
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
problém...nejde centrál
Zdravíčko, mám problém, nejde mi centrál, ze začátku to bylo tak, že sem auto zamknul, např. u benzínky a po zaplacení sem nemoh třeba deset minut odemknout(nemám dálku). Minulej týden se mi ale už odemknout nepodařilo ani po hodině, tak sem musel vysklít okýnko...no a jelikož už se mi nechce nic vysklívat a uklízet střepy, tak bych byl vděčnej, kdyby se našel někdo, kdo má s něčím podobným zkušenost a poradil by... Jo a od tý doby, co mi to začalo blbnout, tak mi občas přestává hrát rádio, na kterým se mi vyresetujou přednastavený stanice a taky šíbru se občas nechce chodit.... Jakoby všechny tři tyhle věci byly nějak propojený..... poraďte pls ... Nejsem zrovna elektrikář... 

AndrejKv píše:...jo, a take postupne otevrit/zavrit vsechny dvere, plivnout na celni sklo, umyt svetlomety a kopnout do kazdyho kolatrochu to pripomina tanec africkych samanu ...
![]()
odpojenim baterky se maximalne vyresetuji adaptacni hodnoty, na pricinu potuchy to mit vliv zajiste nebude..
Možná jsem z Afriky,ale mě to již několikrát pomohlo když se dohadovala elektronika na autě.Do ničeho nikoho NENUTÍM,jen jsem chtěl poradit.
martyn píše:jo řešil.....ale ted to mělo aspon větší ohlas...Přes noc sem zkusil odpojit tu baterku a zatim se mi radio ani šíbr nevysraly, ale centrál sem radši ještě nezkoušel... tak uvidim.... mohlo by to bejt zoxidovanejma svěrkama na baterce?
No to by mohlo,ale pokud je mas zoxidovany, tak to koukej napravit:)
Jinak pokud by ti problemy neprestaly, tak myslim,ze vic se radit ani neda,proste musis na diagnostiku a budes chytrejsi
A muzu se mylit,ale kdyz ja zamknu centralem pokud me nefunguje, tak klickem dvere u ridice otevru aniz bych musel rozbijet okno
Toydolls píše:martyn píše:jo řešil.....ale ted to mělo aspon větší ohlas...Přes noc sem zkusil odpojit tu baterku a zatim se mi radio ani šíbr nevysraly, ale centrál sem radši ještě nezkoušel... tak uvidim.... mohlo by to bejt zoxidovanejma svěrkama na baterce?
No to by mohlo,ale pokud je mas zoxidovany, tak to koukej napravit:)
Jinak pokud by ti problemy neprestaly, tak myslim,ze vic se radit ani neda,proste musis na diagnostiku a budes chytrejsi
A muzu se mylit,ale kdyz ja zamknu centralem pokud me nefunguje, tak klickem dvere u ridice otevru aniz bych musel rozbijet okno
Mno .. to neni celkom pravda. Starsie rocniky bez elektriky neotvoris, par skusenosti uz s tym moji kamosi maju.. a pritom je to rovnako jak na petke tak na sedmice.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: pon 07.02.2005 01:00
- Bydliště: Horní Suchá
- Kontaktovat uživatele:
Catalyst píše:Toydolls píše:martyn píše:jo řešil.....ale ted to mělo aspon větší ohlas...Přes noc sem zkusil odpojit tu baterku a zatim se mi radio ani šíbr nevysraly, ale centrál sem radši ještě nezkoušel... tak uvidim.... mohlo by to bejt zoxidovanejma svěrkama na baterce?
No to by mohlo,ale pokud je mas zoxidovany, tak to koukej napravit:)
Jinak pokud by ti problemy neprestaly, tak myslim,ze vic se radit ani neda,proste musis na diagnostiku a budes chytrejsi
A muzu se mylit,ale kdyz ja zamknu centralem pokud me nefunguje, tak klickem dvere u ridice otevru aniz bych musel rozbijet okno
Mno .. to neni celkom pravda. Starsie rocniky bez elektriky neotvoris, par skusenosti uz s tym moji kamosi maju.. a pritom je to rovnako jak na petke tak na sedmice.
Nevim teda jake "starsie rocniky" mas namysli ale moje e34 z r.88 bez baterky bezproblemu odemyka spolujezdcovym zamkem.
Vidis to a to je preto, lebo to ma fungovat. Aj u vodica. Lenze casto su v zamkoch vylamane zubky a pak to neotvoris.. Starsie sedmicky a petky ale bez elektriky sa central nedal otvorit. Chalan to pak riesil tak ze vybral ziarovku z osvetlenia SPZ a 5 voltami tlacil co to do baterky.. po 2 hodinach to centralom otvoril a dobil uz pak normalne.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: pon 07.02.2005 01:00
- Bydliště: Horní Suchá
- Kontaktovat uživatele:
Catalyst píše:Vidis to a to je preto, lebo to ma fungovat. Aj u vodica. Lenze casto su v zamkoch vylamane zubky a pak to neotvoris.. Starsie sedmicky a petky ale bez elektriky sa central nedal otvorit. Chalan to pak riesil tak ze vybral ziarovku z osvetlenia SPZ a 5 voltami tlacil co to do baterky.. po 2 hodinach to centralom otvoril a dobil uz pak normalne.
Nechci se hadat, mozna se mi to jen zdalo, ale cetl jsem v nejakem manualu o 5kach ze prave pri vybite baterce se da auto otevrit POUZE spolujezdcovymi dvermi(zamkem) a jestli si vzpominam dobre byla tam i zminka o tom ze je pak treba jednotlive zamky sesynchronizovat...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mike525 píše:Catalyst píše:Vidis to a to je preto, lebo to ma fungovat. Aj u vodica. Lenze casto su v zamkoch vylamane zubky a pak to neotvoris.. Starsie sedmicky a petky ale bez elektriky sa central nedal otvorit. Chalan to pak riesil tak ze vybral ziarovku z osvetlenia SPZ a 5 voltami tlacil co to do baterky.. po 2 hodinach to centralom otvoril a dobil uz pak normalne.
Nechci se hadat, mozna se mi to jen zdalo, ale cetl jsem v nejakem manualu o 5kach ze prave pri vybite baterce se da auto otevrit POUZE spolujezdcovymi dvermi(zamkem) a jestli si vzpominam dobre byla tam i zminka o tom ze je pak treba jednotlive zamky sesynchronizovat...
Ano je to tak, dle manuálu otevřít možno pouze u spolujezdce
jo, jo. to vám môžem na 100% potvrdi?. jak je odpojená elektrika, tak vodičové dvere sa nedajú odomknú? (E34 1990). sa mi vybila batérka a vtedy som na to prvý krát prišiel. ale potom som zbledol, keď som došiel k spolujazdcovým a tie neišli otvori? vôbec (neskôr som prišiel nato, že ani pri elektrike). ale mal som celkom š?astie, asi o hodinku som sa vrátil k autu že idem pomôc? niektorému oknu... a len tak som ešte skúsil otoči? a asi na posledné výpari z káblov sa mi otvorili jedny zadné dvere...uffff
zatial sa mi najviac páčil centrál, čo som mal na AUDI. bol podtlakový, ovládaný elektrickým kompresorom. nepotreboval riadiacu jednotku, ani kopec káblov. z každých dverí išla 1 hadička do kompresora v kufri a vo vodičových dverách bol 1 spínač. keď prišiel povel, kompresor urobil podtlak. pri ňom bol mechanický podtlakový spínač a keď dosiahol potrebný podtlak/pretlak, tak kompresor odpojil... a naopak. proste 5 hadičiek od dverí, 2 káble od šoféra, +- do kompresora a celý centrál hotový. a nepotreboval ani zis?ova? polohu zámkov, lebo keby prišlo k poruche hadičky, nebude podtlak a tak nezavrie ani jeden.
teraz čo mám v 535, tak sa mi sekol 1 kábel a bol som tam pol dňa, kým som našiel ktorý. som zamkol a centrál sa sám vzápätí odomkol... som nakoniec zistil, že mám seknutý jeden kábel na motorčeku v kufri.
teraz čo mám v 535, tak sa mi sekol 1 kábel a bol som tam pol dňa, kým som našiel ktorý. som zamkol a centrál sa sám vzápätí odomkol... som nakoniec zistil, že mám seknutý jeden kábel na motorčeku v kufri.