
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 CR: 6 vstřikovačů = 72.000,- Kč...je to normální ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Atila píše:Kuba píše:Nezapomenu na MB W123 300TD a MBW124 250TD, jen sem tam lil naftu....oprava vstřikovačů origoš kolem 2.500,- Kč....
Ono vubec bude tezke za par let kupovat ojetiny, protoze dnesni auta jsou cim dal tim vice odflaknuta a zacinaji se sypat v dobe, kdy by auta z osmdesatych let byla jeste tak akorat v zabehu.
Si vem treba severska auta jako Volvo nebo Saab, kdysi neskutecne drzaky. Saaby z osmdesatych let jezdi jeste dneska na puvodni turbo a to maji na tachu klidne 750.000km, zatimco u dnesni 9-5tky je odvarene turbo nejcastejsi zavadou a nekterym umrelo jeste pred najetim 50.000km. Je to proto, ze jsme zapomneli turba delat? Nezapomneli, ale setri jak se jak se da a na kvalite zejmena materialove je to znat.
Vzpominam si jak Mercedes odkoupil od toho reckeho taxikare tusim W124rku s najetymi deseti miliony kilometru do sveho muzea. Sem si rikal: dobre ze ji hosi davate do muzea, protoze vase dnesni produkce uz to rozhodne nenajede.
byla to snad w115(nebo 123), ale neměl tam už puvodni motor....
Tak 2 miliony km původní motor - nevim nevim. Ale je fakt, že velkoobjemový diesely typu Mercedes W123 300D, TD nebo W124 250D nebo 300D či TD vydržely včetně turba bez potíží 400.000, 500.000,600.000 km ..... . Někdy se tam sraly žhavičky, občas odešla vodní pumpa, ale motor držel mechanicky, čerpadla držela....
Dnešní BMW, MB... samej drátek, samá hadička, smaý čidlo, CAN-BUSy... vstřiky ne 350,- Kč (bez práce) za kus, ale 12.000,- Kč ...... když odejde pumpa vysokotlaká, je to rána, to samý různý čidýlka ..... Motory s virovejma komůrkama a řadovejma čerpadlama šlo provozovat bez potíží na směsku petroleje, rostlinovýho oleje... to můžu u dnešních CDI zapomenout.
Otázka je, jestli ten pokrok, když je tak lacině proveden, že se nakonec spotřebiteli prodraží, má smysl........
Dnešní BMW, MB... samej drátek, samá hadička, smaý čidlo, CAN-BUSy... vstřiky ne 350,- Kč (bez práce) za kus, ale 12.000,- Kč ...... když odejde pumpa vysokotlaká, je to rána, to samý různý čidýlka ..... Motory s virovejma komůrkama a řadovejma čerpadlama šlo provozovat bez potíží na směsku petroleje, rostlinovýho oleje... to můžu u dnešních CDI zapomenout.
Otázka je, jestli ten pokrok, když je tak lacině proveden, že se nakonec spotřebiteli prodraží, má smysl........
Včera se to na volnoběh začalo trochu pohupovat, tak jsem ho tam dnes nechal dát a zdá se to být dobrý.RSak píše:to Vlasta: jak jsi dopadl s repasovaným vstřikovačem?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Repase vršku stála 1400, výměna v BMW 1700 + 1000 za nějaký těsnění (celkem 12 kousků).RSak píše:to Vlasta: kolik stála ta repase a kolik jsi platil výměnu vstřiku ?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Tak to minulej tejden trefilo už i souseda. sice ne na BMW, ale na Mercedesu CDI. Má nalítáno 260.000 km. Kolísání volnoběhu jako kráva. Diagnósa: 2 vstřikovače mimo parametry, 2 na hranici. Doporučení: Vyměnit všechny. Repasi nedoporučujou, protože spodek se stejně neopraví..... A dostane slušnou cenu - po slevě kolem 50.000,-- Kč -. To je fakt tragédie ty ceny



No hele ono to jde určitě řešit i jinak,pokud si to auto koupil jako nový a najel 260k tak už tratí tolik že ho 50 nerozhodí a bude jezdit dalších 250,nebo to nechá zrepasovat a prodá.Myslím že kdyby to na mě přišlo,že bych musel měnit všechny,radši koupím nějakou kaši s málo kilometrama a zbytek rozprodám než je kupovat za 70tis.Já je teď např. měl možnost koupit za půl-nový origo,ale nechal jsem to bejt a vzal jen jeden...kdyby náhodou.
to Kuba: tak to už neřeš, už si něco kup, jezdi a užívej života, a neřeš pořád co je drahý nebo tě s toho trefí a ani pořádná rakev není dnes za stovku
když budeš měnit brzdy a budeš tam chtít dát něco, co se ti po pár kilometrech nezkroutí, vytopíš 20 papírů, kabinový mikrofiltry jsou tam dva a dohromady stojí 2 tisíce apod
když budeš měnit brzdy a budeš tam chtít dát něco, co se ti po pár kilometrech nezkroutí, vytopíš 20 papírů, kabinový mikrofiltry jsou tam dva a dohromady stojí 2 tisíce apod
Tak to zase včera po ostřejší jízdě houpalo na volnoběh. Asi jelo jen 5 válců. Po půlhodinové přestávce jsem to nastartoval a od tý doby je to zase dobrý. Tak nevím. Zkusím asi zahejbat konektorama na tryskách.RSak píše:to Vlasta: jak jsi dopadl s repasovaným vstřikovačem?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Řikám to tu už po desátý. CR-vstřikovače kompletně generálkovat nejdou. Prostě ne. Alespoň ne v podmínkách v Čechách. Čemu říká někdo repase, to je pouhá repase vršku. Může být dobrá, ale spodek - jehlu a sedlo, to neobnoví. V tom je ten průser. Vývojářský středisko BOSCH o problému kavitace u CR ví při tak vysokejch tlacích - prostě to po 150.000, někdy až 200.000 nebo i 300.000 km to už nemá optimální parametry.
Sem o tomhle problému už nashromáždil různý materiály. Proto se Němčouři BMW CR tak často po 200.000 km zbavujou......



Sem o tomhle problému už nashromáždil různý materiály. Proto se Němčouři BMW CR tak často po 200.000 km zbavujou......


Vstřikovač "pouze" propouštěl větší množství nafty do přepadu. Spodek při měření na stolici O. K. Závada bude zřejmě v elektrice. Auto má najeto 140 tis. km. Kdyby měly být po tolika kilometrech v hajzlu celý vstřikovače, tak je to celkem nákladnej koníček a raděj bych potom živil jenom eMko.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Kuba píše:Sem o tomhle problému už nashromáždil různý materiály. Proto se Němčouři BMW CR tak často po 200.000 km zbavujou......![]()
Ono je to hezky videt i na cenach ojetych E39tek v SRN. Pokud ma E39 najeto neco pres 200.000km, tak je 530d 142kW o tisic EUR az dva levnejsi nez vybavou srovnatelna 530i. Ovsem pokud jde o vozy s najezdy kolem 150.000km (tj. relativne daleko do vymeny vstriku), tak je naopak 530d o tisicovku ci dve drazsi nez 530i.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 116
- Registrován: pon 17.03.2008 01:00
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
no takže jsem se dočetl o tom že vstřiky kolem 150t až 200t odcházejí, že kulomet má kadenci nevím kolik ale můj problém je jiný - koupil jsem 530d od martena a zjistil jsem že v autě jsou 4vstřiky vyměněné uplně z jiného auta - auto škube, špatně startuje a ty čtyři vstřiky vracejí dvakrát tolik nafty co původní 2 vstřiky- moje otázka je jestli je vůbec možné koupit ty vstřiky za jinou cenu než 10t za kus a pokud ano tak kde????