4 Příspěvek od prase007 »

JIP píše:Nějak u tohohle auta postrádám jeho smysl (krom toho, že se mi moc nelíbí). To by se už mohlo vyrábět FERRARI ENZO Combi, DACIA LOGAN GTi nebo SMART 4x4Allroad... :roll:


Vsaď se, že by se našla spousta lidí, co by to koupili. Hlavně ten allroad smart :)
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#5 Příspěvek od kosh »

Ja zase smysl tohoto modelu chápu naprosto přesně. Chce to člověk, který chce jezdit rychle, mít z toho nějaký požitek a potřebuje se dostat i do lehounkého terénu. Oproti X5 to má být více sportovně nastavené takže není co řešit.
khonza318
Registrovaný
Příspěvky: 518
Registrován: stř 21.12.2005 01:00
Bydliště: štěpánov u olomouce

#6 Příspěvek od khonza318 »

JIP píše:Nějak u tohohle auta postrádám jeho smysl (krom toho, že se mi moc nelíbí). To by se už mohlo vyrábět FERRARI ENZO Combi, DACIA LOGAN GTi nebo SMART 4x4Allroad... :roll:


logan GTi už je. teda skoro.logan CUP http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... ogan/13009

u X6 jsou krásný ty motory: 50i - 4,4biturbo :Slina: :Poklona:
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#7 Příspěvek od michal09 »

khonza318 píše:
u X6 jsou krásný ty motory: 50i - 4,4biturbo :Slina: :Poklona:


Ten 4 a půl litr s 300kw, to už může bejt celkem peklo na takový auto... :lol:

Každopádně si myslím, že X5 měla a má velkej úspěch, X3ka celkem taky, tak mě ani nepřekvapilo že přišla X6... Jak psal Kosh - Kdo chce velký a zároveň sportovní SUV od BMW, ten bude mít radost, protože X5 i X3 sportovní duch chyběl (X5 4,8i by určitě výkon měla, ale podvozek jí toho moc nedovolí)... Jen obecnej můj názor, bůh ví jaká X6 opravdu bude (vlastně už je)... :wink:
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Marty_ »

Nadherny, tohle se mi fakt moc libi :P
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#9 Příspěvek od JIP »

kosh píše:Ja zase smysl tohoto modelu chápu naprosto přesně. Chce to člověk, který chce jezdit rychle, mít z toho nějaký požitek a potřebuje se dostat i do lehounkého terénu. Oproti X5 to má být více sportovně nastavené takže není co řešit.


Kdo chce jezdit rychle - Koupí si sportovní auto (Žádné SUV na světě nemůže být sportovní, už proto kolik váží a kde má těžiště...rychlost v přímce je něco jiného)
Kdo chce mít požitek jízdy - koupí si BMW...v tomhle s tebou souhlasím
Kdo se chce dostat do lehkého terénu - Koupí si terénní auto. Ano, do lehkého terénu se X6 využít může, ale to se dá použít i moje E36 Coupé, na seriovém podvozku je to stejně vysoká koza. X6, která je primárně určená pro silniční využití(už podle obutí), bude mít jízdní vlastnosti v terénu otřesné. Jediný lehký terén, kam bych se s tímhle vydal je zasněžená D1.

Nechci to auto zrazovat, dokud jej osobně nevyzkouším, ale příjde mi myšlenka křížit coupé a Jeep jako slepá ulička. Výjde z toho hybrid který jenom kombinuje slabosti obou platforem.
Já se taky doma nesnažím skřížit psa a kočku, aby mi mourek štěkal na kolemjdoucí a hlídal barák a Azor by zatím chytal myši a večer by mi hezky vrněl do klína...
Kam až tyhle fantasmagorie automobilek půjdou?
Co takhle obojživelná sedma v longu, aby se dala použít pro transkontinentální zaoceánskou přepravu diplomatů? :roll:
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#10 Příspěvek od kosh »

JIP píše:
kosh píše:Ja zase smysl tohoto modelu chápu naprosto přesně. Chce to člověk, který chce jezdit rychle, mít z toho nějaký požitek a potřebuje se dostat i do lehounkého terénu. Oproti X5 to má být více sportovně nastavené takže není co řešit.


Kdo chce jezdit rychle - Koupí si sportovní auto (Žádné SUV na světě nemůže být sportovní, už proto kolik váží a kde má těžiště...rychlost v přímce je něco jiného)
Kdo chce mít požitek jízdy - koupí si BMW...v tomhle s tebou souhlasím
Kdo se chce dostat do lehkého terénu - Koupí si terénní auto. Ano, do lehkého terénu se X6 využít může, ale to se dá použít i moje E36 Coupé, na seriovém podvozku je to stejně vysoká koza. X6, která je primárně určená pro silniční využití(už podle obutí), bude mít jízdní vlastnosti v terénu otřesné. Jediný lehký terén, kam bych se s tímhle vydal je zasněžená D1.

Nechci to auto zrazovat, dokud jej osobně nevyzkouším, ale příjde mi myšlenka křížit coupé a Jeep jako slepá ulička. Výjde z toho hybrid který jenom kombinuje slabosti obou platforem.
Já se taky doma nesnažím skřížit psa a kočku, aby mi mourek štěkal na kolemjdoucí a hlídal barák a Azor by zatím chytal myši a večer by mi hezky vrněl do klína...
Kam až tyhle fantasmagorie automobilek půjdou?
Co takhle obojživelná sedma v longu, aby se dala použít pro transkontinentální zaoceánskou přepravu diplomatů? :roll:




Už tě vidím frajere jak jedeš s E36 po poli pokošené kukuřice :lol:
A vsadím se o co chceš že tahle X6 na tom bude v zatáčkách lépe než tvoje E36. Prostě někteří lidé to opravdu využijí.
Někdo potřebuje prostě auto, které má vyžší světlou výšku a na druhou stranu zase chce jezdit i rychle.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od RuDoSh »

michal09 píše:X5 4,8i by určitě výkon měla, ale podvozek jí toho moc nedovolí


no nevim...
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#12 Příspěvek od JIP »

kosh píše:

Už tě vidím frajere jak jedeš s E36 po poli pokošené kukuřice :lol:
A vsadím se o co chceš že tahle X6 na tom bude v zatáčkách lépe než tvoje E36. Prostě někteří lidé to opravdu využijí.
Někdo potřebuje prostě auto, které má vyžší světlou výšku a na druhou stranu zase chce jezdit i rychle.


Na to pole nevjedeš ani s tou X6, nebo tam zkončíš. Nemyslel jsem to tak, že bych vychvaloval svoje auto oproti X6! :roll:
Každopádně to v zatáčce líp nepojede, pokud máš alespoň základní znalosti fyziky, tak je ti jasné co velká hmotnost spolu s vysokým těžištěm provedou s agilitou auta v zatáčkách...
Chápu, že různí lidé to vidí různě...tohle je prostě můj názor na čím dál větší univerzálnost dnešních aut...zabijí to podle mě jejich charakter... :?
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#13 Příspěvek od kosh »

JIP píše:
kosh píše:

Už tě vidím frajere jak jedeš s E36 po poli pokošené kukuřice :lol:
A vsadím se o co chceš že tahle X6 na tom bude v zatáčkách lépe než tvoje E36. Prostě někteří lidé to opravdu využijí.
Někdo potřebuje prostě auto, které má vyžší světlou výšku a na druhou stranu zase chce jezdit i rychle.


Na to pole nevjedeš ani s tou X6, nebo tam zkončíš. Nemyslel jsem to tak, že bych vychvaloval svoje auto oproti X6! :roll:
Každopádně to v zatáčce líp nepojede, pokud máš alespoň základní znalosti fyziky, tak je ti jasné co velká hmotnost spolu s vysokým těžištěm provedou s agilitou auta v zatáčkách...
Chápu, že různí lidé to vidí různě...tohle je prostě můj názor na čím dál větší univerzálnost dnešních aut...zabijí to podle mě jejich charakter... :?



A proč by jsi na to pole s tou X6 nevjel? Uplně v pohodě. Zrovna o tomto konkrétním případu nemá smysl se mnou diskutovat.
Jinak E36 má podvozek z roku 93 myslím.
X6 má dynamic drive, 4x4, a ja nevím co ještě. Je mi jasne že je o nějaké to kilčo těžší, ale stejně si myslím že by na to m byla lépe než E36.
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#14 Příspěvek od michal09 »

Klucí to vážně chcete srovnávat e36ku např. z roku 1993 a X6 z roku 2007, resp. 2008??? Každý auto je z jinýho století a společný mají jen znak na kapotě... :lol: Bych nesrovnával nesrovnatelné... :wink:
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od RuDoSh »

kosh píše:
JIP píše:
kosh píše:

Už tě vidím frajere jak jedeš s E36 po poli pokošené kukuřice :lol:
A vsadím se o co chceš že tahle X6 na tom bude v zatáčkách lépe než tvoje E36. Prostě někteří lidé to opravdu využijí.
Někdo potřebuje prostě auto, které má vyžší světlou výšku a na druhou stranu zase chce jezdit i rychle.


Na to pole nevjedeš ani s tou X6, nebo tam zkončíš. Nemyslel jsem to tak, že bych vychvaloval svoje auto oproti X6! :roll:
Každopádně to v zatáčce líp nepojede, pokud máš alespoň základní znalosti fyziky, tak je ti jasné co velká hmotnost spolu s vysokým těžištěm provedou s agilitou auta v zatáčkách...
Chápu, že různí lidé to vidí různě...tohle je prostě můj názor na čím dál větší univerzálnost dnešních aut...zabijí to podle mě jejich charakter... :?



A proč by jsi na to pole s tou X6 nevjel? Uplně v pohodě. Zrovna o tomto konkrétním případu nemá smysl se mnou diskutovat.
Jinak E36 má podvozek z roku 93 myslím.
X6 má dynamic drive, 4x4, a ja nevím co ještě. Je mi jasne že je o nějaké to kilčo těžší, ale stejně si myslím že by na to m byla lépe než E36.


asi s tim ma vetsi zkusenosti ;-)
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#16 Příspěvek od kosh »

michal09 píše:Klucí to vážně chcete srovnávat e36ku např. z roku 1993 a X6 z roku 2007, resp. 2008??? Každý auto je z jinýho století a společný mají jen znak na kapotě... :lol: Bych nesrovnával nesrovnatelné... :wink:


Ne ne to jsem nechtěl, ale říkám že to auto si najde hodně zájmců a to i přez nezvyklý tvar.
Když jsem viděl poprvé 5er E60 tak jsem si říkal že hnusnější auta dělá snad jen rencek no a nakonec parkovalo u nás v garáži :D
GeorgosAc Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 12682
Registrován: pát 28.01.2005 01:00

#17 Příspěvek od GeorgosAc Čestný člen »

Me se libi moc.....
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#18 Příspěvek od kosh »

GeorgosAc píše:Me se libi moc.....


No konečně někdo :D
Uživatelský avatar
Radim046
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: úte 07.12.2004 01:00
Bydliště: okr. Nymburk
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Radim046 »

:D Taky se přidám.Mě se taky moc líbí. :banan:
mufman
Registrovaný
Příspěvky: 537
Registrován: sob 11.02.2006 01:00
Bydliště: Třebíč

#20 Příspěvek od mufman »

JIP píše:
kosh píše:Ja zase smysl tohoto modelu chápu naprosto přesně. Chce to člověk, který chce jezdit rychle, mít z toho nějaký požitek a potřebuje se dostat i do lehounkého terénu. Oproti X5 to má být více sportovně nastavené takže není co řešit.


Kdo chce jezdit rychle - Koupí si sportovní auto (Žádné SUV na světě nemůže být sportovní, už proto kolik váží a kde má těžiště...rychlost v přímce je něco jiného)
Kdo chce mít požitek jízdy - koupí si BMW...v tomhle s tebou souhlasím
Kdo se chce dostat do lehkého terénu - Koupí si terénní auto. Ano, do lehkého terénu se X6 využít může, ale to se dá použít i moje E36 Coupé, na seriovém podvozku je to stejně vysoká koza. X6, která je primárně určená pro silniční využití(už podle obutí), bude mít jízdní vlastnosti v terénu otřesné. Jediný lehký terén, kam bych se s tímhle vydal je zasněžená D1.

Nechci to auto zrazovat, dokud jej osobně nevyzkouším, ale příjde mi myšlenka křížit coupé a Jeep jako slepá ulička. Výjde z toho hybrid který jenom kombinuje slabosti obou platforem.
Já se taky doma nesnažím skřížit psa a kočku, aby mi mourek štěkal na kolemjdoucí a hlídal barák a Azor by zatím chytal myši a večer by mi hezky vrněl do klína...
Kam až tyhle fantasmagorie automobilek půjdou?
Co takhle obojživelná sedma v longu, aby se dala použít pro transkontinentální zaoceánskou přepravu diplomatů? :roll:


Supr napsany, vtipně, výstižně!! Naprosto souhlasím. Dokonce jsem narozdíl od ostatních aji pochopil o čem jsi psal... Mi došlo, že nesrovnavas e36 s X6, ale proste normalni silnicni auto versus tenhle hybrid, kterej je jeste navic osklivej. Nekde jsem cetl ze to spouste lidí pripomina Sangyong Actyon(nebo jak se to pise) a me teda dost... pekna Asie z Mnichova, jen co je pravda.
Odpovědět