Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

samo pridava plyn

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#1 Příspěvek od pepus »

Cus, tak sem se neska pekne zapotil... Jel sem docela rychle, najednou na semaforu cervena, tak sem sundal nohu z plynu, ale auto jelo porad dal. Tak sem vyhodil rychlost a zacal brzdit, ale otacky zacaly lozit nahoru. Kdyz uz to bylo skoro v cervenym tak sem vypnul motor (nejdriv auto potom zivot, zejo) a dobrzdil na zbytek stlaceny kapaliny bez posilovace, ale podruhy bych to delat nechtel :(. Potom sem nastartoval a normalne to jelo. Nevite cim to je? Snad se mi v aute nezabydlelo naky A.I. se sebevrazednymi skolny :).
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Zave »

ty vogo!! :D mas tempomat?
Uživatelský avatar
adam
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: MSK

#3 Příspěvek od adam »

pepus píše:Snad se mi v aute nezabydlelo naky A.I. se sebevrazednymi skolny :).


:lol: :lol: :lol: tak to je huste :lol:

teda ale jses odvazny vypnout motor pri brzdeni 8O
mayklmaykl
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: čtv 24.07.2003 00:00

#4 Příspěvek od mayklmaykl »

dulezity je se nabát :D 8O :D
me se zase stalo ze me auto pri predjizdeni na blbem useku prestalo tahnout a ja uz premejslel jestli autobus nebo strom-prdlo plynovy lanko,zkontroluj ho a namaž!!! kamos rikal ze mu to udelalo to co tobe,pokud nemas automaticky akcelerator nebo tempomat.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Zkontroluj snimac na plynovem pedalu a kabely od nej vedouci.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od patras Čestný člen »

me se to taky stalo, vypadlej bovden tempomatu z ty matice na stelovani, zasek se o hranu a dal mi tak 40% plynu .. taky pred krizovatkou. Intensivni brzdeni se spojkou a chcipnout motor ... tesne pred pak rucka :D .. z 110 - 0 docela fuska ....
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#7 Příspěvek od pepus »

jo tempomat mam, ale to bylo prvni co me napadlo - hejbal sem s nim jak splasenej, ale tahlo to furt. A navic by se mel vypnout dyz tuknu na brzdu... asi neco s tim lanem od plynu, ale TDSa to maj tusim snimany nak elektronicky, tak nevim, jestli se do toho mam poustet sam :(
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#8 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

pepus píše:jo tempomat mam, ale to bylo prvni co me napadlo - hejbal sem s nim jak splasenej, ale tahlo to furt. A navic by se mel vypnout dyz tuknu na brzdu... asi neco s tim lanem od plynu, ale TDSa to maj tusim snimany nak elektronicky, tak nevim, jestli se do toho mam poustet sam :(


Podle me je to elektronika cerpadla... :roll:
N54 PWR
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od patras Čestný člen »

pepus píše:jo tempomat mam, ale to bylo prvni co me napadlo - hejbal sem s nim jak splasenej, ale tahlo to furt. A navic by se mel vypnout dyz tuknu na brzdu... asi neco s tim lanem od plynu, ale TDSa to maj tusim snimany nak elektronicky, tak nevim, jestli se do toho mam poustet sam :(


myslim bovden mezi motorem tempomatu a skrtici klapkou ....
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

patras píše:myslim bovden mezi motorem tempomatu a skrtici klapkou ....

TDS tohle nema, tam je drive-by-wire, vse jen snimace, kabely, elektronika, ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od voko21 »

Lukas H. píše:
pepus píše:jo tempomat mam, ale to bylo prvni co me napadlo - hejbal sem s nim jak splasenej, ale tahlo to furt. A navic by se mel vypnout dyz tuknu na brzdu... asi neco s tim lanem od plynu, ale TDSa to maj tusim snimany nak elektronicky, tak nevim, jestli se do toho mam poustet sam :(


Podle me je to elektronika cerpadla... :roll:


Souhlasim! na 80% čerpadlo, na 10% zaseklej snímač polohy pedálu (to se stává málokdy,většinou spíš přestane fungovat úplně), na 5% počítač DDE a na 5% snímač otáček na setrváku(zkus ho vytáhnout, jestli není nakopnutej od setrváku.). To je vlastně všechno elektronika čerpadla a co s ní souvisí. :)
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od voko21 »

Na druhou stranu, já mam auto předělaný na mechanický čerpadlo a množství vstříknutý nafty si štěluju podle momentální nálady (poměr Klobouk(nízká spotřeba) vs. Howado(hukot a kouř)) a když to přeženu s množstvím, tak mi to taky přidává plyn samo (hlavně za studena, kdy jsou zvýšené otáčky), takže by snad stačilo zajet do servisu a tam nechat upravit data v počítači. (To je to samé, co já dělam šroubovákem) :wink:

To je asi nejlevnější varianta.
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od RedBaron »

pepus píše:Cus, tak sem se neska pekne zapotil... Jel sem docela rychle, najednou na semaforu cervena, tak sem sundal nohu z plynu, ale auto jelo porad dal. Tak sem vyhodil rychlost a zacal brzdit, ale otacky zacaly lozit nahoru. Kdyz uz to bylo skoro v cervenym tak sem vypnul motor (nejdriv auto potom zivot, zejo) a dobrzdil na zbytek stlaceny kapaliny bez posilovace, ale podruhy bych to delat nechtel :(. Potom sem nastartoval a normalne to jelo. Nevite cim to je? Snad se mi v aute nezabydlelo naky A.I. se sebevrazednymi skolny :).


Nesmíš si dávat pod nohy tak tlustej peršan :D
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#14 Příspěvek od pepus »

tak koukam, ze je cerpadlo zdrojem vsech poruch TDSek... :/ az mi nepude stahovat okynko, tak uz si to novy cerpadlo fakt koupim :).

voko21> to predelani cerpadla sis nechal udelat kde / za kolik? vypada to docela zajimave, to resi zajiste i problem se skakanim otacek na volnobeh, ne?
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od voko21 »

pepus píše: voko21> to predelani cerpadla sis nechal udelat kde / za kolik? vypada to docela zajimave, to resi zajiste i problem se skakanim otacek na volnobeh, ne?


Dělal mi to známej tady v Plzni a já mu asistoval, ale měl jsem to lehčí tím, že mam E34-524td s motorem M21 a použili jsme mechanický čerpadlo z E28-524td, která má stejnej motor M21, takže nebyly nutný další úpravy, mimo napojení čerpadla na vodu a zavedení lanka k pedálu. Čerpadlo z 525td(s) je trochu jiné.

5k mě stálo to čerpadlo, hadice a "T"kusy tak do 200kč, +nějaké to pivo :)a cigára :roll: , takže celá výměna do 5200kč. Čas mechanika jsem neplatil, dělal mi výměnu doma ve volných chvílích a byl to známej. Na výměnu čerpadla stačilo celkem tak 6 hodin na dvě etapy a napojení na vodu a zavedení plynového lanka, tak 4 hodiny(to jsem dělal už sám). To původní (plně funkční)čerpadlo jsem prodal tuším za 6k, takže mi to nestálo nic. :twisted: Jenom čas.

Čerpadlo jsem měnil, protože byl a ještě je někde studenej spoj a dělalo to hovadiny do elektroniky čerpadla. Nikdo nemohl najít kde to je spojený a tahat nový dráty mě připadalo jako větší vopruz, než výměna čerpadla. Navíc by to stálo podstatně víc než zvolená varianta. Navíc je to teď živější odspoda a o spolehlivosti ani nemluvim. Jediný mínus je to, že mi neukazuje Ekonomometr.
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#16 Příspěvek od pepus »

nojo tak pro tdsko to asi nebude... ale jinak dobrej zlepsovak! ekonomer je ale super, bez nej bych jezdil tak za 10/100 :)
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od voko21 »

pepus píše:nojo tak pro tdsko to asi nebude... ale jinak dobrej zlepsovak! ekonomer je ale super, bez nej bych jezdil tak za 10/100 :)


Já s tím jezdím kloboukově za 7/100 a kreténově za 12/100. :) Většinou se do 8,5-9/100 vejdu a je to většina cesty městem. Poznám to až při tankování. Ten ekonomer mi docela chybí a vadí mi, že nejde. To bych chtěl ještě dořešit. 8)
Odpovědět