Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 CR: 6 vstřikovačů = 72.000,- Kč...je to normální ?
To RSak : Nekoupil sem si zatim nic. Ani E39 td, ani tds, ani d(=common-rail) . Nalítám strašnejch km, auto si chci nechat určitě několik set tisíc km. Vim, že "rozumná" volba by byla např. VW nebo AUDI 2,5 TDI, servis si zmáknu sám, literaturu i zkušenosti k tomu mám..... jenže prostě před mnoha lety jsem míval BMWčka, a šestiválec BMW je holt lepší. I když dnešní AUDI a VW už jsou celkem na úrovni, prostě BMW je BMW a kvalita zpracování, design, podvozek a v neposlední řade image jsou nezpochybnitelný......
Takže tápu mezi CR a komůrkovym TDS.......
Takže tápu mezi CR a komůrkovym TDS.......
No jo, jenže něják se nemůžu smířit s tim, že provoz dnešních dieselů vyjde dráž než benziňáků, prostě to odporuje tradičnímu chápání, doposud byly DIESELY většinou při úrčitym kilometrovym proběhu výhodnější, nafta byla levnější než benzin, nebyla tam poruchová elektronika, jen robustní mechanika. Současnej diesel mám profesionálně přestavěnej na rostlinnej olej už pár stovek 1000 km, to budu muset zapomenout u BMW
béééééééééé
Nezapomenu na MB W123 300TD a MBW124 250TD, jen sem tam lil naftu....oprava vstřikovačů origoš kolem 2.500,- Kč....




Nezapomenu na MB W123 300TD a MBW124 250TD, jen sem tam lil naftu....oprava vstřikovačů origoš kolem 2.500,- Kč....
Kuba píše:Nezapomenu na MB W123 300TD a MBW124 250TD, jen sem tam lil naftu....oprava vstřikovačů origoš kolem 2.500,- Kč....
Ono vubec bude tezke za par let kupovat ojetiny, protoze dnesni auta jsou cim dal tim vice odflaknuta a zacinaji se sypat v dobe, kdy by auta z osmdesatych let byla jeste tak akorat v zabehu.
Si vem treba severska auta jako Volvo nebo Saab, kdysi neskutecne drzaky. Saaby z osmdesatych let jezdi jeste dneska na puvodni turbo a to maji na tachu klidne 750.000km, zatimco u dnesni 9-5tky je odvarene turbo nejcastejsi zavadou a nekterym umrelo jeste pred najetim 50.000km. Je to proto, ze jsme zapomneli turba delat? Nezapomneli, ale setri jak se jak se da a na kvalite zejmena materialove je to znat.
Vzpominam si jak Mercedes odkoupil od toho reckeho taxikare tusim W124rku s najetymi deseti miliony kilometru do sveho muzea. Sem si rikal: dobre ze ji hosi davate do muzea, protoze vase dnesni produkce uz to rozhodne nenajede.

Rejchy píše:Tak si kup benzinový auto,nech si ho předělat na LPG a nemusíš se bát že ti odejdou vstřiky.Navíc provoz takového auta tě přijde na mnohem méně než u dieslu.
LPG je u nas bohuzel zabite zakonem, ktery zakazuje parkovani ve spolecnych garazich. To je bohuzel dnes ve velkych mestech nejcastejsi zpusob uskladneni vozidla.

Zatím ho vozím v kufru, nechám ho tam dát, až pojedu na inspekci.RSak píše:to Vlasta: jak jsi dopadl s repasovaným vstřikovačem?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Atila píše:Rejchy píše:Tak si kup benzinový auto,nech si ho předělat na LPG a nemusíš se bát že ti odejdou vstřiky.Navíc provoz takového auta tě přijde na mnohem méně než u dieslu.
LPG je u nas bohuzel zabite zakonem, ktery zakazuje parkovani ve spolecnych garazich. To je bohuzel dnes ve velkych mestech nejcastejsi zpusob uskladneni vozidla.
Tohle se má v dohledné době zrušit.Už přišly na to že to je bezpečnější než benzín.
Přesně tam. Profesionální přestavba na LPG ale i na zemní plyn je stejně bezpečná nebo i bezpečnější než u benzinovejch vozů. Bezpečností se tady myslí ale nebezpečí výbuchu či požáru po nebo při nehodě. LPG nádrž odolá bez probklémů mnoha stovkám stupňů Kelvina a kontrolovaně upouští svůj obsah. Odolá mimochodem i bnárazům či střelbě z kulometu.......... iná věc je, že se plyn v uzavřenym prostoru skutečně nashromáždí na nejnižším místě. Jenže oni to zakazujou z opatrnosti........ kolik aut s LPG tam parkuje ? A u kolika hrozí potencionálně, že něco unikne ? A i kdyby uniklo, tak se to nikdy nebude mít koncentaci, aby to bouchlo..... to by musela bejt garážička maličká !
Kuba píše:Odolá mimochodem i bnárazům či střelbě z kulometu..........
Nesmysl, ale jestli si zatim stojis tak dobre. Rozdelime si ukoly, ty sezen nekde plynovou nadrz z auta a ja sezenu kulomet. Jsem ochoten se vsadit, ze strela projde skrz.
Dodatek: Pokud budeme za kulomet povazovat neco jako je M249 SAW, tak to mozna vlastni nadrz ustoji, ale zase tenhle pseudokulomet ma takovou kadenci, ze v klidu ustreli zminovany pojistny ventil cistou pravdepodobnosti.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 894
- Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
- Bydliště: CB
- Kontaktovat uživatele:
RSak píše:AdaM5 píše:Atila píše:[quote="RSak"]:lol: kontrolní otázka: jakou kadenci má M249 SAW
725 ran za minutu.
Kdyz se o nej ale nestaras tak je to o 5 az 10 ran mene.A to uuz je hodne znat
dyť to bylo v te brožuře ne

Název: FN M249 SAW / Minimi
Typ: lehký kulomet
Ráže: 5.56 x 45 mm NATO
Zásobník: 200 nábojů
Kadence: 750-1000 r/m
Mód střelby: dávkami
Vzduchem chlazený lehký kulomet Minimi byl vyvinut na začátku 80. let Belgickou zbrojovkou FN Herstal. Upravená verze byla adoptována armádou USA jako M249 SAW (Squad Automatic Weapon), kde se stal velmi rychle oblíbenou podpůrnou zbraní. Existuje i kratší a lehčí verze pro výsadkáře označována jako M249 Para (Paratroop). Jeho spolehlivost je legendární (některé kusy v USA armádě jsou starší jak 10 let ) a jeho možnost v nouzi používat i zásobníky z M16 může rozhodnout o životě a smrti. Někdy se používá i jako výzbroj lehkých vozů místo těžkých kulometů (jako je třeba M2HB).
