Pripadne mi dost levne a hlavene vypada dobre. Na co si dat prosim bacha. Pokud by to bylo ok tak bych do nej jeste tenhle tejden sel.



co to tak muze stat? CCA samozrejme s nejakou opravou pocitam.bmwfil píše:U commonů dochází cca kolem 180-220tis km k jejich odchodu, tj. je nutné s tím počítat... Proto taky se nejvíc a nejlevněji např. v D prodávají auta co mají tolik najetoShelby píše:bmwfil píše:Vzhledem ke Km začni šetřit na vstřiky...můžeš mi to prosím vysvětlit
Že vstřikovače občas odejdou je mi známo, mě zajímá jak je vadnej nebo chceš-li odcházející vstřikovač poznat z fotky a čísla na tachometrubmwfil píše:U commonů dochází cca kolem 180-220tis km k jejich odchodu, tj. je nutné s tím počítat... Proto taky se nejvíc a nejlevněji např. v D prodávají auta co mají tolik najetoShelby píše:bmwfil píše:Vzhledem ke Km začni šetřit na vstřiky...můžeš mi to prosím vysvětlit
Tak tuším jeden kolem 7t... S přesnou diagnózou závady spíš poradí kdo to zná lépe, tuším člen milonovo má přesně tohle auto (525dT), tak se ho poptej na zkušenosti...Honnzas píše:co to tak muze stat? CCA samozrejme s nejakou opravou pocitam.bmwfil píše:U commonů dochází cca kolem 180-220tis km k jejich odchodu, tj. je nutné s tím počítat... Proto taky se nejvíc a nejlevněji např. v D prodávají auta co mají tolik najetoShelby píše:můžeš mi to prosím vysvětlit
To ze jsou v haji vstriky je asi nejvic videt na tom ze to huli ne.
Takže... vadnej, nebo chceš-li odcházející vstřikovač poznat z fotky NELZE a číslo na tachometru je právě jen číslo na tachometru (bohužel většinou nerovná se počtu najetých km), ale je to jedinný dostupný údaj na první pohled...Že vstřikovače občas odejdou je mi známo, mě zajímá jak je vadnej nebo chceš-li odcházející vstřikovač poznat z fotky a čísla na tachometru Idea joo mimochodem mám najeto 547tis. km a nějakej ten vstřikovač mám ještě původní, takže??
Kupované když mělo 206000km s dvěma vadnými vstřikovači v německu, při výměně byly vidět dva vyměněné už předtím. Poslední dva jsou původní. Bratr má najeto cca300tis.km a má původní všechny.bmwfil píše:Takže... vadnej, nebo chceš-li odcházející vstřikovač poznat z fotky NELZE a číslo na tachometru je právě jen číslo na tachometru (bohužel většinou nerovná se počtu najetých km), ale je to jedinný dostupný údaj na první pohled...Že vstřikovače občas odejdou je mi známo, mě zajímá jak je vadnej nebo chceš-li odcházející vstřikovač poznat z fotky a čísla na tachometru Idea joo mimochodem mám najeto 547tis. km a nějakej ten vstřikovač mám ještě původní, takže??
Tak to máš asi jako jeden z mála přiznané skutečné km a stěstí na vstřikovače... I když, v kolika km jsi auto kupoval? Ony možná ty Tvoje "původní" jsou už měněné a ty měněné už jsou měněné podruhé, to jen tak naokraj...
Tak to gratuluji k vyjímečnému kousku... Ale obvyklá životnost je jinde...Kupované když mělo 206000km s dvěma vadnými vstřikovači v německu, při výměně byly vidět dva vyměněné už předtím. Poslední dva jsou původní. Bratr má najeto cca300tis.km a má původní všechny.
Cože? proč by to nemohlo mít 174 000? Vždyt je to v provozu od 2000 .. cca 60km za den.. to neni vůbec nereálný. Logicky ne každej drandí za den 500km aby se mu to pak načetlo.. Vem si jen typickej příklad, 15km do práce, 15km z práce + zbytek po výletech .. popř. práce v místě bydliště a zbytek po výletech..Zdenda_8 píše:No to jsem taky nějak nepochopil ,snad si nemyslíš ,že to má oněch 174tkm. to jsi dost naivní ,ten bude mít min. o 100 víc
No já těm 170tis km taky nevěřím, stačí si přečíst v inzerátu "podvozek+motor po GO", podívat se na sedačku a volant, to nevim co by s tim kdo dělal aby to auto vypadalo takhle po 170k kmanii píše:Cože? proč by to nemohlo mít 174 000? Vždyt je to v provozu od 2000 .. cca 60km za den.. to neni vůbec nereálný. Logicky ne každej drandí za den 500km aby se mu to pak načetlo.. Vem si jen typickej příklad, 15km do práce, 15km z práce + zbytek po výletech .. popř. práce v místě bydliště a zbytek po výletech..Zdenda_8 píše:No to jsem taky nějak nepochopil ,snad si nemyslíš ,že to má oněch 174tkm. to jsi dost naivní ,ten bude mít min. o 100 víc
TO BUDE MÍT MIN O 100 VÍC - jako že to podle tebe má minimálně 280 000, reálně spíš 380 000? Kurník a kolik mělo moje bávo z r91, když sem ho prodávala s 280 000?.. no počítám tak dobrej milion..
Já se tu nechci do nikoho návažet ani nikoho urážet, ale hesla typu - podívat se na sedačku a na volant popř. ještě na pedály, kliky u dvěří ... to jsou takový standardní "hovna", který se píšou, někdy je to bohužel nepodložené. Buďto každý vidíme jiný inzerát, nebo nevím, co je na těch fotkách vidět? jestli je volant na 180 000 extremě ošahany? nebo jestli si jen nějaká baba natřela ruce indulonoua proto se nekde víc elskne? a co je na té sedačce? dokonce není ani číslá u řidiče, to kvituji .. je to takové rizikové místo..Shelby píše:No já těm 170tis km taky nevěřím, stačí si přečíst v inzerátu "podvozek+motor po GO", podívat se na sedačku a volant, to nevim co by s tim kdo dělal aby to auto vypadalo takhle po 170k kmanii píše:Cože? proč by to nemohlo mít 174 000? Vždyt je to v provozu od 2000 .. cca 60km za den.. to neni vůbec nereálný. Logicky ne každej drandí za den 500km aby se mu to pak načetlo.. Vem si jen typickej příklad, 15km do práce, 15km z práce + zbytek po výletech .. popř. práce v místě bydliště a zbytek po výletech..Zdenda_8 píše:No to jsem taky nějak nepochopil ,snad si nemyslíš ,že to má oněch 174tkm. to jsi dost naivní ,ten bude mít min. o 100 víc
TO BUDE MÍT MIN O 100 VÍC - jako že to podle tebe má minimálně 280 000, reálně spíš 380 000? Kurník a kolik mělo moje bávo z r91, když sem ho prodávala s 280 000?.. no počítám tak dobrej milion..
Předem podotýkám, že nechci tvrdit že výše zmiňovaný vůz nemá najeto 170tis či kolik, ani že úvaha 60km denně není oprávněná, to určitě je, ale řekl bych spíš u fabie combi nebo něčeho podobnýho, obrovskýho bramboráka s dieselovým motorem si většinou kupovali lidi, co s ním jezdili dálky a ta úspora na naftě se jim vrátila vzhledem k vyšší pořizovací ceně dieselů... Prostě 170 tis na 8 let starý BMW je z 99% stočených, kdyby to byla M5 na víkendy tak neřeknu, ale tohle je velký pohodlný auto, manažerská třída, ne určený na 15km do práce a zpět, není to nemožný ale vysoce nepravděpodobný...anii píše:Já se tu nechci do nikoho návažet ani nikoho urážet, ale hesla typu - podívat se na sedačku a na volant popř. ještě na pedály, kliky u dvěří ... to jsou takový standardní "hovna", který se píšou, někdy je to bohužel nepodložené. Buďto každý vidíme jiný inzerát, nebo nevím, co je na těch fotkách vidět? jestli je volant na 180 000 extremě ošahany? nebo jestli si jen nějaká baba natřela ruce indulonoua proto se nekde víc elskne? a co je na té sedačce? dokonce není ani číslá u řidiče, to kvituji .. je to takové rizikové místo..Shelby píše:No já těm 170tis km taky nevěřím, stačí si přečíst v inzerátu "podvozek+motor po GO", podívat se na sedačku a volant, to nevim co by s tim kdo dělal aby to auto vypadalo takhle po 170k kmanii píše: Cože? proč by to nemohlo mít 174 000? Vždyt je to v provozu od 2000 .. cca 60km za den.. to neni vůbec nereálný. Logicky ne každej drandí za den 500km aby se mu to pak načetlo.. Vem si jen typickej příklad, 15km do práce, 15km z práce + zbytek po výletech .. popř. práce v místě bydliště a zbytek po výletech..
TO BUDE MÍT MIN O 100 VÍC - jako že to podle tebe má minimálně 280 000, reálně spíš 380 000? Kurník a kolik mělo moje bávo z r91, když sem ho prodávala s 280 000?.. no počítám tak dobrej milion..
a podvozek a motor po GO . to je taky klasika která se píše, bohužel už se nikdy nepíše, co kdo pod GO motoru a podovzku vidí. Přišla jsem dos tyku i s takovýma, co za GO motoru brali vyměněné svíčky, filtry, olej ... a 174 000 neni zrovna malo na nějakou tu opravčičku .. toť můj názor. Prostě 174 000 u auta z 2000 není nereálných, a rozhodně bych netvrdila, že to má min. o 100 000 víc..
Přeji příjemnou koupi, a doufám, že bude OK