Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Automatická převodovka
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Kontaktovat uživatele:
Má někdo zkušenosti s klepáním ozývajícím se z převodovky ZF 5HP30 v e34 540i? Vím, že převodovka není v nejlepším stavu - občas pořádně nezařadí zpátečku atd. Dnes jsem si všimnul, že po nastartování se ozývá klepání z pod auta - dělá to i při stojícím vozidle a frekvence je závislá na otáčkách. Od motoru bych řekl, že to nejde. Už jsem si pořídil manuální převodovku a ve středu to dávám na předělání. Jenže teď jsem dost daleko od domu a to ještě potřebuji dojet s vozíkem. Má někdo zkušenosti - jestli se to vysype hned nebo jestli to ještě pár km vydrží? Zatím jsem s tím ujel asi 60 km a připadá mi, že je to stejné. Díky za všechny rady nebo tipy!
Takze repas v JP Transmissions hotovy. Viac najdete tu:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=81596
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=81596
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: úte 18.05.2010 00:00
Máte někdo zkušenost s repasováním pouze měniče? Zajímá mě, jestli kvalita komponent odpovídá originálu (prý ano, v jednom servisu mi řekli, že díly berou přímo od Sachse), případně zda měl někdo s repasovaným měničem po nějaké době potíže. Můžete mi doporučit někoho, kdo to dělá (+ přibližná cena)? Jedná se mi o provedení N35 na A5S440Z z 540iA E39. Nebo kdyby se někomu válel funkční doma...
Mám E39 2001 Touring. No možná to je ono, ale já prostě cítím, jak auto znatelně přidá plyn, až mě zatlačí do sedačky (jen trošku samozřejmě
) a pak nadřadí.[/quote]
Ahoj mne robi to iste.menil som olej aj filter pri 180km ked som auto kupil.normalne sa bojim co bude robit ked je bude mrznut.presne ako pises pridavam na D a plyn drzim rovnomerne a pred tym ako si preradi sa zvysia otacky.ked sa zohreje tak ok.
Este otazka nakolko to je moj prvy automat je normalne ze to tak preklzuje ked zrychlujem alebo tam je nieco pokazene co vlastne znamena prevodovka ma zamknut

Ahoj mne robi to iste.menil som olej aj filter pri 180km ked som auto kupil.normalne sa bojim co bude robit ked je bude mrznut.presne ako pises pridavam na D a plyn drzim rovnomerne a pred tym ako si preradi sa zvysia otacky.ked sa zohreje tak ok.
Este otazka nakolko to je moj prvy automat je normalne ze to tak preklzuje ked zrychlujem alebo tam je nieco pokazene co vlastne znamena prevodovka ma zamknut
Čau, mám sice 2002 A6 4.2 V8 s tiptronicem, ale asi to bude spíš obecný dotaz:
Po dlouhém stání (cca 8h a více) mi poslední dobou (od začátku ranních mrazů?) po nastartování a následném přeřazení na D nebo R (cca 5s po nastartování) auto cukne. Resp. není to žádná rána, ale i přes šlápnutou brzdu auto o pár cm popojede. Tak nevím, jestli není něco špatně.
Může to být jen příčinou blbé kombinace mrtvých zadních brzd (v úterý jedu vyměnit) s 300PS a quattrem? Nebo byste hledali chybu v převodovce? Před cca 3000km jsem měnil olej a byl prej čistej bez špon a podle http://www.prevodovka.cz ve velmi nadstandardním zachovalém stavu...
Po dlouhém stání (cca 8h a více) mi poslední dobou (od začátku ranních mrazů?) po nastartování a následném přeřazení na D nebo R (cca 5s po nastartování) auto cukne. Resp. není to žádná rána, ale i přes šlápnutou brzdu auto o pár cm popojede. Tak nevím, jestli není něco špatně.
Může to být jen příčinou blbé kombinace mrtvých zadních brzd (v úterý jedu vyměnit) s 300PS a quattrem? Nebo byste hledali chybu v převodovce? Před cca 3000km jsem měnil olej a byl prej čistej bez špon a podle http://www.prevodovka.cz ve velmi nadstandardním zachovalém stavu...
shwaaraa píše:Čau, mám sice 2002 A6 4.2 V8 s tiptronicem, ale asi to bude spíš obecný dotaz:
Po dlouhém stání (cca 8h a více) mi poslední dobou (od začátku ranních mrazů?) po nastartování a následném přeřazení na D nebo R (cca 5s po nastartování) auto cukne. Resp. není to žádná rána, ale i přes šlápnutou brzdu auto o pár cm popojede. Tak nevím, jestli není něco špatně.
Může to být jen příčinou blbé kombinace mrtvých zadních brzd (v úterý jedu vyměnit) s 300PS a quattrem? Nebo byste hledali chybu v převodovce? Před cca 3000km jsem měnil olej a byl prej čistej bez špon a podle http://www.prevodovka.cz ve velmi nadstandardním zachovalém stavu...
to co popisuješ se čas od času stává (znám to z mnoha aut, mám vypozorované že nejčastěji se to stane následující den po předchozím krátkém večerním zacouvání na parkovací místo). Pokud to nejsou vyloženě extrémně tvrdé hydraulické rázy tak bych z toho nečílil. Ty hydraulické ventily už po letech nemusí chodit tak jemně jako kdysi, můžou být už citlivější na teplotu nebo v některém místě nepatrně přidírají, ale funkce převodovky tím v zásadě ohrožena není.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
[quote="jiriik"]A co výměna oleje v automatu ?Provádět nebo neprovádět? A asik v servisu BMW?Nebo nevíte jaká je tato firma http://www.kaps.cz/ ?
Předem děkuji.
Předem děkuji.
Zdravim, mam vyhlidlou jednu E46 320d 110kW. Dnes jsem se byl v jedne projet. Je to automat z roku 2003 a stav tacho kolem 100.000km. Jizda se mi zdala celkem v poradku. Jedine co me trosku rozhodilo bylo to, ze kdyz jsem brzdil na krizovatce, tak motor jakoby nesel uplne klidne, ale "vrcel" vic nez pri volnobehu. Myslite ze je to v poradku? Za to auto nechce uplne nejmin a tak bych nerad koupil neco, co se me pak rozsype!
Moc vas prosim o nejake rady co zkusit abych zjistil jak na tom automat je - asi je to tady uz napsane ale nemam cas prolezat cele forum nebo i tohle 22 strankove vlakno...
Diky moc
Moc vas prosim o nejake rady co zkusit abych zjistil jak na tom automat je - asi je to tady uz napsane ale nemam cas prolezat cele forum nebo i tohle 22 strankove vlakno...
Diky moc