Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výměna motoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
sis si jistej, že je optimální řešit naftu? neni snadnější si z německa přitáhnout 540i? chtěj za to jenom peníze a nebude to "to sou nervy ty pyčo, to sou nervy".
myslim že sem taky docela pacient, ale muj projekt E34 520i->525i (oboji M50B2-TU) se všim všudy (nápravnice, kardan, svor, poloosy VL107 misto 103) je tak na hraně zdravýho rozumu. ale pokud si kliďas a mas na to cas, tak hodne zdaru;-)
myslim že sem taky docela pacient, ale muj projekt E34 520i->525i (oboji M50B2-TU) se všim všudy (nápravnice, kardan, svor, poloosy VL107 misto 103) je tak na hraně zdravýho rozumu. ale pokud si kliďas a mas na to cas, tak hodne zdaru;-)
Dokazu pochopit oc ti jde a drzim palce.
Ze se ti libi e34 o tom zadna.Kdisi jsem jednu e34 mel a potom jeste tri e39.Dneska zase koukam po pekne e34 do garaze z velkym benzinovym motorem a hlavne neshnilou karoserii a to je orisek.Pekna E34 z klimou zacina od 3500 eur a to jeste neni uplne zachovalej stav.K jadru tematu.Abys za deset let nezjistil,ze sis dal praci z motorem a kastle po oprave shnila na hov.o.Potom ti ta zastavba moc platna nebude.
jinak drzim palce.
Ze se ti libi e34 o tom zadna.Kdisi jsem jednu e34 mel a potom jeste tri e39.Dneska zase koukam po pekne e34 do garaze z velkym benzinovym motorem a hlavne neshnilou karoserii a to je orisek.Pekna E34 z klimou zacina od 3500 eur a to jeste neni uplne zachovalej stav.K jadru tematu.Abys za deset let nezjistil,ze sis dal praci z motorem a kastle po oprave shnila na hov.o.Potom ti ta zastavba moc platna nebude.
jinak drzim palce.
Nedělal jsem opravu karoserie , ale spíš výměnu. Koupil jsem slušnej kousek ze SRN, který byl s rozebraným motorem a bez převodovky . Výhoda byla cena 7 tis a neshnilá kastle, jen místy orezlá ( vnitřky blatníků, kolem baterky, a pod kobercem ) . Stačilo to jen oškrábat natřít a spoustu rezistinu do dveří prahů a všude jinde kde to rádo kvete. CO-čkem sem na ni nemusel sáhnout . Předělání na manual + el instalaci a motor jsem měl za 10 dnů. pak už jsem jen jezdil.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
A tak jasně,že to jde,v US se běžně staví auta "kolem" motoru a výkonný HEMI se dávaj do starých classic-car... Ale já bych měl obavy z následků na karosérii a podvozek,co se výkonu a kroutáku týče,přeci jen,i blbý stabilizátory a čepy jsou jiný na 525i vs 525tds,a třílitrová vidlice má trochu víc Newtonů i koní
. Aby jsi po půl roce neměl auto vyklepaný jak balík rýže... Něco jinýho jsou fotky a předváděčka na srazu a běžný provoz. Jinak chápu smysl výměny,mě TDS už taky výkonově omrzelo a e-39 nepovažuju za "klasický" BMW
.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety