Zdar všichni, tak jak jsem tam četl diskuzi (nepočítám ty dohady) tak jsem se nějak "odradil" od 530d, jako další alternativa mě zaujala 528i, dokázal by někdo napsat, jak si obě auta vedou (spolehlivost, spotřeba, výkon...) Moc dík...
NoCom píše:Zdar všichni, tak jak jsem tam četl diskuzi (nepočítám ty dohady) tak jsem se nějak "odradil" od 530d, jako další alternativa mě zaujala 528i, dokázal by někdo napsat, jak si obě auta vedou (spolehlivost, spotřeba, výkon...) Moc dík...
nechapu proc na zaklade informace od cloveka co 530D zna jenom z doslechu delas zavery? ohledne porovnani x30D a x28i tak u trojkoveho modelu je lepsi 330D E46 než 328i E36... co se týče spotřeby a výkonu. Jelikož je 2.8i dnes furt M52 (stejný motor jako v E36) tak by to dopadlo asi stejně i kdyby obě auta byla E46... A jelikož je E39 těžší auto tak ta 530D bude ještě výrazněji lepší než 528i, a než u trojkového báwa, díky krou?áku...
NoCom píše:Zdar všichni, tak jak jsem tam četl diskuzi (nepočítám ty dohady) tak jsem se nějak "odradil" od 530d, jako další alternativa mě zaujala 528i, dokázal by někdo napsat, jak si obě auta vedou (spolehlivost, spotřeba, výkon...) Moc dík...
nechapu proc na zaklade informace od cloveka co 530D zna jenom z doslechu delas zavery? ohledne porovnani x30D a x28i tak u trojkoveho modelu je lepsi 330D E46 než 328i E36... co se týče spotřeby a výkonu. Jelikož je 2.8i dnes furt M52 (stejný motor jako v E36) tak by to dopadlo asi stejně i kdyby obě auta byla E46... A jelikož je E39 těžší auto tak ta 530D bude ještě výrazněji lepší než 528i, a než u trojkového báwa, díky krou?áku...
tak tak..... no se spotrebou to je asi jasne, aby ses s 528i dostal na spotrebu kolem 7l musis jet do 80km/h, z kopce vyrazovat a tak... rozhodujici spis bude kolik km rocne najedes 530d bych se nebal, ale i porizovacka je trochu jinde
Jasne 530d je jeste porad muj favorit, mam uz i jednu vybranou (184PS) - na to bych se chtel zeptat, jakej je zasadni rozdil, mezi 184 a 193PS.Dalsi vec je, kolik najedu a hlavne kde, jezdim casto mesto, na dalnici a dlouhou trasu se dostanu tak cca 1x tydne, rocne to dela urcite do 100tkm, spis tak cca 70tkm.
zalezi z jakeho kopce..... pokud je pod kopcem krizovatka tak nevyrazovat..... pokud druhy kopec nebo rovinka tak kdyz vyradis tak se vic rozjedes a ujedes bez motoru dal nez kdyz tam ten kvalt nechas a pak musis driv pridavat.... na volnobeh to zere prd
zalezi z jakeho kopce..... pokud je pod kopcem krizovatka tak nevyrazovat..... pokud druhy kopec nebo rovinka tak kdyz vyradis tak se vic rozjedes a ujedes bez motoru dal nez kdyz tam ten kvalt nechas a pak musis driv pridavat.... na volnobeh to zere prd
jen s kvaltem bez plynu je to prd, ale to je fuk. takhle snad nejezdi nikdo, aby měl 1dcl k dobru.
Mno mozna by to mohlo byt nekdy min, nez tecj 70tkm, ale i tak, asi bych tu 528i neuzivil, holt budu muset prezit, ze mi 320CDI ujede ) nejsem sice zavodnik, ale...
zalezi z jakeho kopce..... pokud je pod kopcem krizovatka tak nevyrazovat..... pokud druhy kopec nebo rovinka tak kdyz vyradis tak se vic rozjedes a ujedes bez motoru dal nez kdyz tam ten kvalt nechas a pak musis driv pridavat.... na volnobeh to zere prd
taky jsem si vzdycky myslel, ze kdyz mam kvalt a nemam plyn, tak to nestrika vubec nic, narozdil od volnobehu....
T.o.m. píše:jen s kvaltem bez plynu je to prd, ale to je fuk. takhle snad nejezdi nikdo, aby měl 1dcl k dobru.
no kdyz se bavime o jizde na spotrebu tak jde o kazde deci ne? Navic sem tak jel do Vyskova se spotrebou pod 7l, bez vyrazovani tak za 8l na sto ale je to masochismus
zalezi z jakeho kopce..... pokud je pod kopcem krizovatka tak nevyrazovat..... pokud druhy kopec nebo rovinka tak kdyz vyradis tak se vic rozjedes a ujedes bez motoru dal nez kdyz tam ten kvalt nechas a pak musis driv pridavat.... na volnobeh to zere prd
taky jsem si vzdycky myslel, ze kdyz mam kvalt a nemam plyn, tak to nestrika vubec nic, narozdil od volnobehu....
no to mas pravdu ... ale pokud pojedes podle teorie napsane vyse, dojedes na volnobeh zase dal (tam, kde to ma smysl) - nebrzdis motorem ...
tudiz:
spotreba na brzdeni motorem + kus cesty pod plynem > cela cesta na volnobeh petr
bpytlik píše:taky jsem si vzdycky myslel, ze kdyz mam kvalt a nemam plyn, tak to nestrika vubec nic, narozdil od volnobehu....
aha, takze vic usetrim kdyz jedu z kopce s kvaltem, dolu to nezere nic, ale kdyz je pod kopcem druhy kopec, ktery musim vyjet tak musim pridat plyn, nez kdyz nahore vyradim, rozjede se to a druhy kopec to vyjede na volnobeh (rika se tomu setrvacnost)....