Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

525 TDS E34 combi-nechytá teplá

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
tono
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pát 05.10.2007 00:00

#41 Příspěvek od tono »

Tak ako to je teda s tým polským "softvérom"?? :D
nevron
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 17.07.2005 00:00
Bydliště: Klopina /Olomoucký kraj/

#42 Příspěvek od nevron »

Schema zapojení ti mohu poslat na mejl, jestli máš zájem, zde nelze připojit soubor z *.pdf příponou.
tono
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pát 05.10.2007 00:00

#43 Příspěvek od tono »

:D jasne že mám záujem, ked to funguje. Viem že to ide spraviť aj na vypínač, ale ked to dokáže automaticky tak to je pohodlnejšie. Budem ti vďačný :wink: husky@post.sk
nevron
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 17.07.2005 00:00
Bydliště: Klopina /Olomoucký kraj/

#44 Příspěvek od nevron »

Máš to v poště.
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od Marten »

To nevron: na kolik tě vyšla oprava a seřízení toho čerpadla?? Dával jsi uplně novou hlavu?
nevron
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 17.07.2005 00:00
Bydliště: Klopina /Olomoucký kraj/

#46 Příspěvek od nevron »

Nová hlava stojí 12000Kč, plus práce a ta je individuální. Mě to dělali v Passu Zábřeh a mohu jen doporučit, na čerpadla jsou machři.
tono
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pát 05.10.2007 00:00

#47 Příspěvek od tono »

To nevron: tí poliaci ti dodajú aj návod k e39ne?? Alebo to zapojenie riadiacej je zhodné??
nevron
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 17.07.2005 00:00
Bydliště: Klopina /Olomoucký kraj/

#48 Příspěvek od nevron »

Podle mě je shodné, není to nic složitého, + a - za zapalováním a přerušit drát od čidla teploty.
Návod je v polštině na všechny motory 2,5 tds stejný, jelikož jsem mu nerozuměl, tak jsem se sním domluvil a on mi poslal to schema.
smrzikm
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: ned 06.05.2007 00:00

#49 Příspěvek od smrzikm »

chcel by som ta poprosit, vedel by si mi preposlat tu schemu????,,ak ano tak vopred diky smrzikm@orangemail.sk
Caris
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: sob 08.09.2007 00:00
Bydliště: Praha

#50 Příspěvek od Caris »

Tento problem jsem mel taky. Auto prestalo startovat teple. Zava se projevila az tehdy kdyz jsem mel sundanou hlavu. Cidlo na zhaveni bylo zrejme zaoxidovane a tak zhavilo i pri teplem motoru. Po oprave hlavy nesel motor teplej natoci (cca 10 vterin). Vyresil jsem tento problem ze jsem mu pridal predvstrik. Nesmi se mu moc pridat potom pri volnobehu houpe. Startuji jiz bez problemu.
fafejta

#51 Příspěvek od fafejta »

Todle přerušování čidla teploty/at už vypínačem či přes relé/ se běžně používá u všech elektronicky řízených rotačních čerpadel.Jde o to,že při teplém startu dává pokyn řj k zmenšení startovací dávky,ale když už má vstřikovací čerpadlo ve výtlačném axiálním pístu vůli tak část dávky odejde touto vůli zpět do čerpadla a ne do válce a tudíž tím zmenšená dávka už nestačí k nastartování.Proto rozpojením čidla teploty se simuluje studený /mrazivý/start kdy je dávka max a už tolik nevadí,že část odejde vůlí.Mechanický čerpadla todle mají vyřešený tím,že vždy dávají na start max startovací dávku.Akorát tato úprava trošku způsobuje,že po startu to hodí mrak s čertem a dále to trošku snižuje životnost žhavících svíček,protože jdou při každém startu,ale na druhou stranu se nechá s takto vyběhlým čerpadlem najet ještě takových 50tis. km a možná i více. :wink:
nevron
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 17.07.2005 00:00
Bydliště: Klopina /Olomoucký kraj/

#52 Příspěvek od nevron »

smrzikm píše:chcel by som ta poprosit, vedel by si mi preposlat tu schemu????,,ak ano tak vopred diky smrzikm@orangemail.sk


OK, máš to v meilu.
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od dzonnek »

takže tohle řešení problému je jen přesunutí na pozdější dobu. Ale tak když už se člověku nechce do toho investovat..zase nevýhoda pro případného zájemce..
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#54 Příspěvek od mari »

Mě už s TDS došla trpělivost tak sem to upgradenul na 523i. Když naftu tak jedině funglovku.
nevron
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 17.07.2005 00:00
Bydliště: Klopina /Olomoucký kraj/

#55 Příspěvek od nevron »

Já ho mám již 11let, poopravoval jsem to co předchozí majitel zanedbal a jsem spokojen, samozřejmě jsou věci co se opotřebují provozem, ale to je u každého auta.
Caris
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: sob 08.09.2007 00:00
Bydliště: Praha

#56 Příspěvek od Caris »

Ja si take nemuzu stezovat. Mam uz druhe tds a jedine co jsem na obou opravoval je praskla hlava, silenbloky na litinovejch ramenou na predni naprave, desticky a olej. A to jedno melo najeto 270k a druhe ma 300k
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od dzonnek »

Asi je i tím jaxe k tomu motoru člověk chová. Je to diesel a přeci jen starší konstrukce takže opatrně zahřát a pak dochladit...myslím si že tohle by mělo stačit...snažím se to dodžovat a doufám že se mi auto odmění minimálními nároky na udržbu. Ale vždy jsem měl benzín a asi pujdu zase do beneli..mám zálusk na e39 v 3.0i
Caris
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: sob 08.09.2007 00:00
Bydliště: Praha

#58 Příspěvek od Caris »

dzonnek píše:Asi je i tím jaxe k tomu motoru člověk chová. Je to diesel a přeci jen starší konstrukce takže opatrně zahřát a pak dochladit...myslím si že tohle by mělo stačit...snažím se to dodžovat a doufám že se mi auto odmění minimálními nároky na udržbu. Ale vždy jsem měl benzín a asi pujdu zase do beneli..mám zálusk na e39 v 3.0i

S naftakama jezdim uz od 1991, ale pristi auto bude asi benzin. Kdysi jsem naftu kupoval za polovic nez benzin za chvili to bude obracene.
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#59 Příspěvek od mari »

Mě se nafta už vůbec nevyplatila.TDS je pro toho kdo jezdí dálky a hafo kiláků.Já najezdim 90 % po městě a kolem 15 tis ročně takže neni co řešit.523i ideál,jsem z něj nadšenej.Jede krásně a moc nežere.Motor u TDS se ani neohřál než jsem dojel do práce.Samej studenej start a popojíždění po městě pro TDS neni.
Caris
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: sob 08.09.2007 00:00
Bydliště: Praha

#60 Příspěvek od Caris »

mari píše:Mě se nafta už vůbec nevyplatila.TDS je pro toho kdo jezdí dálky a hafo kiláků.Já najezdim 90 % po městě a kolem 15 tis ročně takže neni co řešit.523i ideál,jsem z něj nadšenej.Jede krásně a moc nežere.Motor u TDS se ani neohřál než jsem dojel do práce.Samej studenej start a popojíždění po městě pro TDS neni.


To mas pravdu v tvem pripade to asi nema smysl. Ja jsem kdysi za dva roky najel 140k ted uz taky najedu jen 20k
Odpovědět