
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... icle=14114
logan GTi už je. teda skoro.logan CUP http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... ogan/13009JIP píše:Nějak u tohohle auta postrádám jeho smysl (krom toho, že se mi moc nelíbí). To by se už mohlo vyrábět FERRARI ENZO Combi, DACIA LOGAN GTi nebo SMART 4x4Allroad...![]()
Ten 4 a půl litr s 300kw, to už může bejt celkem peklo na takový auto...khonza318 píše:
u X6 jsou krásný ty motory: 50i - 4,4biturbo![]()
Kdo chce jezdit rychle - Koupí si sportovní auto (Žádné SUV na světě nemůže být sportovní, už proto kolik váží a kde má těžiště...rychlost v přímce je něco jiného)kosh píše:Ja zase smysl tohoto modelu chápu naprosto přesně. Chce to člověk, který chce jezdit rychle, mít z toho nějaký požitek a potřebuje se dostat i do lehounkého terénu. Oproti X5 to má být více sportovně nastavené takže není co řešit.
JIP píše:Kdo chce jezdit rychle - Koupí si sportovní auto (Žádné SUV na světě nemůže být sportovní, už proto kolik váží a kde má těžiště...rychlost v přímce je něco jiného)kosh píše:Ja zase smysl tohoto modelu chápu naprosto přesně. Chce to člověk, který chce jezdit rychle, mít z toho nějaký požitek a potřebuje se dostat i do lehounkého terénu. Oproti X5 to má být více sportovně nastavené takže není co řešit.
Kdo chce mít požitek jízdy - koupí si BMW...v tomhle s tebou souhlasím
Kdo se chce dostat do lehkého terénu - Koupí si terénní auto. Ano, do lehkého terénu se X6 využít může, ale to se dá použít i moje E36 Coupé, na seriovém podvozku je to stejně vysoká koza. X6, která je primárně určená pro silniční využití(už podle obutí), bude mít jízdní vlastnosti v terénu otřesné. Jediný lehký terén, kam bych se s tímhle vydal je zasněžená D1.
Nechci to auto zrazovat, dokud jej osobně nevyzkouším, ale příjde mi myšlenka křížit coupé a Jeep jako slepá ulička. Výjde z toho hybrid který jenom kombinuje slabosti obou platforem.
Já se taky doma nesnažím skřížit psa a kočku, aby mi mourek štěkal na kolemjdoucí a hlídal barák a Azor by zatím chytal myši a večer by mi hezky vrněl do klína...
Kam až tyhle fantasmagorie automobilek půjdou?
Co takhle obojživelná sedma v longu, aby se dala použít pro transkontinentální zaoceánskou přepravu diplomatů?![]()
Na to pole nevjedeš ani s tou X6, nebo tam zkončíš. Nemyslel jsem to tak, že bych vychvaloval svoje auto oproti X6!kosh píše:
Už tě vidím frajere jak jedeš s E36 po poli pokošené kukuřice![]()
A vsadím se o co chceš že tahle X6 na tom bude v zatáčkách lépe než tvoje E36. Prostě někteří lidé to opravdu využijí.
Někdo potřebuje prostě auto, které má vyžší světlou výšku a na druhou stranu zase chce jezdit i rychle.
JIP píše:Na to pole nevjedeš ani s tou X6, nebo tam zkončíš. Nemyslel jsem to tak, že bych vychvaloval svoje auto oproti X6!kosh píše:
Už tě vidím frajere jak jedeš s E36 po poli pokošené kukuřice![]()
A vsadím se o co chceš že tahle X6 na tom bude v zatáčkách lépe než tvoje E36. Prostě někteří lidé to opravdu využijí.
Někdo potřebuje prostě auto, které má vyžší světlou výšku a na druhou stranu zase chce jezdit i rychle.![]()
Každopádně to v zatáčce líp nepojede, pokud máš alespoň základní znalosti fyziky, tak je ti jasné co velká hmotnost spolu s vysokým těžištěm provedou s agilitou auta v zatáčkách...
Chápu, že různí lidé to vidí různě...tohle je prostě můj názor na čím dál větší univerzálnost dnešních aut...zabijí to podle mě jejich charakter...
asi s tim ma vetsi zkusenostikosh píše:JIP píše:Na to pole nevjedeš ani s tou X6, nebo tam zkončíš. Nemyslel jsem to tak, že bych vychvaloval svoje auto oproti X6!kosh píše:
Už tě vidím frajere jak jedeš s E36 po poli pokošené kukuřice![]()
A vsadím se o co chceš že tahle X6 na tom bude v zatáčkách lépe než tvoje E36. Prostě někteří lidé to opravdu využijí.
Někdo potřebuje prostě auto, které má vyžší světlou výšku a na druhou stranu zase chce jezdit i rychle.![]()
Každopádně to v zatáčce líp nepojede, pokud máš alespoň základní znalosti fyziky, tak je ti jasné co velká hmotnost spolu s vysokým těžištěm provedou s agilitou auta v zatáčkách...
Chápu, že různí lidé to vidí různě...tohle je prostě můj názor na čím dál větší univerzálnost dnešních aut...zabijí to podle mě jejich charakter...
A proč by jsi na to pole s tou X6 nevjel? Uplně v pohodě. Zrovna o tomto konkrétním případu nemá smysl se mnou diskutovat.
Jinak E36 má podvozek z roku 93 myslím.
X6 má dynamic drive, 4x4, a ja nevím co ještě. Je mi jasne že je o nějaké to kilčo těžší, ale stejně si myslím že by na to m byla lépe než E36.
Ne ne to jsem nechtěl, ale říkám že to auto si najde hodně zájmců a to i přez nezvyklý tvar.michal09 píše:Klucí to vážně chcete srovnávat e36ku např. z roku 1993 a X6 z roku 2007, resp. 2008??? Každý auto je z jinýho století a společný mají jen znak na kapotě...Bych nesrovnával nesrovnatelné...
Supr napsany, vtipně, výstižně!! Naprosto souhlasím. Dokonce jsem narozdíl od ostatních aji pochopil o čem jsi psal... Mi došlo, že nesrovnavas e36 s X6, ale proste normalni silnicni auto versus tenhle hybrid, kterej je jeste navic osklivej. Nekde jsem cetl ze to spouste lidí pripomina Sangyong Actyon(nebo jak se to pise) a me teda dost... pekna Asie z Mnichova, jen co je pravda.JIP píše:Kdo chce jezdit rychle - Koupí si sportovní auto (Žádné SUV na světě nemůže být sportovní, už proto kolik váží a kde má těžiště...rychlost v přímce je něco jiného)kosh píše:Ja zase smysl tohoto modelu chápu naprosto přesně. Chce to člověk, který chce jezdit rychle, mít z toho nějaký požitek a potřebuje se dostat i do lehounkého terénu. Oproti X5 to má být více sportovně nastavené takže není co řešit.
Kdo chce mít požitek jízdy - koupí si BMW...v tomhle s tebou souhlasím
Kdo se chce dostat do lehkého terénu - Koupí si terénní auto. Ano, do lehkého terénu se X6 využít může, ale to se dá použít i moje E36 Coupé, na seriovém podvozku je to stejně vysoká koza. X6, která je primárně určená pro silniční využití(už podle obutí), bude mít jízdní vlastnosti v terénu otřesné. Jediný lehký terén, kam bych se s tímhle vydal je zasněžená D1.
Nechci to auto zrazovat, dokud jej osobně nevyzkouším, ale příjde mi myšlenka křížit coupé a Jeep jako slepá ulička. Výjde z toho hybrid který jenom kombinuje slabosti obou platforem.
Já se taky doma nesnažím skřížit psa a kočku, aby mi mourek štěkal na kolemjdoucí a hlídal barák a Azor by zatím chytal myši a večer by mi hezky vrněl do klína...
Kam až tyhle fantasmagorie automobilek půjdou?
Co takhle obojživelná sedma v longu, aby se dala použít pro transkontinentální zaoceánskou přepravu diplomatů?![]()