

Podle me je to elektronika cerpadla...pepus píše:jo tempomat mam, ale to bylo prvni co me napadlo - hejbal sem s nim jak splasenej, ale tahlo to furt. A navic by se mel vypnout dyz tuknu na brzdu... asi neco s tim lanem od plynu, ale TDSa to maj tusim snimany nak elektronicky, tak nevim, jestli se do toho mam poustet sam
myslim bovden mezi motorem tempomatu a skrtici klapkou ....pepus píše:jo tempomat mam, ale to bylo prvni co me napadlo - hejbal sem s nim jak splasenej, ale tahlo to furt. A navic by se mel vypnout dyz tuknu na brzdu... asi neco s tim lanem od plynu, ale TDSa to maj tusim snimany nak elektronicky, tak nevim, jestli se do toho mam poustet sam
TDS tohle nema, tam je drive-by-wire, vse jen snimace, kabely, elektronika, ...patras píše:myslim bovden mezi motorem tempomatu a skrtici klapkou ....
Souhlasim! na 80% čerpadlo, na 10% zaseklej snímač polohy pedálu (to se stává málokdy,většinou spíš přestane fungovat úplně), na 5% počítač DDE a na 5% snímač otáček na setrváku(zkus ho vytáhnout, jestli není nakopnutej od setrváku.). To je vlastně všechno elektronika čerpadla a co s ní souvisí.Lukas H. píše:Podle me je to elektronika cerpadla...pepus píše:jo tempomat mam, ale to bylo prvni co me napadlo - hejbal sem s nim jak splasenej, ale tahlo to furt. A navic by se mel vypnout dyz tuknu na brzdu... asi neco s tim lanem od plynu, ale TDSa to maj tusim snimany nak elektronicky, tak nevim, jestli se do toho mam poustet sam
Nesmíš si dávat pod nohy tak tlustej peršanpepus píše:Cus, tak sem se neska pekne zapotil... Jel sem docela rychle, najednou na semaforu cervena, tak sem sundal nohu z plynu, ale auto jelo porad dal. Tak sem vyhodil rychlost a zacal brzdit, ale otacky zacaly lozit nahoru. Kdyz uz to bylo skoro v cervenym tak sem vypnul motor (nejdriv auto potom zivot, zejo) a dobrzdil na zbytek stlaceny kapaliny bez posilovace, ale podruhy bych to delat nechtel. Potom sem nastartoval a normalne to jelo. Nevite cim to je? Snad se mi v aute nezabydlelo naky A.I. se sebevrazednymi skolny
.
Dělal mi to známej tady v Plzni a já mu asistoval, ale měl jsem to lehčí tím, že mam E34-524td s motorem M21 a použili jsme mechanický čerpadlo z E28-524td, která má stejnej motor M21, takže nebyly nutný další úpravy, mimo napojení čerpadla na vodu a zavedení lanka k pedálu. Čerpadlo z 525td(s) je trochu jiné.pepus píše: voko21> to predelani cerpadla sis nechal udelat kde / za kolik? vypada to docela zajimave, to resi zajiste i problem se skakanim otacek na volnobeh, ne?
Já s tím jezdím kloboukově za 7/100 a kreténově za 12/100.pepus píše:nojo tak pro tdsko to asi nebude... ale jinak dobrej zlepsovak! ekonomer je ale super, bez nej bych jezdil tak za 10/100