Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od matal Moderátor »

bpytlik píše:
JFK píše:jdete do prdele!!! jsem se chtel poradne pohadat a vy to takhle skazite :lol:


jojo uz to neni co to byvalo, leda darmonovi se to porad nejakym zahadnym zpusobem dari :twisted:


A Vás to pořád baví se hádat?
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
kral007
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: pon 20.09.2004 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#62 Příspěvek od kral007 »

idealni se nehaadt a delit se o informace :-)

jak je na ton spolehlivosti 540i 4.4? v automatu? nebo se vyplati manual?
jen pro srovnani....vydrz, spotreba, poruchovost...

diky
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#63 Příspěvek od krakatit »

kral007 píše:idealni se nehaadt a delit se o informace :-)

jak je na ton spolehlivosti 540i 4.4? v automatu? nebo se vyplati manual?
jen pro srovnani....vydrz, spotreba, poruchovost...

diky


mam 740i takze to je neco jineho, jen stejny motor a pripadne i prevodovka (?) Steptronic.... a navic sem ve spatnem foru :lol:
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL

#64 Příspěvek od major »

krakatit píše:mam 740i takze to je neco jineho, jen stejny motor a pripadne i prevodovka (?) Steptronic.... a navic sem ve spatnem foru :lol:
Tak to teda ne :D ,koukej vymáznout do svojeho :lol: .Vlezeš na cizí fórum a ještě se hádáš :twisted: .
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#65 Příspěvek od krakatit »

major píše:
krakatit píše:mam 740i takze to je neco jineho, jen stejny motor a pripadne i prevodovka (?) Steptronic.... a navic sem ve spatnem foru :lol:
Tak to teda ne :D ,koukej vymáznout do svojeho :lol: .Vlezeš na cizí fórum a ještě se hádáš :twisted: .


vsak rikam ze sem spatne....uz mizim :oops: :lol:
NoCom
Registrovaný
Příspěvky: 210
Registrován: ned 04.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#66 Příspěvek od NoCom »

Zdar všichni, tak jak jsem tam četl diskuzi (nepočítám ty dohady) tak jsem se nějak "odradil" od 530d, jako další alternativa mě zaujala 528i, dokázal by někdo napsat, jak si obě auta vedou (spolehlivost, spotřeba, výkon...) Moc dík...
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#67 Příspěvek od JFK Čestný člen »

NoCom píše:Zdar všichni, tak jak jsem tam četl diskuzi (nepočítám ty dohady) tak jsem se nějak "odradil" od 530d, jako další alternativa mě zaujala 528i, dokázal by někdo napsat, jak si obě auta vedou (spolehlivost, spotřeba, výkon...) Moc dík...


nechapu proc na zaklade informace od cloveka co 530D zna jenom z doslechu delas zavery? :lol: ohledne porovnani x30D a x28i tak u trojkoveho modelu je lepsi 330D E46 než 328i E36... co se týče spotřeby a výkonu. Jelikož je 2.8i dnes furt M52 (stejný motor jako v E36) tak by to dopadlo asi stejně i kdyby obě auta byla E46... A jelikož je E39 těžší auto tak ta 530D bude ještě výrazněji lepší než 528i, a než u trojkového báwa, díky krou?áku...
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#68 Příspěvek od RuDoSh »

JFK píše:
NoCom píše:Zdar všichni, tak jak jsem tam četl diskuzi (nepočítám ty dohady) tak jsem se nějak "odradil" od 530d, jako další alternativa mě zaujala 528i, dokázal by někdo napsat, jak si obě auta vedou (spolehlivost, spotřeba, výkon...) Moc dík...


nechapu proc na zaklade informace od cloveka co 530D zna jenom z doslechu delas zavery? :lol: ohledne porovnani x30D a x28i tak u trojkoveho modelu je lepsi 330D E46 než 328i E36... co se týče spotřeby a výkonu. Jelikož je 2.8i dnes furt M52 (stejný motor jako v E36) tak by to dopadlo asi stejně i kdyby obě auta byla E46... A jelikož je E39 těžší auto tak ta 530D bude ještě výrazněji lepší než 528i, a než u trojkového báwa, díky krou?áku...


tak tak..... no se spotrebou to je asi jasne, aby ses s 528i dostal na spotrebu kolem 7l musis jet do 80km/h, z kopce vyrazovat a tak... rozhodujici spis bude kolik km rocne najedes :-) 530d bych se nebal, ale i porizovacka je trochu jinde
NoCom
Registrovaný
Příspěvky: 210
Registrován: ned 04.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od NoCom »

Jasne 530d je jeste porad muj favorit, mam uz i jednu vybranou (184PS) - na to bych se chtel zeptat, jakej je zasadni rozdil, mezi 184 a 193PS.Dalsi vec je, kolik najedu a hlavne kde, jezdim casto mesto, na dalnici a dlouhou trasu se dostanu tak cca 1x tydne, rocne to dela urcite do 100tkm, spis tak cca 70tkm.
Uživatelský avatar
T.o.m.
Registrovaný
Příspěvky: 1562
Registrován: pon 24.03.2003 01:00

#70 Příspěvek od T.o.m. »

RUDOSH: z kopce vyrazovat a tak...

spíš nevyřazovat, si chtěl napsat 8)
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#71 Příspěvek od RuDoSh »

T.o.m. píše:RUDOSH: z kopce vyrazovat a tak...

spíš nevyřazovat, si chtěl napsat 8)


zalezi z jakeho kopce..... pokud je pod kopcem krizovatka tak nevyrazovat..... pokud druhy kopec nebo rovinka tak kdyz vyradis tak se vic rozjedes a ujedes bez motoru dal nez kdyz tam ten kvalt nechas a pak musis driv pridavat.... na volnobeh to zere prd
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#72 Příspěvek od RuDoSh »

NoCom píše: cca 70tkm.


tak to se vyplati ;-) (530d)
Uživatelský avatar
T.o.m.
Registrovaný
Příspěvky: 1562
Registrován: pon 24.03.2003 01:00

#73 Příspěvek od T.o.m. »

RuDoSh píše:
T.o.m. píše:RUDOSH: z kopce vyrazovat a tak...

spíš nevyřazovat, si chtěl napsat 8)


zalezi z jakeho kopce..... pokud je pod kopcem krizovatka tak nevyrazovat..... pokud druhy kopec nebo rovinka tak kdyz vyradis tak se vic rozjedes a ujedes bez motoru dal nez kdyz tam ten kvalt nechas a pak musis driv pridavat.... na volnobeh to zere prd


jen s kvaltem bez plynu je to prd, ale to je fuk. takhle snad nejezdi nikdo, aby měl 1dcl k dobru.
NoCom
Registrovaný
Příspěvky: 210
Registrován: ned 04.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#74 Příspěvek od NoCom »

Mno mozna by to mohlo byt nekdy min, nez tecj 70tkm, ale i tak, asi bych tu 528i neuzivil, holt budu muset prezit, ze mi 320CDI ujede :)) nejsem sice zavodnik, ale... 8)
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#75 Příspěvek od bpytlik »

RuDoSh píše:
T.o.m. píše:RUDOSH: z kopce vyrazovat a tak...

spíš nevyřazovat, si chtěl napsat 8)


zalezi z jakeho kopce..... pokud je pod kopcem krizovatka tak nevyrazovat..... pokud druhy kopec nebo rovinka tak kdyz vyradis tak se vic rozjedes a ujedes bez motoru dal nez kdyz tam ten kvalt nechas a pak musis driv pridavat.... na volnobeh to zere prd


taky jsem si vzdycky myslel, ze kdyz mam kvalt a nemam plyn, tak to nestrika vubec nic, narozdil od volnobehu....
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#76 Příspěvek od RuDoSh »

T.o.m. píše:jen s kvaltem bez plynu je to prd, ale to je fuk. takhle snad nejezdi nikdo, aby měl 1dcl k dobru.


no kdyz se bavime o jizde na spotrebu tak jde o kazde deci ne? :-) Navic sem tak jel do Vyskova se spotrebou pod 7l, bez vyrazovani tak za 8l na sto :-) ale je to masochismus :lol:
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#77 Příspěvek od ajfel »

bpytlik píše:
RuDoSh píše:
T.o.m. píše:RUDOSH: z kopce vyrazovat a tak...

spíš nevyřazovat, si chtěl napsat 8)


zalezi z jakeho kopce..... pokud je pod kopcem krizovatka tak nevyrazovat..... pokud druhy kopec nebo rovinka tak kdyz vyradis tak se vic rozjedes a ujedes bez motoru dal nez kdyz tam ten kvalt nechas a pak musis driv pridavat.... na volnobeh to zere prd


taky jsem si vzdycky myslel, ze kdyz mam kvalt a nemam plyn, tak to nestrika vubec nic, narozdil od volnobehu....


no to mas pravdu ... ale pokud pojedes podle teorie napsane vyse, dojedes na volnobeh zase dal (tam, kde to ma smysl) - nebrzdis motorem ...
tudiz:
spotreba na brzdeni motorem + kus cesty pod plynem > cela cesta na volnobeh :)
petr
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#78 Příspěvek od RuDoSh »

bpytlik píše:taky jsem si vzdycky myslel, ze kdyz mam kvalt a nemam plyn, tak to nestrika vubec nic, narozdil od volnobehu....


aha, takze vic usetrim kdyz jedu z kopce s kvaltem, dolu to nezere nic, ale kdyz je pod kopcem druhy kopec, ktery musim vyjet tak musim pridat plyn, nez kdyz nahore vyradim, rozjede se to a druhy kopec to vyjede na volnobeh (rika se tomu setrvacnost).... :roll:
Uživatelský avatar
T.o.m.
Registrovaný
Příspěvky: 1562
Registrován: pon 24.03.2003 01:00

#79 Příspěvek od T.o.m. »

co takhle uplně zhasnout motor :D
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#80 Příspěvek od RuDoSh »

T.o.m. píše:co takhle uplně zhasnout motor :D


a zahodit klice :-) pak uz mas spotrebu vyresenou...
Odpovědět