A Vás to pořád baví se hádat?bpytlik píše:jojo uz to neni co to byvalo, leda darmonovi se to porad nejakym zahadnym zpusobem dariJFK píše:jdete do prdele!!! jsem se chtel poradne pohadat a vy to takhle skazite
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
530d
mam 740i takze to je neco jineho, jen stejny motor a pripadne i prevodovka (?) Steptronic.... a navic sem ve spatnem forukral007 píše:idealni se nehaadt a delit se o informace
jak je na ton spolehlivosti 540i 4.4? v automatu? nebo se vyplati manual?
jen pro srovnani....vydrz, spotreba, poruchovost...
diky

nechapu proc na zaklade informace od cloveka co 530D zna jenom z doslechu delas zavery?NoCom píše:Zdar všichni, tak jak jsem tam četl diskuzi (nepočítám ty dohady) tak jsem se nějak "odradil" od 530d, jako další alternativa mě zaujala 528i, dokázal by někdo napsat, jak si obě auta vedou (spolehlivost, spotřeba, výkon...) Moc dík...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
tak tak..... no se spotrebou to je asi jasne, aby ses s 528i dostal na spotrebu kolem 7l musis jet do 80km/h, z kopce vyrazovat a tak... rozhodujici spis bude kolik km rocne najedesJFK píše:nechapu proc na zaklade informace od cloveka co 530D zna jenom z doslechu delas zavery?NoCom píše:Zdar všichni, tak jak jsem tam četl diskuzi (nepočítám ty dohady) tak jsem se nějak "odradil" od 530d, jako další alternativa mě zaujala 528i, dokázal by někdo napsat, jak si obě auta vedou (spolehlivost, spotřeba, výkon...) Moc dík...ohledne porovnani x30D a x28i tak u trojkoveho modelu je lepsi 330D E46 než 328i E36... co se týče spotřeby a výkonu. Jelikož je 2.8i dnes furt M52 (stejný motor jako v E36) tak by to dopadlo asi stejně i kdyby obě auta byla E46... A jelikož je E39 těžší auto tak ta 530D bude ještě výrazněji lepší než 528i, a než u trojkového báwa, díky krou?áku...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 210
- Registrován: ned 04.01.2004 01:00
- Klubové ID: 2190
- Kontaktovat uživatele:
Jasne 530d je jeste porad muj favorit, mam uz i jednu vybranou (184PS) - na to bych se chtel zeptat, jakej je zasadni rozdil, mezi 184 a 193PS.Dalsi vec je, kolik najedu a hlavne kde, jezdim casto mesto, na dalnici a dlouhou trasu se dostanu tak cca 1x tydne, rocne to dela urcite do 100tkm, spis tak cca 70tkm.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
zalezi z jakeho kopce..... pokud je pod kopcem krizovatka tak nevyrazovat..... pokud druhy kopec nebo rovinka tak kdyz vyradis tak se vic rozjedes a ujedes bez motoru dal nez kdyz tam ten kvalt nechas a pak musis driv pridavat.... na volnobeh to zere prdT.o.m. píše:RUDOSH: z kopce vyrazovat a tak...
spíš nevyřazovat, si chtěl napsat
jen s kvaltem bez plynu je to prd, ale to je fuk. takhle snad nejezdi nikdo, aby měl 1dcl k dobru.RuDoSh píše:zalezi z jakeho kopce..... pokud je pod kopcem krizovatka tak nevyrazovat..... pokud druhy kopec nebo rovinka tak kdyz vyradis tak se vic rozjedes a ujedes bez motoru dal nez kdyz tam ten kvalt nechas a pak musis driv pridavat.... na volnobeh to zere prdT.o.m. píše:RUDOSH: z kopce vyrazovat a tak...
spíš nevyřazovat, si chtěl napsat
taky jsem si vzdycky myslel, ze kdyz mam kvalt a nemam plyn, tak to nestrika vubec nic, narozdil od volnobehu....RuDoSh píše:zalezi z jakeho kopce..... pokud je pod kopcem krizovatka tak nevyrazovat..... pokud druhy kopec nebo rovinka tak kdyz vyradis tak se vic rozjedes a ujedes bez motoru dal nez kdyz tam ten kvalt nechas a pak musis driv pridavat.... na volnobeh to zere prdT.o.m. píše:RUDOSH: z kopce vyrazovat a tak...
spíš nevyřazovat, si chtěl napsat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
no to mas pravdu ... ale pokud pojedes podle teorie napsane vyse, dojedes na volnobeh zase dal (tam, kde to ma smysl) - nebrzdis motorem ...bpytlik píše:taky jsem si vzdycky myslel, ze kdyz mam kvalt a nemam plyn, tak to nestrika vubec nic, narozdil od volnobehu....RuDoSh píše:zalezi z jakeho kopce..... pokud je pod kopcem krizovatka tak nevyrazovat..... pokud druhy kopec nebo rovinka tak kdyz vyradis tak se vic rozjedes a ujedes bez motoru dal nez kdyz tam ten kvalt nechas a pak musis driv pridavat.... na volnobeh to zere prdT.o.m. píše:RUDOSH: z kopce vyrazovat a tak...
spíš nevyřazovat, si chtěl napsat
tudiz:
spotreba na brzdeni motorem + kus cesty pod plynem > cela cesta na volnobeh

petr
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
aha, takze vic usetrim kdyz jedu z kopce s kvaltem, dolu to nezere nic, ale kdyz je pod kopcem druhy kopec, ktery musim vyjet tak musim pridat plyn, nez kdyz nahore vyradim, rozjede se to a druhy kopec to vyjede na volnobeh (rika se tomu setrvacnost)....bpytlik píše:taky jsem si vzdycky myslel, ze kdyz mam kvalt a nemam plyn, tak to nestrika vubec nic, narozdil od volnobehu....
