Jaký je správný postup na kontrolu (případně dolití) oleje u 5HP30? Dělá se to při nastartovaném motoru? V jaké poloze má být volič? Díky všem za odpovědi.
Misa píše:Trapnej dotaz, možná se to tu řešilo, ale nemám sílu číst 14 stran
Co se stane, když vypnu motor v poloze D nebo R? Je to nějakej průšvih? Zatím se mi to ještě nepovedlo, ale kdyby náhodou ...
Nevytáhneš klíček...
Jak u ktereho auta, u E36 se klic vytahne bez problemu. Ale nastartovat to uz nedovoli.
souhlas, u e32 to stejny. dokaze to pekne vytrestat, kdyz si neuvedomis, ze mas zarazeno treba D a starter ani neskytne. to cloveka polejva ledovej pot
Tak jsem dnes (už vlastně včera.... ) provedl taky výměnu oleje (vešlo tam 5.5l) a filtru v automatu na E46. Ujel jsem s tím novým olejem cca 13km a zatím jsem nepozoroval žádný rodíl v chování (uvidíme, jestli bude nějaký rodíl po delší jízdě). Stávající olej byl tmavší, ale rozhodně nebyl vyloženě černý (auto má najeto cca 165tkm). Takže to už asi někdy bylo měněno.
miloshm píše:Jaký je správný postup na kontrolu (případně dolití) oleje u 5HP30? Dělá se to při nastartovaném motoru? V jaké poloze má být volič? Díky všem za odpovědi.
Teplota oleja mezi 20 a 30 °C, motor nastartovany, auto vo vodorovnej polohe, parkrat preradit vsetky rychlosti, pri kontrole volic na P alebo N.
jakej je nejlepsi postup u automatu s rychlym rozjezdem z mista? kdyz se pusti brzda a da plyn tak to trva nez je plnej zatah, oproti tomu kdyz se drzi brzda i plyn a pak se pusti brzda tak je to asi pro tu prevdovku docela rana... Jak to jde teda udelat co nejsetrneji ale zaroven se rozjet co nejrychlejc?
Cromoly píše:jakej je nejlepsi postup u automatu s rychlym rozjezdem z mista? kdyz se pusti brzda a da plyn tak to trva nez je plnej zatah, oproti tomu kdyz se drzi brzda i plyn a pak se pusti brzda tak je to asi pro tu prevdovku docela rana... Jak to jde teda udelat co nejsetrneji ale zaroven se rozjet co nejrychlejc?
Manuálně za jedna a plyn z volnoběhu (automat se většinou rozjíždí z dvojky a když dáš z fleku plnej, tak ještě podřazuje, což je další prodleva a zbytečná rána). Tuhle prodlevu už musíš oželet, pokud nechceš odrovnat skříň. Na prasení je manuál...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
jurasis píše:automat se většinou rozjíždí z dvojky a když dáš z fleku plnej, tak ještě podřazuje, což je další prodleva a zbytečná rána
Automat se rozjíždí normálně z jedničky, v režimu D Sport výhradně, v režimu D se někdy výjimečně rozjede i na dvojku, pokud rozpozná třeba déletrvající jízdu v měském provozu (nízké rychlosti, neustálé rozjíždění a zastavování). Pokud nemáš úplně zblblou převodovku z neustálého pozvolného posouvání městem, tak se ti při každém rychlejším startu musí rozjíždět na jedničku
Nekde jsem mel napsanej presnej proces kterej steptronik u e39 vyhodnoti jako mestskej provoz po kterym se rozjizdi na dvojku, ale ted to nemuzu najit. Je to neco jako rozjezd na 1 bez zarazeni 2, zastaveni, rozjezd, zastaveni. Nebo tak neco. A rusi se to tusim pri prekroceni nejaky rychlosti. Kazdopadne normalni rozjezd je z 1.°
Ha! Eletric trasmission controll part 2; Stop and go feature:
The feature is activated by defined sequence of shifts which are as follows:
• Upshift from first to second - followed by a downshift from second to first - followed
by another upshift from first to second. This is then followed by the vehicle coming
to a complete stop.
After this sequence occurs, the transmission will stay in second gear. The AGS control has
recognized stop and go driving and this function will prevent excessive shifting during heavy
conditions. The second gear start will be cancelled when:
• The vehicle speed exceeds 40 MPH
• The throttle pedal is pressed more than 90%
• The range selector is moved to Park, Neutral, Reverse or Sport (4,3 or 2)
• The vehicle is in Sport Mode
Pokud bys potreboval preklad tak rekni. Snad to k necemu bude.