Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Ramena

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Mad Max »

Kmitání je pryč. Podvozek je jako novej. Přikládám obrázek toho ramena.
Přílohy
rameno.jpg
rameno.jpg (54.79 KiB) Zobrazeno 4645 x
rameno.jpg
rameno.jpg (54.79 KiB) Zobrazeno 4645 x
podrasky
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: ned 14.09.2003 00:00

#2 Příspěvek od podrasky »

Pred tydnem sem ho taky menil ale ceka me este spodni.:cry:
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Mad Max »

Moje BMW je nyní v pohodě. Nic nekmitá.
podrasky
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: ned 14.09.2003 00:00

#4 Příspěvek od podrasky »

Uz se na to taky tesim,a bude to sedet jak pribyty:banan: A az tam dam este poradny gumy....:rally:
bumira
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: stř 22.10.2003 00:00

#5 Příspěvek od bumira »

Čau, Mirek
Mám dotaz na to rameno, co jsi měnil.
To co jsi měnil je tzv. horní a chtěl bych vědět za kolik jsi ho sehnal a za kolik se prodává to spodní.
Ještě bych se tě chtěl zeptat jestli nevíš čím by mohlo být že se mi pořád při malých rychlostech (cca do 10 km/h) a vytočených kolech případně po projetí větší nerovnosti spouští ABS případně se vypne - signalizace na přístrojovce. Je to u 535i E34
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od RuDoSh »

mad max : kdy ti to "kmitalo"?
bumira
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: stř 22.10.2003 00:00

#7 Příspěvek od bumira »

Mě to téměř nekmitá jen ve větších rychlostech při brždění. Auto se pak chová jak kdyby jelo po hladině rybníka.Nejde udržet v pruhu
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Mad Max »

Originál zaslal RuDoSh
[B]mad max : kdy ti to "kmitalo"?


V Únoru tohoto roku.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od RuDoSh »

no myslel jsem za jakych okolnosti :D
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Mad Max »

Hlavně při brždění. Kmital mi přitom i volant. Dělalo to nepravidelně. Musel jsem víc dupnout na brzdu, abych tomu předešel. Po opravě můži lehce přibrždovat.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od RuDoSh »

menil jsi jen jedno? Kolik to stalo? Me to taky kmita do volantu pri brzdeni a pri cca 180.....ale snad to budou jen silembloky...ted jsem je menil na zadku....
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Mad Max »

Měnil jsem levé/pravé záklnové rameno a oba držáky (tyčky) stabilizátoru. Cena byla cca 9.000,-. Musel bychse podívat do papírů.
Tom_
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: pon 06.11.2006 01:00

#13 Příspěvek od Tom_ »

:?: Chlapi bavite se vsichni o e34 :?: , ten obr. je rameno z e30.

:arrow: To kmitani do volantu pri brzdeni by mohli byt krive kotouce. Ale jestli chcete mit jistotu tak na zdviz a mrnete na vule atd. Jinak na e30 i 34 mam hromadu starsich dilu :arrow: za rozum. ceny :wink:
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od RedBaron »

Tomy píše::?: Chlapi bavite se vsichni o e34 :?: , ten obr. je rameno z e30.

:arrow: To kmitani do volantu pri brzdeni by mohli byt krive kotouce. Ale jestli chcete mit jistotu tak na zdviz a mrnete na vule atd. Jinak na e30 i 34 mam hromadu starsich dilu :arrow: za rozum. ceny :wink:


Tomy: Máš v podstatě pravdu. Řešili jsme to na sedmě, je všeobecně známo, že E32 / E34 s tímhle mají problémy. Byly to kotouče, typicky rozechvívaly volant na přechodu mezi 80-100 km/h. Silentbloky horních ramen to dostaly zpátky do přijatelných mezí, pravda je ale ta, že jakoukoli vibraci způsobuje nerovnoměrnost rotujících hmot a přesně tam je třeba hledat příčinu. Takže kotouče, pneumatiky, disky, ložiska atd. Zajímavý, že každej řeší jenom důsledky, ale nejde po příčině.
Odpovědět