Nějak u tohohle auta postrádám jeho smysl (krom toho, že se mi moc nelíbí). To by se už mohlo vyrábět FERRARI ENZO Combi, DACIA LOGAN GTi nebo SMART 4x4Allroad...
JIP píše:Nějak u tohohle auta postrádám jeho smysl (krom toho, že se mi moc nelíbí). To by se už mohlo vyrábět FERRARI ENZO Combi, DACIA LOGAN GTi nebo SMART 4x4Allroad...
Vsaď se, že by se našla spousta lidí, co by to koupili. Hlavně ten allroad smart
Ja zase smysl tohoto modelu chápu naprosto přesně. Chce to člověk, který chce jezdit rychle, mít z toho nějaký požitek a potřebuje se dostat i do lehounkého terénu. Oproti X5 to má být více sportovně nastavené takže není co řešit.
JIP píše:Nějak u tohohle auta postrádám jeho smysl (krom toho, že se mi moc nelíbí). To by se už mohlo vyrábět FERRARI ENZO Combi, DACIA LOGAN GTi nebo SMART 4x4Allroad...
khonza318 píše: u X6 jsou krásný ty motory: 50i - 4,4biturbo
Ten 4 a půl litr s 300kw, to už může bejt celkem peklo na takový auto...
Každopádně si myslím, že X5 měla a má velkej úspěch, X3ka celkem taky, tak mě ani nepřekvapilo že přišla X6... Jak psal Kosh - Kdo chce velký a zároveň sportovní SUV od BMW, ten bude mít radost, protože X5 i X3 sportovní duch chyběl (X5 4,8i by určitě výkon měla, ale podvozek jí toho moc nedovolí)... Jen obecnej můj názor, bůh ví jaká X6 opravdu bude (vlastně už je)...
kosh píše:Ja zase smysl tohoto modelu chápu naprosto přesně. Chce to člověk, který chce jezdit rychle, mít z toho nějaký požitek a potřebuje se dostat i do lehounkého terénu. Oproti X5 to má být více sportovně nastavené takže není co řešit.
Kdo chce jezdit rychle - Koupí si sportovní auto (Žádné SUV na světě nemůže být sportovní, už proto kolik váží a kde má těžiště...rychlost v přímce je něco jiného) Kdo chce mít požitek jízdy - koupí si BMW...v tomhle s tebou souhlasím Kdo se chce dostat do lehkého terénu - Koupí si terénní auto. Ano, do lehkého terénu se X6 využít může, ale to se dá použít i moje E36 Coupé, na seriovém podvozku je to stejně vysoká koza. X6, která je primárně určená pro silniční využití(už podle obutí), bude mít jízdní vlastnosti v terénu otřesné. Jediný lehký terén, kam bych se s tímhle vydal je zasněžená D1.
Nechci to auto zrazovat, dokud jej osobně nevyzkouším, ale příjde mi myšlenka křížit coupé a Jeep jako slepá ulička. Výjde z toho hybrid který jenom kombinuje slabosti obou platforem. Já se taky doma nesnažím skřížit psa a kočku, aby mi mourek štěkal na kolemjdoucí a hlídal barák a Azor by zatím chytal myši a večer by mi hezky vrněl do klína... Kam až tyhle fantasmagorie automobilek půjdou? Co takhle obojživelná sedma v longu, aby se dala použít pro transkontinentální zaoceánskou přepravu diplomatů?
kosh píše:Ja zase smysl tohoto modelu chápu naprosto přesně. Chce to člověk, který chce jezdit rychle, mít z toho nějaký požitek a potřebuje se dostat i do lehounkého terénu. Oproti X5 to má být více sportovně nastavené takže není co řešit.
Kdo chce jezdit rychle - Koupí si sportovní auto (Žádné SUV na světě nemůže být sportovní, už proto kolik váží a kde má těžiště...rychlost v přímce je něco jiného) Kdo chce mít požitek jízdy - koupí si BMW...v tomhle s tebou souhlasím Kdo se chce dostat do lehkého terénu - Koupí si terénní auto. Ano, do lehkého terénu se X6 využít může, ale to se dá použít i moje E36 Coupé, na seriovém podvozku je to stejně vysoká koza. X6, která je primárně určená pro silniční využití(už podle obutí), bude mít jízdní vlastnosti v terénu otřesné. Jediný lehký terén, kam bych se s tímhle vydal je zasněžená D1.
Nechci to auto zrazovat, dokud jej osobně nevyzkouším, ale příjde mi myšlenka křížit coupé a Jeep jako slepá ulička. Výjde z toho hybrid který jenom kombinuje slabosti obou platforem. Já se taky doma nesnažím skřížit psa a kočku, aby mi mourek štěkal na kolemjdoucí a hlídal barák a Azor by zatím chytal myši a večer by mi hezky vrněl do klína... Kam až tyhle fantasmagorie automobilek půjdou? Co takhle obojživelná sedma v longu, aby se dala použít pro transkontinentální zaoceánskou přepravu diplomatů?
Už tě vidím frajere jak jedeš s E36 po poli pokošené kukuřice A vsadím se o co chceš že tahle X6 na tom bude v zatáčkách lépe než tvoje E36. Prostě někteří lidé to opravdu využijí.
Někdo potřebuje prostě auto, které má vyžší světlou výšku a na druhou stranu zase chce jezdit i rychle.
Už tě vidím frajere jak jedeš s E36 po poli pokošené kukuřice A vsadím se o co chceš že tahle X6 na tom bude v zatáčkách lépe než tvoje E36. Prostě někteří lidé to opravdu využijí. Někdo potřebuje prostě auto, které má vyžší světlou výšku a na druhou stranu zase chce jezdit i rychle.
Na to pole nevjedeš ani s tou X6, nebo tam zkončíš. Nemyslel jsem to tak, že bych vychvaloval svoje auto oproti X6! Každopádně to v zatáčce líp nepojede, pokud máš alespoň základní znalosti fyziky, tak je ti jasné co velká hmotnost spolu s vysokým těžištěm provedou s agilitou auta v zatáčkách...
Chápu, že různí lidé to vidí různě...tohle je prostě můj názor na čím dál větší univerzálnost dnešních aut...zabijí to podle mě jejich charakter...
Už tě vidím frajere jak jedeš s E36 po poli pokošené kukuřice A vsadím se o co chceš že tahle X6 na tom bude v zatáčkách lépe než tvoje E36. Prostě někteří lidé to opravdu využijí. Někdo potřebuje prostě auto, které má vyžší světlou výšku a na druhou stranu zase chce jezdit i rychle.
Na to pole nevjedeš ani s tou X6, nebo tam zkončíš. Nemyslel jsem to tak, že bych vychvaloval svoje auto oproti X6! Každopádně to v zatáčce líp nepojede, pokud máš alespoň základní znalosti fyziky, tak je ti jasné co velká hmotnost spolu s vysokým těžištěm provedou s agilitou auta v zatáčkách... Chápu, že různí lidé to vidí různě...tohle je prostě můj názor na čím dál větší univerzálnost dnešních aut...zabijí to podle mě jejich charakter...
A proč by jsi na to pole s tou X6 nevjel? Uplně v pohodě. Zrovna o tomto konkrétním případu nemá smysl se mnou diskutovat.
Jinak E36 má podvozek z roku 93 myslím.
X6 má dynamic drive, 4x4, a ja nevím co ještě. Je mi jasne že je o nějaké to kilčo těžší, ale stejně si myslím že by na to m byla lépe než E36.
Klucí to vážně chcete srovnávat e36ku např. z roku 1993 a X6 z roku 2007, resp. 2008??? Každý auto je z jinýho století a společný mají jen znak na kapotě... Bych nesrovnával nesrovnatelné...
Už tě vidím frajere jak jedeš s E36 po poli pokošené kukuřice A vsadím se o co chceš že tahle X6 na tom bude v zatáčkách lépe než tvoje E36. Prostě někteří lidé to opravdu využijí. Někdo potřebuje prostě auto, které má vyžší světlou výšku a na druhou stranu zase chce jezdit i rychle.
Na to pole nevjedeš ani s tou X6, nebo tam zkončíš. Nemyslel jsem to tak, že bych vychvaloval svoje auto oproti X6! Každopádně to v zatáčce líp nepojede, pokud máš alespoň základní znalosti fyziky, tak je ti jasné co velká hmotnost spolu s vysokým těžištěm provedou s agilitou auta v zatáčkách... Chápu, že různí lidé to vidí různě...tohle je prostě můj názor na čím dál větší univerzálnost dnešních aut...zabijí to podle mě jejich charakter...
A proč by jsi na to pole s tou X6 nevjel? Uplně v pohodě. Zrovna o tomto konkrétním případu nemá smysl se mnou diskutovat. Jinak E36 má podvozek z roku 93 myslím. X6 má dynamic drive, 4x4, a ja nevím co ještě. Je mi jasne že je o nějaké to kilčo těžší, ale stejně si myslím že by na to m byla lépe než E36.
michal09 píše:Klucí to vážně chcete srovnávat e36ku např. z roku 1993 a X6 z roku 2007, resp. 2008??? Každý auto je z jinýho století a společný mají jen znak na kapotě... Bych nesrovnával nesrovnatelné...
Ne ne to jsem nechtěl, ale říkám že to auto si najde hodně zájmců a to i přez nezvyklý tvar.
Když jsem viděl poprvé 5er E60 tak jsem si říkal že hnusnější auta dělá snad jen rencek no a nakonec parkovalo u nás v garáži
kosh píše:Ja zase smysl tohoto modelu chápu naprosto přesně. Chce to člověk, který chce jezdit rychle, mít z toho nějaký požitek a potřebuje se dostat i do lehounkého terénu. Oproti X5 to má být více sportovně nastavené takže není co řešit.
Kdo chce jezdit rychle - Koupí si sportovní auto (Žádné SUV na světě nemůže být sportovní, už proto kolik váží a kde má těžiště...rychlost v přímce je něco jiného) Kdo chce mít požitek jízdy - koupí si BMW...v tomhle s tebou souhlasím Kdo se chce dostat do lehkého terénu - Koupí si terénní auto. Ano, do lehkého terénu se X6 využít může, ale to se dá použít i moje E36 Coupé, na seriovém podvozku je to stejně vysoká koza. X6, která je primárně určená pro silniční využití(už podle obutí), bude mít jízdní vlastnosti v terénu otřesné. Jediný lehký terén, kam bych se s tímhle vydal je zasněžená D1.
Nechci to auto zrazovat, dokud jej osobně nevyzkouším, ale příjde mi myšlenka křížit coupé a Jeep jako slepá ulička. Výjde z toho hybrid který jenom kombinuje slabosti obou platforem. Já se taky doma nesnažím skřížit psa a kočku, aby mi mourek štěkal na kolemjdoucí a hlídal barák a Azor by zatím chytal myši a večer by mi hezky vrněl do klína... Kam až tyhle fantasmagorie automobilek půjdou? Co takhle obojživelná sedma v longu, aby se dala použít pro transkontinentální zaoceánskou přepravu diplomatů?
Supr napsany, vtipně, výstižně!! Naprosto souhlasím. Dokonce jsem narozdíl od ostatních aji pochopil o čem jsi psal... Mi došlo, že nesrovnavas e36 s X6, ale proste normalni silnicni auto versus tenhle hybrid, kterej je jeste navic osklivej. Nekde jsem cetl ze to spouste lidí pripomina Sangyong Actyon(nebo jak se to pise) a me teda dost... pekna Asie z Mnichova, jen co je pravda.