miloshm píše:Tak mám asi problém s převodovkou. Občas se auto nechce na D vůbec rozjet, přidám plyn a vypadá to, jako bych přitom stál na brzdě - motor zvýší otáčky, ale auto se rozjíždí velmi neochotně. Po ujetí cca 10 metrů to najednou vystřelí jak z praku a už to jede dobře. Myslel jsem si, že to dělají brzdy a dal jsem to k mechanikovi. Před chvíli volal, že brzdy jsou OK a taky zjistil, že když stojí po kopečku a dá N, tak se to rozjede a když dá D, tak se rozjet nechce. Má tady někdo podobnou zkušenost? Čím by to mohlo být? Dělá to jen občas - někdy po celonočním stání, někdy až po několika kilometrech při zastavení (třeba na křižovatce).
Být tebou zajedu hned do servisu at to otevřou, tam ti řeknou více. Zatím si nepsal, že ti to skáče do nouzového režimu, teoreticky je to dobře. Mě to dělalo to samý a šel sem na repas komplet.
Díky za odpovědi. Dolitím oleje určitě začnu, snad to pomůže. Do nouzového režimu to nepadá, řadí plynule. Repas převodovky je to poslední do čeho bych chtěl nyní investovat
Zdravím.
Jak řekl kolega Pietro začal bych ti olejem. Na E34 mně potkala stejná situace. Ale na druhou stranu muže to bit i špatnou práci čerpadla. Zajímavé je kde je ten olej, když tam chibi?[/code]
tyufa: kde je? Já měl např. prasklou hadici co jde do chladiče od automatu... zjištěno až po dolití (začalo řadit krásně) a pak výskyt louží pod autem...
Chalpi,jaké souvislosti musí nastat,aby automat podřadil - je mi divné že jedu s kopce,je tam zařazená rychlost,motor točí cca 1800 ot - pak při brzdím,hodí se neutrál,pak se lejce otáčky motoru zvýší na cca. 1200 ot a to je vše. Brzdný účinek motoru není vůbec znát,. Opravdu málokdy se mi stane že automat podřadí tak,že otáčky vyletí třeba nad 2000 ot. ¨Je to správně nebo si mám chystat korunky na repas
U automatu s adaptivním režimem stačí "ťuknout" na pedál brzdy a mělo by to podřadit. Dle vlastní zkušenosti musím říct, že ne vždy se to podaří. Mám úspěšnost tak 70-80%.
Pokud jedeš z kopce a chceš naopak přeřadit na vyšší kvalt, tak stačí ťuknout na pedál plynu.
dneska jsem na rychlostní silnici zkoušel tzv. "kick-down" - program automatu - nevěděl jsem totiž to,že za zarážkou na plyn je ještě tlačítko pro ten kick... Cumim jako prase co v tom motoru a tak "starém autě je za sílu
Jo to je fajn tlačítko ,rád ho překonávám , .Ale chci se zeptatm můžu u automatu -Tiptronic prostě P R N D pak k řidiči SPORT a + - ,tak když tam mám D a jedu z kopce jestli tam můžu fouknout N a zpět D aniž bych musel zastavovat udělal jsem to u E39 a ozvala se taková rána škublo to s autem,ale Teďka u E61 to zkoušet radši nechci ...Má někdo zkušenost?
Tiff_needel píše:Jo to je fajn tlačítko ,rád ho překonávám , .Ale chci se zeptatm můžu u automatu -Tiptronic prostě P R N D pak k řidiči SPORT a + - ,tak když tam mám D a jedu z kopce jestli tam můžu fouknout N a zpět D aniž bych musel zastavovat udělal jsem to u E39 a ozvala se taková rána škublo to s autem,ale Teďka u E61 to zkoušet radši nechci ...Má někdo zkušenost?
A proč s tím chceš kvrdla.... řešilo se to tu mockrát. Co třeba odtah, v manuálu ti to píšou, že na N se jezdit rozhodně moc nemá....
Tiff_needel píše:Jo to je fajn tlačítko ,rád ho překonávám , .Ale chci se zeptatm můžu u automatu -Tiptronic prostě P R N D pak k řidiči SPORT a + - ,tak když tam mám D a jedu z kopce jestli tam můžu fouknout N a zpět D aniž bych musel zastavovat udělal jsem to u E39 a ozvala se taková rána škublo to s autem,ale Teďka u E61 to zkoušet radši nechci ...Má někdo zkušenost?
A proč s tím chceš kvrdla.... řešilo se to tu mockrát. Co třeba odtah, v manuálu ti to píšou, že na N se jezdit rozhodně moc nemá....
mám potíže s AGS při jízdě z kopce,blbne mi v tom eletronika na D by to mělo správně podřadit při jízdě z kopce(aby se spustila volnoběžka s rekultivací brzdné síly),jen to mám tak rozhaprované až mi to přetáčí motor do omezovače,tak abych se tomuto vyvaroval,není to moc zdravé.
Tiff_needel píše:Jo to je fajn tlačítko ,rád ho překonávám , .Ale chci se zeptatm můžu u automatu -Tiptronic prostě P R N D pak k řidiči SPORT a + - ,tak když tam mám D a jedu z kopce jestli tam můžu fouknout N a zpět D aniž bych musel zastavovat udělal jsem to u E39 a ozvala se taková rána škublo to s autem,ale Teďka u E61 to zkoušet radši nechci ...Má někdo zkušenost?
A proč s tím chceš kvrdla.... řešilo se to tu mockrát. Co třeba odtah, v manuálu ti to píšou, že na N se jezdit rozhodně moc nemá....
mám potíže s AGS při jízdě z kopce,blbne mi v tom eletronika na D by to mělo správně podřadit při jízdě z kopce(aby se spustila volnoběžka s rekultivací brzdné síly),jen to mám tak rozhaprované až mi to přetáčí motor do omezovače,tak abych se tomuto vyvaroval,není to moc zdravé.
Zajeď na diagnostiku... nebo rovnou do prevodovka.cz, mě tam dělali repas
Zkus dát vždycky Sport ( k sobě). Běžně tak podřazuju. Funguje mi to i u tempomatu. Pokud na dálnici zapnu paměť, auto se normálně rozjíždí. Pokud tam dám (stačí na chvilku) Sport, podřadí si a zrychluje na rychlost v paměti daleko rychleji.
N za jízdy nedávej...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Bohužel musím souhlasit. Bylo mi tam sděleno, že moje skříň potřebuje total repas za min. 50k a nevydrží víc jak tisíc km.
Někdo jiný mi skříň vyčistil a vyměnil olej (cena za práci 2k !) a zatím 15kkm peláší jak nová... Ťuk, ťuk na pořádný dubový...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Jaký je rozdíl mezi módem "S" a módem "D" u automatu - je možné aby mód "S" umožnil rychlejší zrychlení nebo je jen na to aby převodovka řadila při vyšších točkách motoru. Díks. - E39 525 tds.