to som už skúšal tuším tam ide 10 či 11 ale ide to dosť ťažko povoliť a nechcem aby mi ten orech na tej šrube preskočil tak chcem na to kúpiť orech ktorý tam patrí
Určitě je to jistější, ten šroub je hrozně dotažený, já jsem na něm ukroutil prodloužení ráčny. Ale i přesto jsem ho pak tím ořechem povolil bez nejmenšího poškození.
oldaf píše:Se sundaným čerpadlem jsem taky jednou motorem nechtíc otočil a rozvody se mi přeskočily. Takže už si na to bávám bacha To že ti nejde motorem protočit je určitě tím že se ti to opírá o ventily. Stačí aby vačka byla oproti spodku o kousek vedle a opře se to. Jinak přípravek je opravdu lepší podložit, motor táhne líp od spodu, spousta lidí nadává že TDSo od spodu nejede ale rozvody si pořádně nenastavěj.
za to že tds netáhne od spodu může velké turbo,které potřebuje hodně vzduchu aby plnilo,jednou jsem zkušebně měřil tlak turba a je to tak, dokud nemá motor nafoukáno 1bar tak nechce táhnout a chová se jak diesl,jakmile se začne zvedat tlak auto začne táhnout
Čerpadlo z 2,4td z E28, rozdělovací hlava z TDS, upravenej přidavač v čerpadle, a trysky z mercedesu A neřeším už žádný problémy s řídícíma vstřikama, váhama vzduchu, smímače vzduchu, a další elektrický nespolehlivý blbosti.
Od volnoběhu mi to bere i čtyřka. Teď řeším rychejší diferák z 530d abych to memusel furt tak točit, protože skoro všude jezdím jen na pětku, takže potřebuju trochu zrychlit.
pokud ti to táhne od volnoběhu tak se nedivím že jezdíš jenom na pětku,já jezdím na čtyřku abych to neměl mezi vesnicema podtočený,na tah potřebuju o tisíc víc
když už tady řešíte to zrychlování tak já mám 36 325 tds touring rok 98 a ukrutně mi vadí ta krátká jednička!!Nevím jestli to je u káždý nafty u BMW ale to se nedá nějak pořešit???Ty rozjezdy sou fakt hrozný...
oldaf píše:Ta jednička je jen na takový cuknutí a hned řadit výš. Soudruzi v NSR to nezpřevodovaly zrovna nejlíp
A soudruzi z ČR si s tím neporadí???Nejde to nějak vyřešit Když to mám studený a nechci tomu nakládat tak mám pocit že mi jí někdo vždycky nandá zezadu-je to fakt otřes když mám za zadkem třeba hatapku myslím tím Fábii a mám pocit že ho brzdim
oldaf píše:Ta jednička je jen na takový cuknutí a hned řadit výš. Soudruzi v NSR to nezpřevodovaly zrovna nejlíp
A soudruzi z ČR si s tím neporadí???Nejde to nějak vyřešit Když to mám studený a nechci tomu nakládat tak mám pocit že mi jí někdo vždycky nandá zezadu-je to fakt otřes když mám za zadkem třeba hatapku myslím tím Fábii a mám pocit že ho brzdim
Převodovku přeskládat se asi moc nevyplatí. Zrychlím to celkově diferákem.
oldaf píše:Ta jednička je jen na takový cuknutí a hned řadit výš. Soudruzi v NSR to nezpřevodovaly zrovna nejlíp
A soudruzi z ČR si s tím neporadí???Nejde to nějak vyřešit Když to mám studený a nechci tomu nakládat tak mám pocit že mi jí někdo vždycky nandá zezadu-je to fakt otřes když mám za zadkem třeba hatapku myslím tím Fábii a mám pocit že ho brzdim
Převodovku přeskládat se asi moc nevyplatí. Zrychlím to celkově diferákem.
A to tam pásne třeba z 530D jak jsi psal bez nějakejch jinejch úprav nebo je to složitější??
oldaf píše:Nepásne, upravil jsem nápravnici, zavěšení diferáku, kardan a poloosy z 535 i s unašečema u kol.
A jakej čekáš výsledek???Je to pokus nebo to klapne na sto procent Já teda budu radši čekat než se to hne než takovou úpravu..Ale docela mě to zajímá..Nejde tam třeba dát jen jiná skřín aby to malinko prodloužilo kvalty?